Hahaha ok deal als jij van die peukies afblijft! Nee serieus, doe mn best, maar ik ben overdag zo onwijs moe van de gebroken nachten en dan overdag met Luca bezig zijn dat studeren echt een hele opgave is...
Ja de rompers van de hema vallen goed en de kleertjes idd klein. Ben het helemaal met je eens franceskak
@ Francescak hahaha goedzo meid! Ja kleertjes van de hema valt ook klein, en vind het vaak zo standaard.. maar de rompers zitten er toch onder.. niemand die het ziet, en die zitten Linde zo goed.
Nou meiden, ik ga mn tas pakken en op naar school... Zit je dan met je 30 jaar... voltijd student.... heb het zooo gehad, maar goed.
hier zou ze dan net aan de 400cc komen ! 8u fles 180cc 12u 250gr groentepap 16u 200 gr fruitpap 20u 210cc melk.
@ikbenhetmaar, lorenza had gisteren trouwens dat roze jurkje aan van trick track ( was dat het merk ??) Past helemaal goed
@ Torties, op het cb zeiden ze tegen mij dat er niet meer een minimale hoeveelheid hoeft aan melk, als ze maar minimaal 300cc vocht binnen krijgen, en dat zit ook in fruit/groente e.d dus daar komt alisa makkelijk aan!
Fijne dag meiden!!! Geniet lekker van het (hier rond Rotterdam dan) zonnige weer... Oja en veel plezier met de minimeeting!!!!
ik blijf van die peulie's af hoor!!! ja,snap ik wel,zo'n nachten en dan nog moeten studeren,ik zou er ook geen zin in hebben hoor.
Ik heb ook rompers van de prenatal zijn ook goed. Rompers van bambino zijn al krapjes voor lorenza in maatje 74/80, volgens mij heeft ze een lang lichaam ofzo Rompertjes beginnen al weer een beetje strak te zitten.
ahhhh leuke foto joyce, en wat heb je toch een mooi meisje he! Ik ga nu maar eens even me haren doen enz, zie er uit als een vogelverschrikker..