September 2009 mama's deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 5 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Prenatal zit hier niet in de stad, dus daar kom ik zelden eigenlijk.

2. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    ja precies daarom maak ik m ook niet druk :D
    maar ik vind het ergens ook wel een fijn idee dat ze een aardige portie opvolmelk binnenkrijgt
    mijn broertje is letterlijk groot geworden van melk en was een rampeneter maar dronk liters melk..

3. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    vogelverschrikker :p :D Zo zie ik er ook uit als ik opsta, maar ja ik heb ook echt stom haar, pluist en krult Pfff....

4. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Linde heeft trouwens gister een vistick gegeten, vond ze heerlijk! :D

@ Torties, ag dat komt vanzelf.. Alisa is een vrolijke meid, dus komt helemaal goed!

@ Joyce, ik gister in bad geweest en daarna niet meer me haren gekamt dus je kan wel raden hoe dat er uit zag..;)

5. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    @elizabethje
    gefeliciteerd met de verjaardag van je vriend ;)

@sofie
    5 bakkies koffie is meeeer dan normaaal voor mij op een dag hoor ;) ik heb er meestal zeker al 3 voor 12uur op en op me werk zijn dat nog grote mokken ook, daar hebben we ook zo een verse bonen ding op kantoor staan
    meestal in de middag nog 1 of 2 en savonds weer 1 of 2
    dus het varieert van de 5-7-8 bakkies per dag!
    slecht.. soms probeer ik bewust minder te drinken, maar die discipline schiet er weleens bij in!

@ikbenhetmaar
    20 per dag :$
    OMG! hahaha :D

@mare
    echt heel rot voor jullie meid, ik hoop, net als iedereen hier, dat er snel wel een oplossing komt!
    heb je iets van bijvoeding geprobeerd? misschien reageert ie niet goed op enkel de BV? ik weet het niet hoor.. maar omdat je tot nu toe alleen nog BV heb gegeven (wat ik heel knap vind :D)
    misschien dat ie het goed doet met meer en andere voeding?

@ikbenhetmaar
    dat zal je altijd zien.. ik had Alisa wakker in bed gelegd om 9 uur
    binnen 5 min sliep ze
    om 9.40 weer wakker
    ben er even eeen kus gaan brengen net en nu wordt het weer langzaam stiller..
    ze kan inmiddels priiima zelf der speen in der mond stoppen als ze hem hebben wilt, jetje dat is makkelijk zeg :D

@Sofie
    400cc melk is dan toch prima :) verder gewoon goed op der plasluiers letten! en ik maak smorgen een flesje roosvicee van 90 en laat haar daar de hele dag door hier en daar een slokje van nemen

@joyce
    wat een leuke foto
    dat setje heeft Alisa in het oranje:D hij is echt leuk :D

6. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    ach joyce,jij hebt toch zo'n lachebekje hè

hier rompertjes van zeeman,hema en carrefour(plaatselijk grootwarenhuis) en die laatste zijn de beste.

hier is noa ook alweer wakker na 45min te hebben geslapen,ze is vandaag zo vrolijk dat ze precies geen zin heeft om te slapen,zo druk heeft ze het.

7. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    pfff sem is ook alweer wakker! nou ikbenhetmaar ze doen het er gewoon om hoor hahahahaha!
    ik haal em er maar uit dan geef ik hem zijn fruithap en dan probeer ik em straks nog ff te laten slapen!

8. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    torties:ja hier ook zo met de koffie,maar na 16u drink ik geen koffie meer anders kan ik niet meer slapen.

oh ok,ze moet gewoon nu meer vocht binnen krijgen!
    nou dat gaat goed,want na haar groenten- en fruitpap gaat er altijd een flesje van 120 a 150cc kamille-thee binnen.

9. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ Sofie, ik vind de rompers van de zeeman zo wijd..?

@ Francescak hahaha ja ze zullen wel niet kunnen slapen van de spanning, heb linde gisteravond namelijk verteld dat ze vandaag vriendje sem weer gaat zien. :)

Linde zit heerlijk baby tv te kijken en te lachen.. heerlijk zo'n wipstoel :D

10. sembem

sembem Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.200
    0
    0
    @HELLEN: Aaaah die cavia, kan me voorstellen dat je het lullig voor je vriendin vind.
    @JUSI: Diksap is inderdaad een soort roosvicee, je moet het ook met water aanlengen.
    Ipv danoontje krijgt Sem gewoon yoghurt.
    @THEE: Sem krijgt inderdaad alleen maar Rooibosthee Mare.
    @Mare: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en wat een mooie portemonnee heb je gehad, gaaf hoor. Jammer dat je zo'n rotnacht heb gehad zeg. We hadden het je zo gegund.
    @KOFFIE: Bleeeeeeeeeeeeeeehhh, dat vind ik zulk ranzig spul he!! Brrrr
    @IKBENHETMAAR: 20 bakken pp per dag?????? Dat meen je niet?? Lekker gezond hahahaha maar dat weet je zelf waarschijnlijk ook wel.
    @Elizabethje: veel succes op school. Oh wat heb ik altijd ene hekel aan school gehad zeg. Mijn oudste zoon heeft er ook echt de schurft aan.

11. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Ik ga Linde ook maar haar fruit geven en daarna de previeuw van gtst kijken, ben er daarna wel weer.:)

12. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    hier zijn die rompers goed hoor,maar misschien is linde een hele smalle dame hè :)

veel kijkplezier!

13. sembem

sembem Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.200
    0
    0
    Hier eigenlijk altijd de rompers van de Hema. Leuke prints en ze zitten prima.

14. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Ja ik vind het ook echt een heel leuk jurkje, jammer dat het nog niet warm genoeg is voor alleen het jurkje :D

Pfff... het is echt druk met de telefoon hier, ben ik niet gewend, is een tijdje geleden.

Mensen willen allemaal weer verhuizen :D

15. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Lorenza heeft op het moment ook veel blauwe rompers( zijn van mano geweest) Ze heeft meer blauwe dan roze nu :p

16. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ Joyce, waarschijnlijk als het wat warmer is kan ze hem ook nog wel aan!

@ Sembem, Ja de print zijn leuk van de hema rompers! :D

Zo Linde had niet echt zin aan fruithap, ze nam maar 100gram. ipv 200

17. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello

sem krijgt 200 gr echt niet op!! die eet zeg maar zo'n 6 maanden potje in minimaal 2 keer op

18. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @ikbenhetmaar, dat heeft lorenza ook soms hoor dat ze niet zoveel eet.

19. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Lorenza eet tegenwoordig ook een heel 6 maanden potje groente op.

En fruit maak ik altijd vers eet ze ook meestal wel alles op, maar weet niet precies hoeveel dat is.

20. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    hoeveel gr is zo'n potje fruit en groenten??

Deel Deze Pagina