heey meiden, ben ook weer eventje online!! ons manneke slaapt eindelijk. Misschien even een stomme vraag, maar rollen jullie kleintjes al volop??? ons manneke kan goed zelfstandig zitten en zelf gaat hij al overal tegenaan staan. Maar rollen hoo maar. CB vond dat hij dat al moest kunnen!! dus maak me een beetje zorgen of dit nog een beetje met zijn kiss te maken heeft?? Daarom wilde ik eigenlijk weten of jullie kindjes dat wel al doen. Ik heb zelfs zoiets dat hij dat heus wel een xtje gaat doen. Hij is heel sterk in zijn beentjes en armpjes en probeert ook wel te tijgeren al met zijn billen de lucht in behalve omrollen. Als hij het zat is begint hij te gillen en te brommen... was even benieuwd vandaar mijn vraagje... Verder super leuk heb met net aangemeldt op hyves bij de september mama's.... Moet zeggen dat ik op hyves iets actiever ben als hier, kan het vaak niet bijhouden wat er allemaal geklets word dus sorry als ik niet op alles reageer. Gister gezellig naar de dierentuin geweest met ons manneke en hij vond het geweldig vooral de oceaan! Was in arnhem burgers zoo, de vissen vond hij geweldig. Volgde echt alles met zijn ogen. Had niet verwacht dat hij dat zo snel zou kunnen. Verder zijn we donderdag voor een dagopname in het ziekenhuis geweest. Enzo kreeg provocatietest voor koemelkallergie... en ben bang dat hij er nog last van heeft. Je weet van te voren niet of hij de eiwitten in zijn melk krijgt. Moet over 2 weken nog een dag erheen. Maar hij is 2 dagen goed van de kaart geweest dus heb toch echt sterk het idee dat hij het gehad heeft. Gelukkig gaat het nu weer beter met hem en is hij weer een vrolijk manneke!!! oja voor de mensen die het vroegen een link naar ons huis: komt ie.... Huis te koop: Estersveldlaan 56 5361 HV Grave [funda] fijne zondag nog en tot snel veel liefs rensje
Lorenza kan al wel rollen rug naar buik, maar nog niet terug. Maar ze kan nog niet zitten en ook niet staan hoor
Eerised gefeliciteerd met je verjaardag Mare naar wat ik heb begrepen is aardappel erg mild en hypoallergeen, ik ben bij Kinley ook eerst begonnen met alleen aardappel geven. Wat ik van de dietiste heb begrepen zijn alle groenten hypoallergeen, zij had nog nooit een kindje gezien die allergisch bleek te zijn voor groente. Hier zijn we weer opgeknapt (hoop voor de andere zieken dat het bij hun ook maar een paar dagen duurt) Kylian was dus bij mijn schoonouders aan het logeren tot vanmorgen de telefoon ging met de vraag of we hem aub NU !!! op wilden halen. Blijken hun dus nu geveld te zijn door die buikgriep En wat betreft mannen tja schijnbaar zien zij het toch anders,mijn man denkt ook dat hij mag uitslapen enz enz omdat hij werkt. Dat ik van 7 tot 20 uur werk (huishouden en de kids) en daarna meteen de slaapwacht in ga en dat 7 dagen per week dat schijnt hem te ontgaan. 8) Groetjes Anita
sem kan ook nog niet rollen! alleen als je zijn heup vasthoud dan kan hij het maar uit zichzelf eindigt hij alleen op zijn zij! heb ontbijt op bed gemaakt voor manlief! werd wel gewaardeerd! hihihi Sem ligt nu in bed en als hij straks wakker is gaan we even naar de opa en oma van roy!
@ Torties; op me hyves staan wel 2 youtube links van Nederhop Waaronder Rosalie dr favoriete nummer! En als Alisa in de peuterpubertijd komt heb ik nog wel een boek voor je! Van supernanny! Ik geef het ook wel gewoon aan als ik het echt niet meer trek en dan helpt ie me wel. Maar uit zichzelf iets doen is er hier niet bij. Hij zegt dat ie het gewoon niet ziet.... En dat ik naar de nieuwe show van Roue Verveer moet kijken dan vallen alle stukjes op z'n plaats... haha @ Kraamtijd; welke kraamtijd? Ik voelde me 5 minuten na de bevalling al weer op en tijd! En deed ook gewoon al dingen in huis enzo. En daardoor had Vincent het idee dat hij ook niks hoefde te doen ofzo en ik was dus al snel weer in het 'normale' leven terecht gekomen zeg maar. @ verjaardag; ik ben ook in augustus jarig de 7e, een echt leeuw! haha @ Torties; ik gebruik Bambix fijne granen pap sinds gister voor Noah, tis wel vanaf 6 maanden maar dat is die morgen ook al! En die vind ik heerlijk! En ik vind vanaf 6 maanden ook die papjes van Nestle (lepeltjespap)
Wat worden de kleintjes toch snel groot he! @Joyce; ik vind Lorenza zo'n lief en schattig koppie hebben. Echt een lief meisjes uiterlijk @Rensje; hier rolt Jurre al wel om. Maar hij kan weer niet zelf stabiel zitten. Het ene kindje is gewoon wat sneller dan het andere kindje toch? Wij hebben zojuist de camping gereserveerd voor de zomervakantie: Camping Beau Rivage au lac de Pareloup
Ik ben van 8 augustus en ook een echte leeuw. Jurre is van 7 augustus en dus ook een leeuw. Kan nog gezellig worden in huis
zo ben ik weer even. ik zat op de bank om kwart over 12 david te voeden en merkte dat het niet lang meer goed zou gaan. dus op het moment dat david klaar was hem overdragen aan jaap en gaan liggen. ik was meteen vertrokken. helaas al snel weer wakker, maar toch even kunnen bijkomen. @rensje: david rolt één kant op van rug naar buik. de andere kant blijft hij op zijn zei steken. ik heb ook het vermoeden dat het met kiss te maken heeft. ik ga volgende week vrijdag weer naar de manuele therapeut ook omdat zijn hoofd weer zo scheef getrokken is. ga ik het gelijk vragen. @mijnkleine: oh die foto van de kraamweek is mooi zeg. en hij is inderdaad enorm veranderd @joyce: so wat is lorenza een mooie dame!
@babijtje, lekker vakantie geboekt, ziet er leuk uit ! En thnx voor de compimentjes, ik vind haar ook mooi hoor ,maar dat vind elke moeder van zijn eigen kind Manolito is ook leeuw, hij is van 17-8. @mare, wel fijn dat je nog ff heb geslapen, ben ook kapot hoor, dat was ik gisteren al, maar ja kan niet uitslapen want mano is om 07.00 wakker en ik had gisteren visite die zijn tot 23.15 gebleven ( was wel gezellig hoor) Maar ik was al moe en kan nu ook weer slapen hoor ,maar ja dat gaat niet Manolito ligt wel te slapen, maar mijn vriend ( ik ga voortaan zijn naam gebruiken hoor das makkelijker, hij heet Jeffrey) Dus Jef vind het nog een beetje lastig om op lorenza te passen, hij weet niet zo goed wat hij moet doen als ze huilt. Lorenza is trouwens net ook terug gerold, maar was volgens mij meer geluk
Ben ik ook weer eens. Heb wel wat bladzijdes terug gelezen maar niet alles Ik las dat er veel zijn hier die van alles vroeger hebben meegemaakt. Ik helaas ook. Mijn beide ouders waren alcoholist en vooral mijn moeder werd daar erg agressief van. Met mijn vader had ik wel een hele goede band. Maar hij is helaas al in 1994 overleden... Verder las ik iets over KISS en niet kunnen omrollen. Ik denk niet dat dat daar aan ligt hoor! Jouw mannetje heeft gewoon andere prioriteiten. Maar in principe hoeven kindjes pas met 9 maanden te kunnen omrollen. Onze middelste heeft ook KISS en was hier en daar wel wat later, maar als ik lees dat jouw mannetje al staat en zit... dan valt dat wel mee. Yanoah kan al wel omrollen naar beide kanten. Hij is de laatste tijd wel erg moe. Slaapt veel. En als hij niet slaapt jammert hij veel... hij had net zijn fles in 5 minuten leeg dat lijkt me ook niet echt goed. En ik zal straks even kijken of hij ook weer eens wat groente wil. Bijna vergeten! Eerised: Gefeliciteerd!!! Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad!!!
Hier vanmiddag besloten om toch maar af te gaan vallen (8-10kg) met behulp van een dietiste. Alleen lukt het me niet en wil voor mezelf een goed dagmenu hebben, zodat ik me ergens aan MOET houden. Morgen de dietiste via de huiarts inschakelen en dan aan de slag. Hopelijk kan zij mij de schop onder mn reet geven die ik nodig heb. Die laatste kilo's moeten er nu ECHT af.
Ik kan je de hand geven. Ik moet ook nodig een schop onder mijn kont! Krijg de kilo's er niet af. En dat terwijl ik in de kraamweek al 4 kilo lichter was dan nu Ik dacht toen dat gaat mooi de goede kant op. Maar daarna was onze weegschaal leeg en toen we de batterij eindelijk weer eens hadden opgeladen was ik ineens 4 kilo zwaarder En kom ik er niet meer onder... Eigenlijk moet er hier zelfs 14 kilo af. Ik wil je heel veel succes toewensen!!!
Halleluja, ik ben niet de enige In de kraamweek ging het hier ook superhard maar in de loop van de tijd ben ik erg gaan jojo-en. Hopelijk lukt het me met de dietiste wel.
Dag dames! Daar ben ik weer Ben vanmiddag met Britt naar mijn moeder & haar vriend geweest, naar het nieuwe huis gaan kijken. Was erg gezellig en Britt heeft zich voorbeeldig geslapen. Toen ik in de auto terug zat viel ze binnen 1 minuut in slaap. Ze slaapt nu in d'r bedje nog even. Heb alles bijgelezen maar mijn geheugen is als een vergiet... @ afvallen: ik moet er nog 6 kwijt. Ook ik moet een schop onder mijn kont. Ik ben wel sinds tweede kerstdag al er mee bezig, en de ene week gaat het beter dan de andere. Ik houd als richtlijn het boekje van het Voedingscentrum.
Desiree gefeliciteerd met je verjaardag! Eindelijk ben ik weer bijgelezen, alleen op mijn mobiel is het niet te doen om uitgebreid te reageren. Rub en ik schelen trouwens 3,5 jaar, ik ben 35 en hij is 31. Oh oh baby alarm, tot morgen.