hier heb ik wel gemerkt dat ik bij elke fruitpap een sinaasappel erbij moet doen! heb dat gisteren niet gedaan en het zijn nu weer harde keutels in haar pamper
Mijn zus heeft vorige week NOG eens 25 bananendozen (verhuisdozen) gebracht. Er staan nu zo'n 50 van die dozen in de huiskamer en we worden praktisch high van de karton lucht die hier hangt. Gadverdamme.
Ja ik ben altijd voorzichtig met kiwi (alleen omdat mijn neefje allergisch is voor kiwi en die krijgt dan een hele opgezette tong van kiwi) Dus ook heel benauwd. Nou slaat het nergens op dat ik het daarom niet geef, maar ben er echt voorzichtig mee. Verder krijgt ze wel appel/peer/banaan/sinaasappel/mango en dan als ze 6 maandjes zijn mogen ze nog meer toch?? weet het ff niet uit mijn hoofd.
Sembem, nou ja hier is verhuizen altijd makkelijk ,werk zelf bij een verhuisbedrijf Dus genoeg dozen enz. aanwezig hier.
mmm die breeser van airwick ruiken toch altijd heerlijk en je kan die instellen op 15 ,20 of 40 min of zo iets
Ik zal die eens ruiken sofie maar van al die andere krijg ik altijd meteen hoofdpijn. Gisteren waren we op een verjaardag waar in de keuken gerookt werd, gadver wat een lucht he als je het niet meer gewend bent.
ja,vriendlief gaat hier elke dinsdag avond naar de mountainbikeclub en als die thuis komt,stinkt hij ook naar de rook,das echt vies hè
Dat ruik ik altijd meteen rook Omdat er bij ons in huis ook niet gerookt word. @sophie, nee nog niet geprobeerd, kan ik wel doen, ik wist dat ze dat wel mochten hebben, lekker in de zomer watermeloen ben ik echt dol op en manolito ook !!
ja precies, ga ik ff proberen van de week. Je hoort nog of ze het lekker vond Maar lorenza vind alle fruit wel lekker en als ik ze combineer ook.
Goeiemorgen dames! Even heel snel berichtje van mij, druk op 't werk hier! Ik heb niet bij kunnen lezen maar zag gister wel dat een aantal mensen me vroegen of ik dan niet te veel doe met mijn fibromyalgie, 30-32 uur werken en kind/huishouden. En ehh... tja, eerlijk gezegd hebben jullie daar helemaal gelijk in 'Probleem' is alleen, dat ik mijn werk heel graag doe, en mijn dochter ook heel graag zelf doe verzorgen, en dus doe ik per definitie eigenlijk altijd te veel. Zeker mijn schouders en nek en armen zijn er slecht aan toe door het vele belasten. Maar veel kan ik er niet aan doen .Ik wil niet de ziektewet in, en wil ook niet 'zielig' doen of gevonden worden, snap je? Die reuma is al heel lang in mijn leven en ik heb besloten mn leven niet er door te laten leiden. Wel moet ik een nieuwe balans zoeken tussen inspanning en ontspanning ,want die is een beetje zoek sinds Britt er is
die balans komt wel,je zal hem zelf terug vinden en natuurlijk is het aanpassen hè voor je lichaam. gewoon zoals je zelf zegt,af en toe rust vinden.