Kenji ligt alweer in bed, word langzaam aan een beetje gek hier binnen. Echt waar, als we niemand achterlieten hier wilde ik vandaag nog naar een warmer land vertrekken Ben 'Mijn vrouw, jou vrouw' aan het kijken, kan me soms echt storen aan hoe bekrompen sommige mensen kunnen zijn en dan valt deze aflevering nog mee @Ikbenhetmaar, heb je via de site een mailtje gestuurd! @Francesca, sport-ze! @Eerised, spannend morgen!!! Zal aan jullie denken!!! Sneeuw bij jullie.. Die is hier gelukkig weer bijna overal weggetrokken. Lijkt wel of de kleine ijstijd al begonnen is.
Hi Torties, dankjewel voor je reactie! Gelukkig heeft het cb me heel rustig verteld wat ze bedoelde en me niet beschuldigend toegsproken. Ze heeft meegedacht over hoe ik het het beste kon aanpakken en ze was erg aardig. Ik voelde me alleen onzeker omdat ik niet wist dat er een ander gevaar was dan alleen de ademhaling. Ik blijf het proberen om Yanoah op zijn rug te laten slapen, maar als het echt niet gaat leg ik hem op zijn buik. We hebben geen andere risico's, dus ik maak me niet al te veel zorgen en het is al ruim 5 maanden goed gegaan. Lief dat je je verhaal hebt gedaan, ik heb alle reacties ook laten doordringen en als het een echte buiikslaper blijkt te zijn, dan blijft hij dat gewoon. En nu ga ik lunchen en daarna nog even de rest terug lezen.
@Torties, oei lijkt me idd een veiliger idee om voor een andere wagen te kijken, je hebt het al eens gezegd maar welke hadden jullie ook alweer? Heftig van je vader! Kan me voorstellen dat je dat erg aangrijpt om je vader in zo'n emotionele achtbaan te zien zitten! Super dat je hem zo steunt!
@ torties ,das idd niet handig nee als de wagen elke keer omvalt. Wij hebben ook een driewieler, maar nooit problemen mee gehad, wel dat hij wat zwaar reed, maar dat kwam omdat mano dus een beetje zwaar was.
goedemorgen, ik heb alles gelezen maar ben ook bijna alles weer kwijt denk ik... @torties: misschien kan je wel 2e hands een andere wagen kopen? lijkt me wel een beetje eng als hij zo wankel is. @ikbenhetmaar: zie ik zei toch dat linde wat dikker is geworden al boven de 9 kilo, lekker dametje. @eerised: heel veel succes straks in het ziekenhuis, hopelijk valt het allemaal mee
@ Mijnkleine, daar had ik al op gereageerd @ Eerised, nja 5 bestellingen, je bent pas net bezig he.. @ Mare, ja ze is flink aangekomen haha!
@Ikbenhetmaar, had het al gezien, maak het zo over! Wow... ik was op youtube filmpjes aan het kijken en hier is een baby met 2 hoofden, geen normale Siamese tweeling maar een levend hoofd zonder lijf eraan... YouTube - Baby Born With 2 Heads
ja die ken ik al, best sneu. dat andere hoofd had geen kans om te leven en zoog wel energie uit het lichaam dus hebben ze hem geamputeerd. lijkt mij zo raar en zwaar voor de ouders
@mare, ja idd, je moet zo'n besluit maar moeten maken, een van je tweeling vermoorden om de ander te laten overleven...
Wat ontzettend balen is dat zeg, heel erg jammer dat ze zo doen. Het is logisch dat je je zo voelt meid, en moeilijk is dat als je iets verwacht en het komt niet. Ik begrijp zoiets ook niet! Dikke knuffel.
Kun je toch met flessemelk, moedermelk, gewone melk, water enz. doen gewoon waar jij je het beste bij voelt. Ik doe het zelf in koemelk, dat kleine beetje wat ze dan binnen krijgt , kan ze er vast aan wennen. Groetjes Anita
O jee Sofie, dat is wel schrikken zeg, hoe gaat het nu met je? Heb je nog veel paniekaanvallen of helpen de medicijnen een beetje? Sterkte!