September 2009 mama's deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 5 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Hallo dames!
    Ben inmiddels weer thuis, verjaardag van m’n neefje was gezellig! Hebben ons rot gelachen met Kenji en Jaella (zijn nichtje van anderhalve maand ouder), hadden ze tegenover elkaar gezet en ze hebben heel gefascineerd elkaars handjes vast gehouden, elkaars hoofdje en voeten afgetast en lol dat ze hadden! Ze hebben werkelijk aan één stuk door gekletst en gelachen met elkaar :D :D M’n moeder heeft foto’s gemaakt dus ben benieuwd :D

Eenmaal thuis lag Bart nog altijd in bed, helemaal ellendig en nog altijd trouwens. Arme jong! Baal wel een beetje, had me zo verheugd lekker tijd door te brengen met elkaar maar goed, daar heeft hij natuurlijk ook niet voor gekozen.

Kenji eerst zijn groentehap gegeven en met hem gespeeld toen in bedje gelegd en het huishouden gedaan, flink gepoetst, wassen gedraaid en nu maar even hier bijlezen zolang Kenji nog slaapt :)

@Rensje, Enzo hoeft nog niet te rollen hoor, laat je maar niet gek maken door het CB! Met 9 maanden hoeven ze dat pas officieel maar de meeste baby’s beginnen tussen de 4e en 7e maand ermee.
    Mooi huis! Helemaal mijn stijl!!

@Verjaardag, haha wat grappig Ariel en Babijtje, ik ben van 6 augustus en ook een echte leeuw :D :D

@Kraamweek, hier ook helemaal hyper in de kraamtijd, deed alle ‘nachtdiensten’ draaien hier en om 6u s morgens stond ik al te poetsen en op te ruimen voor de kraamhulp kwam want het kon toch geen rotzooi zijn voor die vrouw kwam ;) Had trouwens ook maar 3u kraamhulp per dag, zelf voor gekozen. De 3e dag ben ik gaan wandelen met Kenji en de 4e dag zijn we de skiberg hier in Landgraaf opgewandelt. Had al vanaf de 10e week van de zwangerschap BI en was er vrijwel direct na de bevalling vanaf, was dus zó blij om weer te kunnen bewegen en ben al zo’n bezige bij.

Na 4 weken kreeg ik wel een klap met de hamer, mede doordat ik toen weer begon met sporten en met 6 weken na de bevalling ging het wel weer en ben ik begonnen met werken.

Bart daarintegen was KAPOT met hoofdletters, op de foto’s na de bevalling ziet hij er veel vermoeider uit dan ik haha :D

@Ikbenhetmaar, heb het geld overgemaakt zostraks en het shirtje was binnen, thnx héél leuk!!

@Babijtje, oeh heerlijk :D Gaan jullie met een eigen caravan? Kan niet wachten tot de zomer!!

@Mare, als het kon stuurde ik je een portie energie!! Ik hoop echt voor jullie dat als het eenmaal beter gaat dat het dan ook écht goed gaat en jullie een hele rustige, ongecompliceerde tijd tegenmoet gaat!!!

@Madwin, voor jou ook al een behoorlijk heftig verleden! Dikke knuf!
    Heeft Yanoah misschien gewoon honger dat hij wat jammert en de fles zo snel leeg heeft?

@Sembem, goed dat je naar een dieetiste stapt om je te helpen, wilde dat eerst ook maar kon mezelf daar niet zo goed toe zetten. Ben wel heel benieuwd naar de adviezen die je krijgt!

@Afvallen, hier gaat het nog altijd de goede kant op maar wel erg traag. Vanaf morgen ga ik weer 5 paarden per dag rijden ongeveer (ene dag meer andere dag minder) dus dan hoop ik dat het weer goed blijft en dan zullen die laatste paar kilo’s ook wel eraf gaan (hoop ik :D )..

@Jusi, jammer dat je niet mee kon zwemmen! Kenji vliegt vooruit zo he, al op 3 flessen :D
    Bart was ook Ajax – PSV kijken maar die is in slaap gevallen dus heb de laptop weer gepikt haha :D

@Sofie, ja ze gaan eigenlijk veel te snel met groeien he!
    Oh wat spannend een nieuw huisje!! Ben benieuwd!!! Zal voor jullie duimen!

@Mamatob, hihi jij trots natuurlijk dat ze meteen in slaap viel :D !

2. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    en de verhalen blijven maar komen zeg, ook madwin en sofie hebben al zulke erge dingen mee gemaakt.

@mamatob: fijn gevoel hè dat je jouw kind zo goed kent. hier kijken mijn schoonouders mij vaak ook raar aan als ik iets zeg over david totdat ze erachter moeten komen dat het toch echt zo is.

@sofie: so, david krijgt natuurlijk nog alleen maar bv dus in mijn oren klinkt het echt als heel erg veel groente en fruit! fijn hoor

3. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    :eek: ik was door de zwangerschap en de bevalling echt energieloos. op dag 9 ofzo ben ik voor het eerst naar buiten en jawel echt de straat overgestoken nog 50 m gelopen en omgedraaid. ik moest dan natuurlijk wel drie trappen af en op maar ik was gesloopt. ik struikelde buiten ook en moest bij elke stap nadenken.
    heb nu soms nog bekkenklachten, maar ja ook niet echt tijd om bij te komen hè

4. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    mare:ik denk dat iedereen wel eens iets ergs heeft meegemaakt,bij de ene iets minder erg als bij de andere.
    maar ik denk gewoon dat het haalbaar is als je het zelf kunt verwerken,hier vind ik het soms nog erg moeilijk,maar als ik dan naar mijn kids kijk ,ben ik toch super trots dat ik toch nog een leuk gezinnetje heb!!

ja,hier heeft noa zelf "beslist" dat ze klaar voor was om meer groenten en fruit te eten.
    ze is/was die melk zo beu,ja dan moet ik wel hè

5. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Zoo de muppets liggen op bed! Eindelijk rust...

Ze eerst nog ff opruimen en alles klaar zetten, Wipe Out kijken en naar bed. Denk dat ik hier morgen of dinsdag pas weer ben!

6. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    geniet van je avodn ariel. en hopelijk een betere nacht!

hier een enorm zeurderig kind. hij heeft ineens uitslag in zijn gezicht en op zijn hals. en ik weet niet waarvan. ik ben dat zo zat hè. en dat spugen nog meer. grrr

@sofie: melk zat zijn... hm dat gaat hier niet zo snel gebeuren denk ik. mannetje is toch echt wel gek op de mamamelk, maar ik denk dat hij straks ook met plezier andere dingen gaat eten

7. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Sterkte meis! Die vlekjes misschien warmte uitslag??

8. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    mare:jou melk "smaakt" elke dag wel elke keer wat anders hè,dus david krijgt wel afwisseling.

mmmm plekjes??misschien een ander productje of zo gebruikt?of zoals ariel zegt,van de warmte?

9. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    nee geen warmte uitslag... maar wat dan wel, weet het niet. ach over een paar jaar ben ik het allemaal weer vergeten toch? ;)

10. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    5e, 6e of weet ik het wat voor ziekte? Dat zou best kunnen als die van de week koorts heeft gehad.

11. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    nee geen koorts gehad, maar hij heeft best een gevoelige huid, misschien gewoon iets tegen aan gekomen. ach het zal morgen of overmorgen wel weer weg zijn. tenminste dat zijn wij gewend.

12. sembem

sembem Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.200
    0
    0
    Voordat je een jongetje bent is het allemaal weer over hoor Mare;)

13. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    hoi dames!

hier gaat het super goed!! semis echt weer helemaal de oude! ik weet het zeker!! voel me echt gelukkig hihihi
    hij heeft vandaag ook weer een heel bakkie groente gegeten!! lekker eigengemaakte sperciebonen!
    ik denk dus dat ie vorige week nog niet helemaal lekker was en daardoor zo huilde tijdens het eten!
    maar nu is het weer helemaal goed!!! hij is ontzettendgoed te pas!! en danst of zijn leven er vanaf hangt hihihihi zo leuk!!

14. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    francascak:fijn dat sem weer beter is!
    hij zal de verloren tijd wel inhalen hoor!

15. sembem

sembem Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.200
    0
    0
    Heerlijk francescak dat Sem weer de oude is. Lekker weer genieten hoor!!!

16. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ Francescak, Super dat sem weer beter is.. spreken we definitief half 1 af morgen?

17. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @Sembem; wat goed dat je de stap hebt gezet om naar de dietiste te gaan. Het gaat je zeker weten lukken met die kilo's!

@Sofie; dat klinkt goed van dat huisje. Heb je een linkje, zodat we nieuwsgierig mee kunnen kijken :D
    Heftig joh die ex-vriend van jou.

@MijnKleine; ja we gaan met de eigen caravan op vakantie. Lekker burgerlijk.

@Francesca; wat heerlijk joh dat Sem weer op en top is.

18. sembem

sembem Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.200
    0
    0
    Thnx Babijtje. Het zijn maar 8-10 kilo maar krijg ze er zelf echt niet af helaas.
    Hou jullie op de hoogte.

19. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    kan het linkje niet meer vinden!!
    morgen zal ik het aan vriend vragen.

net de kids in bed gelegd en zelf even een badje genomen en nu even heerlijk genieten van de rust en stilte in huis.

20. sembem

sembem Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.200
    0
    0
    Heerlijk he sofie, die rust in huis.
    Soms vind ik een muziekje op de achtergrond ook erg lekker maar niet altijd.

Deel Deze Pagina