Luca slaapt soms 's ochtends een half uur, tussen 1300 en 1500 en dan vanaf zijn groentehap. Om dan over 's nachts maar te zwijgen. Hij is verder altijd vrolijk dus hij zal er genoeg aan hebben.... mama niet hoor!
Koffiezetten is voor mij 1 druk op de knop en een bakje vers gemalen bonen wordt om getoverd in heerlijke koffie
joyce,lorenza zal niet veel slaap nodig hebben en ze zal het wel zelf aangeven als ze moe is! ikbenhetmaar:hier ook hoor,van zodra ze in bed ligt,kan ik mij rustig verzorgen en ontbijten we hier.
elizabethje: gefeliciteerd met manlief!!! fijne dag!! Sem slaapt meestal rond 09.30-10.00 tot 11.30-12.00 dan rond 14.00-15.30 ( soms langer) en dan soms tussen 18.00 en 20.00 nog een uurtje ofzo maar deze slaat hij ook nog wel eens over! 20.30 krijgt hij zijn laatste fles!
Vind senseo niet zo heel lekker, daarom hebben wij een apparaat staan die in de horeca gebruikt wordt, tsja vriendlief en ik hebben een koffie verslaving.
JA daarom is het voor mij ook lastig om iets voor mezelf te doen zeg maar, maar goed zet haar soms ook ff in het wippertje om ff het huishouden te doen (in de box niet want dan draait ze op haar buik en dan kan ze niet meer terug en dan gaat ze huilen) Ja ze slaapt verder 's nachts wel prima, daar ben ik ook blij mee En ik drink geen koffie
en trouwens dat middag slaapje slaat hij wel eens over maar dan slaapt hij rond etenstijd weer veel langer! dus hij haalt het altijd wel in!
Ikke jaloers hahaha... tja mijn schoonmoeder heeft zo'n heerlijk volautomaat dingetje... schandalig lekkere koffie! Hebw el een senseo, maar vind het niet te zuipen, sorry.... alleen schoonmama's fijne automaatje was ruim 700 euro in de afprijzing maaaar zooooooooo lekker!
ooh hier ook een kofie-verslaving sinds noa er is!! nu al 5 kopjes op,dus sta serieus hevig van de caffeine hahaha
Zo word blij van het weerbericht vanaf woensdag word het 12/13 graden en in het zuidoosten kan het donderdag zelfs 17 graden worden. Op naar de LENTE !!
zoveel uitgeven aan een koffie-apparaat!? nee,ik niet hoor,maar zou wel de nieuwe gusto willen,ben benieuwd naar die koffie
Dank je wel meis! We hebben zn verjaardag dit weekend al gevierd. Lekker rustig vanavond dus.... OOk wel zo fijn voor Luca want die vond het dus wel wat overweldigend hoor al die belangstelling!
Jef wil ook zo'n ding als we verhuisd zijn Hij heeft hem dus ook in de horeca gezien (was aan het verbouwen in een discotheek/bar) En dan nam hij altijd zo'n bakkie koffie en is er helemaal verliefd op geworden
Ja is echt heerlijk hoor zulke koffie.. Wij drinken denk ik gemiddeld per persoon 20 bakken koffie per dag. Dus dan vind ik het niet heel erg veel geld, als we nou 1 bakkie dronken tsja dan is het niet nodig natuurlijk.
Goedemorgen! Hier een aardige nacht gehad. Rosalie sliep gelukkig weer tot 7.15! En ik moest er 2x uit voor Noah zn speen, maar dat is niet zo erg. Dan slaap ik toch in no time weer. Ff kijken of heet me lukt om terug te lezen nu. Bent aan het werk.