September 2009 mama's deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 5 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    ja het is idd fijn dat naast alle onzin-praatjes (die erg gezellig zijn) ook tijd is voor serieuze praat en wij het hier respectvol met elkaar kunnen delen! bedankt meiden.

hier is mijn man wakker en het eerste wat hij zei was: ik ben zo blij dat je mij uit hebt laten slapen. gelukkig zei hij het zelf al :D

2. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    hihihi die schatjes van ons! ze kunnen ons toch zo gelukkig maken, terwijl ze eigenlijk gewoon 'lastig' zijn met die poepbroeken en niet willen slapen en gillen als ze honger hebben :D

Alisa ligt nog heerlijk te slapen, gekke meid om 9.45 viel ze in de box in slaap
    9.50 naar der bed gebracht 10.10 was ze weer aan het keten :(
    ik heb der laten liggen en elke3 min even een kus gaan brengen, dat ze wist dat ik dicht bj der ben :D
    en 10.35 sliep ze weer, tot nu

straks zal ze wel wakker worden voor der flesje :D

heb trouwens gister de 15.00 fles voor een bakkie volle yoghurt vervangen en puur, eet ze een paar hapjes en 'zure' gezichten trekken, ik moest zo lachen! :D arme kind!
    toen dacht ik ach, ik ben de rotste niet, dus een scheutje diksap door gedaan en het liefste had ze een trechtertje in der mond geloof ik.. ik kon het niet bij houden met naar binnen lepelen :$

anti fles probleem is hier makkelijk op te lossen dus :) Ze houdt gewoon van eten met een lepel :p

ik heb gister de tuitbeker geprobeert
    voor de kindjes die daar ook uit drinken, hoelang duurde het voordat ze het 'snapten' ?
    Alisa had echt zoiets van wat moet ik hiermee
    maar misschien had ze gewoon geen dorst, en kan ze het wel als ze wel dorst heeft..

3. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    en jullie even goeed bedankt ofcourse voor jullie luisterende oren (klinkt een beetje gek op een forum maar ach wat)
    en reacties en response! :D

4. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    Aaah dat is ook fijn om te horen toch! voel je je weer een lieve en goede vrouw :D

5. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    ja dat mijn man het zei maakt het iig een beetje minder zuur.

ik heb zo'n zin om bij te gaan voeden. maar aan de andere kant ben ik ook een beetje bang dat het niet zo'n succes wordt met davids ontlasting. maar even met de dietis overleggen hoe we alles aan gaan pakken.

6. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Ben bij m'n ouders nu en Kenji ligt alweer in bedje. Geweldige big smile met bijbehorende geluiden toen hij mama zag :D Super!
    Om de tijd te doden tot hij weer wakker is en we naar 't feestje gaan maar even hier kletsen maar het is helemaal rustig hier :$

@Mare, ah fijn dat hij zelf al dankbaar reageerde :) !!

@Torties, haha, zie Alisa al gaan met haar yoghurt, super dat het zo goed gaat!

Ohja, weet niet meer wie het vroeg maar het "Ik hou van Holland" bordspel is heel leuk, zelfs met zijn tweetjes! Tenminste wij hebben het heel gezellig gehad (tot Bart ziek werd dan ;) )!

Nu heb ik eens tijd en is er niks te doen hier haha, waar zijn jullie allemaal?

7. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Zuid Limburg
    Hahahahhaa Kenji is de gekste geluiden aan het maken door de babyfoon :D De Herder is ook eens raar aan het kijken haha :D

8. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    ik ben er af en toe nog maar ben ondertussen weer een reeks groentenpapjes aan het maken,ben weer de diepvries aan het bijvullen nu noa 180gr groentenpap eet.

9. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @MijnKleine; wat sneu dat Bart buikgriep heeft. Beterschap voor hem.
    Phoe heej heftig heftige jeugd dus. Goed terecht gekomen!

@Torties; mannen zijn soms ook valkparkieten toch?? :D;)
    Phoe heej jij ook een heftige tijd gehad in je jeugd. Petje af hoe je het nu allemaal doet hoor!

10. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Heej meiden,
    @meeting, had het al gezegd maar mij maakt het dus ook niet uit waar het is. Ik hoor het wel.

Heb alles wel teruggelezen, maar weet t niet meer zo goed allemaal.

@alle zieken beterschap !!
    @eerised, GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG !!

@mijnkleine, leuke foto's !
    @Ariel, grappig he als ze meer gaan praten. Manolito praat nu ook steeds beter en ik merk dat hij dingen heel goed onthoud, soms snap ik hem nog wel eens niet, maar meestal wel.

@huishouden, hier ook verdeeld allebei, we doen allebei even veel.

11. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    Poeh meiden wat kletsen jullie toch veel :D

@ Eerised, van harte gefeliciteerd!!

@ Mijnklein, knap hoe je met de situatie omgaat meid!! knap van je, en wat leuke foto's!

@ Babijtje, knap dat jurre al kan kruipen zeg

@ Torties, jij ook al zoveel meegemaakt met je jonge leeftijd, en nu een dochter, mooi hoe je ermee omgaat!!

@ Mare, toch wel fijn om te horen dat je lief bent :D

Huishouden : nou ik doe bijna alles!! hij kookt af en toe als ik tot bv. 6 moet gaan werken. Ruimt de tafel af, maar gewoon was en strijk doe ik.

12. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Zuid Limburg
    Wow, ben foto's terug aan het kijken, wat is Kenji veranderd :D :$ Dit is in de kraamweek:

13. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Zuid Limburg
    En van afgelopen week:

14. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    gaat snel he ?? hoe ze veranderen.

Hier ook hoor ,zal ff kijken of ik ze er ook op kan zetten.

15. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
  16. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
  17. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    ik weet da tnatuurlijk niet zeker, maar wie weet, als je het langzaam ombouwt met licht verteerbare dingen, reageert ie er juist hel goed op!
    zijn darmen zouden er klaar voor moeten zijn..
    in het begin had Alisa ook een klein beetje last, maar dat ging heel snel beter!

18. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Zuid Limburg
    @Joyce, wat een súper leuke foto :D M'n moeder kwam net langs en die zei ook al "Wat een mooie baby!" :D

@Merakli & Babijtje, dankjewel!

Kenji blijft maar slapen, de kleine slaapkop!

19. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    @mijnkleine
    Alisa is nu net wakker, die is nu even rustig aan het wakker worden op der doomoo met der bijtring en dan straks de fles
    ondertussen ben ik me suf aan het wassen en strijken :D

@Babijtje
    thnx *bloos*
    is lief en leuk om te horen natuurlijk! maar ik doe het niet beter dan jullie hoor :) we zijn allemaal top mama's! :D
    ik weet nu wel heeeel goed wat ik me kleintje wil meegeven, namelijk een heleboel liefde en vertrouwen:D heb ik ook wel gehd, maar ergens ook weer gemist
    maar ach ik krijg het nu zo en zo ook enorm van me ouders, en niet iedereen heeft weer het geluk zo een goede band met zijn ouders aan vervelende dingen over te houden..

@mijnkleine
    wauw die foto van met de kraamweek..
    ongelooflijk he :D mooi hoor!

@Joyce
    ooh ookal zo mooie foto;s van Lorenza :D

ik ben momenteel even me kabeltje kwijt om de recente foto;s op me laptop te zetten :(
    ach ik vind em vast ineens!

20. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @mijnkleine thnx :D

@torties ,ben ook me kabeltje kwijt, maar ben ff op bezoek bij mijn moeder en daar kan ik mijn kaartje in de laptop doen dus das ook handig :p

Lorenza ligt net te slapen, maar die wordt over 20 a 30 min weer wakker denk ik ze slaapt nooit zolang.

Deel Deze Pagina