September 2009 mama's deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 5 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    nou dames! ik ga ook lekker naar bed!! heb het wel weer gezien voor vandaag!

slaap lekker all! en ik hoop voor iedereen een supernacht!!

2. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ik ga brood smeren voor Jurgen voor morgen, die nu alweer dik een uur in bed ligt.
    Zelf ben ik nog niet moe, maar ach, ik kan morgen tenslotte nog terug naar bed als ik wil. ;)

3. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    goedemorgen dames,

wat een rampzalige nacht :(

het begon ermee dat david heel graag om 12 uur voor mijn verjaardag wilde zingen maar hij heeft zich een kwartier verslapen dus ging hij maar brullen. ontroostbaar dus maar toch weer aangelegd. om iets voor 3en weer voor een voeding. hal uurtje laer krijsen van de krampen en dan tot net hazeslaapjes met huilen. om 5.50 weer gevoed. en na 10 minuten was het weer krijsen. nou ik was het zat ben sinds 3 uur wakker dus heb ik hem in de doek gedaan. nu slaapt hij tenminste en hoef ik niet meer te troosten.

@hellen: wat sneu van je cavia. daar was ik altijd zo bang voor dat zoiets in mijn vakantie zou gebeuren. gelukkig maar 1 keer gebeurd.

@jusi: ik zou ook geen thee met theeine geven. ik denk ook dat sembem gewoon bedoelde dat kenji ook bijv rooibos of kruidenthee mag.

4. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    oké mijn man wordt net wakker en geeft mij een cadeau :O ik had al een nieuw fototoestel gekocht voor mijn verjaardag dus ik had echt niks verwacht. krijg ik een mega dure portemonnee die ik wilde hebben. hij is hartstikke gek!
    deze dus:
    Welcome to George Gina & Lucy

5. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    goedemorgen!!

hellen;fijn dat je weer van je weekend hebt genoten!!

sneu van je cavia!!

torties:alisa ook zo'n goede eter!das leuk hè!!
    hier was het in het begin ook klungelen met drinken,ik heb alles al geprobeerd,water,diksap,roosvisee en niks wou ze hebben,tot ik de kamille-thee voor baby's kocht en deze is een keer opwarmde en dat wou ze wel,nu gaan er flesjes van 150cc na de groentepap erin!
    heb ook wel gemerkt nu dat ze meer vast voedsel krijgt dat er langere tijden zit tussen het eten,meestal krijgt ze rond 12u groentepap en ze kan gerust wachten tot 17u of langer,maar dan komt dat niet uit voor de avondfles,dus even een ritme zoeken.

jusi:ik heb hier "bledina" als danoontje en ik moet zeggen heb ze nog maar 2x gegeven en de 1ste keer vond ze het afschuwelijk en de 2de keer ging het iets beter.
    ik geef dat ook alleen maar als ik denk dat ze niet genoeg heeft gegeten.

mare: HAPPY BIRTHDAY TO YOU!!!!!

ooh en mooi cadeautje gekregen van je ventje!!

leuk dat david voor jou een liedje wou zingen,maar jammer dat het echt op brullen uitkwam!!

denk je echt niet dat er lichamelijk iets is?toch die reflux ofzo???
    want hij huilt s'nachts toch echt wel veel en als ik jou was zou ik nog eens een afspraak maken bij de dokter,want 1 van dees ga jij eens een serieuze klap terug krijgen hè.

6. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    @sofie: dank je wel.

nou ik denk wel dat er iets lichamelijks is want hij wordt echt ineens krijsend wakker 's nachts, maar wat het is weet ik niet. mijn man en ik waren inderdaad vannacht ook aan het overleggen wat te doen. we gaan iig een belletje aan de ka wagen

7. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    ik denk dat dat een heel goed idee is,want je merkt wel dat er iets niet klopt met david omdat hij zo huilt.
    en jij en je man gaan dat ook niet meer zolang volhouden hè,jullie gaan er ook aan onderdoor als dat blijft aanslepen.
    **dikke knuffel meid**

8. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    ja echt vrolijk worden we er niet van. je gaat wel door omdat je geen andere keus hebt, maar ohw at verlang ik naar een paar uur slaap 's nachts.

9. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @ Mare gefeliciteerd !!

Goedemorgen dames,

@mare, vervelend dat je weer een slechte nacht heb gehad. Hoop ook echt voor je dat je snel een nachtje kan doorslapen meid.

Hier moest ik Lorenza vannacht weer ff redden, ze heeft best last van slijm en ik moest haar vannacht dus echt ff op de zij draaien, want ze had het me benauwd, nou ja toen spuugde ze het slijm gelukkig uit, wel weer een beetje gescrokken natuurlijk (maar ik kan het hebben, het was lang niet zo erg als met manolito toen) En ik weet nu wat ik moet doen zeg maar.

Ze heeft wel een lelijk hoestje, maar ja ze is nu al een weekje aan het kwakkelen ,hoop dat het snel weer over is.

Ik ga denk ik vandaag maar ff bisolvon kopen ,want dat hielp altijd erg goed voor manolito zijn slijm.

10. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

goedemorgen!

gefeliciteerd mare!! en echt een leuk kado van je man..vind die portomonnee echt gaaf!!

zo ik ga er nu weer vandoor..ga zo schoonmaken in t nieuwe huisje...laminaat ligt al bijna alleen de keuken nog en de randjes netjes afwerken...

doeii

11. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Goeiemorgen!

@Jusi: Covelt Dat is de site van Dixap.

"Wat is Diksap precies?
    Diksap betekent letterlijk ingedikt vruchtensap. Diksap is dus niets meer en niets minder geconcentreerd vruchtensap, zonder enige toevoeging. Er wordt alleen iets uitgehaald: water. Zo blijft een ingedikt sap van het fruit over, Diksap dus. Voor het maken van 1 kilo diksap is maar liefst 8 kilo vers fruit nodig.

Voor wie is Diksap?
    Diksap is geschikt voor jong en oud. Vooral voor mensen die houden van de smaak van fruit en willen minderen met toegevoegde suikers is geconcentreerde fruitsap een fantastisch product. Vooral voor jonge kinderen wordt diksap vaak gebruikt, maar door de heerlijke fruitige smaak is het voor elke leeftijdscategorie lekker en te gebruiken als drank, bij de yoghurt en in een recept als vervanger voor suiker.

Voordelen van Diksap
    Verrassend lekker :Diksap is puur fruit, en dat proef je meteen. Het smaakt daardoor heerlijk fruitig en heeft bovendien een sterke zoetkracht door het hoge gehalte aan fructose.

Diksap is veelzijdig in gebruik: zie de recepten.

100% fruit Diksap is puur natuur: het ingedikte sap van fruit. Het bevat daardoor de gunstige suikersamenstelling van fruit (met een hoog gehalte fructose) en is rijk aan mineralen, met name kalium. Er worden geen onnatuurlijke conserveermiddelen of geur- en kleurstoffen aan diksap toegevoegd.

Zonder toegevoegde suiker : Aan Diksap wordt geen extra suiker toegevoegd. Het bevat alleen de natuurlijke suikers uit het oorspronkelijke fruit waarvan het gemaakt is.

Veilig product : omdat het product valt onder de babyvoedingwet is de productie goed gecontroleerd."

@Hellen, kan me voorstellen dat de accu op is, probeer -waar kan- ook jezelf als prioriteit te stellen, Roos, Lief en het huis hebben er ook niks aan als je dadelijk met een burnout zit.
    Fijn dat je wel hebt genoten van het weekend!

@Mare, verstandig om de KA nog eens in te schakelen, laat je maar niet afwimpelen!!

@Toetjes/danoontjes, ben heel benieuwd waarom jullie die geven? Misschien omdat ik zonder toetjes opgevoed ben maar zie het nut niet zo?

@Pyjamapapje, omdat daar de opvolgmelk al bij toegevoegd zit en wij niet Nestlé als opvolgmelk hebben wil ik die niet geven. Wil geen verschillende opvolgmelk gaan geven en al die suikers staan me ook tegen dus hier gewoon zijn normale papfles 's avonds van zijn eigen melkpoeder en Bambix granen (de 2e stap Bambix), die gaat er prima in :D

Ga nu gauw werken, doei!!

12. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    @Mare, voor ik het vergeet: HARTELIJK GEFELICITEERD!!!! :D :D :D

13. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @mijnkleine, we geven hier altijd een toetje, dit zien we gewoon als deel van de maaltijd zeg maar, zo ben ik vroeger ook opgevoed.

En hier soms een pyamapapje en soms een gewone papfles, wissel het af.

14. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Heb nog niets terug gelezen hoor, maar Mare gefeliciteerd!!

15. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Ow francescak, ik zie dat je online bent.. heb je me PB gehad?
    Ik hoop alleen maar dat het niet te hard regent want ik heb geen auto nu bij huis staan dus moet naar de stad lopen. :)

16. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    @mare : GEFELICITEERD!!!!!!

@ikbenhetmaar: ja heb je pb gehad!!! Dan moeten we ff kijken of het gaat regenen! ik hoop het niet!!!! maar we houden wel contact!

17. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ Francescak, doe mij jouw nummer anders ook even..:)

18. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    bedankt meiden!

19. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    joyce:lorenza is toch ook al een weekje aan het hoesten hè!?
    ik zou toch eens naar de dokter gaan?want bisolvon-druppels helpen daar niet zo heel goed tegen hoor.

pijamapapje:hier ook niet,want nestle is ook haar opvolgpap niet EN nestle is het meest zoetste en gesuikerde melk die er is.

toetje:hier bij warm eten krijgen ze altijd een toetje,zijn ook zo opgevoed.

pppfffff manlief heeft deze nacht gewerkt ,dus moest ik de kids naar school doen ppfff
    amai daar verschiet ik van,zoveel werk op zo'n korte tijd.
    en dan onderweg noa nog wakker liggen houden zodat die haar dutje thuis in haar bedje doet,maar gelukkig is de school niet zo ver en ligt ze nu in haar bed te brabbelen .

20. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    over toetjes: ik vind toetjes echt typisch nederlands (en misschien ook vlaams ;) )
    in duitsland eet je wel eens een toetje maar echt niet dagelijks. voor ons was dat dan ook echt iets bijzonders wat haast los van de maaltijd stond. ik hoop david aan te kunnen leren van een gezond toetje te kunnen genieten, dus bijvoorbeeld een stukje fruit

Deel Deze Pagina