@ Ariel, hahaha leuk is dat he als ze hele verhalen vertellen! Hier krijg ik vanmiddag het zusje van Ruben te spelen (3 jaar is ze), Pff heb geen idee wat ik met dat kind moet gaan doen, heb in mijn enthousiasme ja gezegt maar ik kan haar wel achter het behang plakken, altijd maar schreeuwen en huilen als ze iets niet mag wat ze graag wil.
@Mare; Fijn dat je een redelijke nacht hebt gehad. Ik hoop dat Jaap snel wakker is, zodat je even bij kunt tanken. Dikke knuf! @Merakli; wat fijn dat je op tweede gesprek mag komen. Succes alvast! @Eerised; VAN HARTE GEFELICITEERD!!!! @Ariel; Lekkere nacht geweest voor jou dus. Geweldig die verhalen van haar! @Hier gaat het eigenlijk wel lekker. Jurre wordt nog wel 's nachts wakker, maar is meestal goed te troosten en gaat dan weer slapen tot half 7. Soms niet te troosten en mag ie bij ons in bed en dan valt hij ook wel weer in slaap. Nu is het hier weer een takkenherrie in huis. Marc heeft een nieuw keyboard gekocht en zit daarop te spelen en Jurre is op het oude keyboard van Marc aan het spelen. Gezellige herrie dus hahaha
O heerlijk! De peuterpubertijd! Rosalie kan ook zo doen, ik negeer het altijd maar gewoon. En dan is het zo weer over, als ik haar ga proberen te kalmeren kan zo'n bui wel een half uur duren. En daar wordt niemand vrolijk van! Hebben jullie niet een soort van Ballorig in de buurt ofzo?
Niet op loopafstand en heb geen auto vandaag want me vriend heeft 24 uurs dienst, dus moet helaas iets lopends bedenken..maar wat haha
Ja dat wel, maar dat vind ze niet meer leuk want ze woont hier zelf om de hoek dus dat kent ze allemaal wel..
Hihi wat een leuke herrie bij jou Babijtje! Ik ga hier zo maar is wat nederhop aan zetten voor Roos. Die is helemaal gek van Winne, Typhoon, U-Niq en Opgezwolle. En laat ik nou net een hekel hebben aan Nederhop.... Zal t vanmiddag is proberen te filmen, is zo grappig hoe ze 'danst'
Jaaa koekjes bakken is leuk!! Tenminste Rosalie vind dat leuk, het versieren dan en daarna het liefst het glazuur uit het bakje likken. Eendjes voeren???
Tot zo! Noah ligt er hier al weer in trouwens! Hij slaapt alleen de laatste paar dagen zo moeilijk uit zichzelf in. Zal wel weer in een sprongetje zitten ofzo...
@Ariel; bij jou ook gezellig dus! hahaha. Hier is de herrie inmiddels voorbij. Hier is Jurre nu rond aan het kruipen. Hij komt inmiddels aardig wat meters vooruit. Wat gaat het toch snel allemaal. Ik ga er ook weer even vandoor. Voor Jurre is het ook weer bedtijd. Fijne zondag!
@ariel: wat schattig die verhalen vann rosalie. en zo lief dat zij zichzelf lie noemt. @babijtje: heerlijke herrie op zondag ochtend! ik most net weer zo lachen om david. hij werd veel te vroe wakker en dacht: hm dan kan ik ook wel drinken. dus hij hapte een paar keer in mijn kin en keek mij enorm slaperig en sip aan. ik heb hem maar genegeerd en nu slaapt hij gelukkig weer verder
Hihi ja ik vind het ook schattig dat ze zichzelf Lie noemt. Zeker aangezien we haar eerst Sarah-Lee wilde noemen haha Ze vindt Rosalie heel moeilijk om te zeggen, maar het begint er weel steeds meer op te lijken. En het rare is, ze kan Roos zeggen en Roosje en als je het voor haar op deelt in stukken Roos-A-Lie dan kan ze het ook. Maar achterelkaar lukt het niet
Whahaha die David! Nou wat Rosalie net doet, zit hier nog in me badjas. Doet ze em open en wil ze uit me tepel drinken. Ik liet dr maar gewoon een beetje, want normaal doet ze dat en zegt ze dat het op is. Maar deze keer beet ze me hard!!
misschien wel inderdaad vaak kan de kraamhulp dan een dag minder komen en daarvoor in de plaats een uurtje lactatiekundige geloof ik. dan kost het weinig tot niets in de kraamweek. ach we zien het wel, na een eerste kindje ben je alweer een stuk wijzer wat betreft de mogelijkheden