@ Francescak, ik haal linde nu uit bed, en ga dan richting de stad lopen.. zie je zo.. voorkant van de hema he?
dames veel plezier bij jullie mini meeting! verjaardag: tja wat zal ik zeggen, aan de ene kant ben ik het al gewend en verwacht je zoiets haast en aan de andere kant ben ik er gewoon verdrietig om. gelukkig komt me zusje wel en vrienden vanavond.
Allereerst nog gefeliciteerd meid! Jammer om te lezen dat men alweer bezig is om jouw verjaardag te verpesten Toch te triest voor woorden zoiets. Als ik jou was zou ik heel boos worden. Maar ja, ik heb ook gescheiden ouders, die niet met elkaar praten, ik weet hoe het is. Gewoon vet klote Hoop dat je toch nog een hele leuke verjaardag zult hebben.... xxx
maar goed dat Jaap toch vrienden had uitgenodigd. Zo zie je maar, vrienden kies je zelf uit, familie niet :x
Veel plezier in de stad meiden. @Mare: ach meis, wat vind ik dat vervelend voor je, het is tenslotte jouw verjaardag. Kinderachtig van ze hoor. @mamatoB: Is het nog gelukt met het ombouwen van je kinderwagen???
Allemaal bedankt voor de lieve berichtjes! Ze zijn nog druk bezig met d'r maar wat ik weet is dat ze iig een ruggewervel gebroken heeft ze zijn nu aan het onderzoeken of die stabiel of instabiel is. Bij een stabiele breuk van een wervel is alleen de wervelkop gebroken en moet je een x aantal dagen verplicht bedrust en krijg je een korset aangemeten die je 6 tot 8 weken moet dragen. Je mag niet eens je eigen sokken of schoenen aandoen omdat je je rug niet mag buigen. Hier krijg je begeleiding van een fysiotherapeut om te revalideren. Bij een instabiele breuk is een operatie noodzakelijk om beschadiging te voorkomen en/of beperken in het ruggemerg en 4 tot 8 weken bedrust, daarna een korset en revalideren mbv fysio... Heb maar al gepoetst bij m'n ouders thuis en afhankelijk van de ernst van de blessure maar even overleggen om eventueel hier te komen logeren met Bart en Kenji (Kenji heeft hier een kamer en mijn oude slaapkamer ligt helemaal aan de andere kant van 't huis dus ruimte en privacy zat), dan kan ik m'n ouders helpen in het huis en met de paarden anders wordt dat erg moeilijk vrees ik... Voor Kenji ook een oplossing bedenken dan, anders ligt al het werk stil. Vermoed dat ik de komende tijd dus toch maar ergens 's avonds als Bart klaar is, moet gaan werken maar dat is het ergste niet. Als m'n moeder er maar boven op komt!!! @Mare, wat vervelend dat je ouders hun eigen problemen niet even opzij kunnen zetten voor jou verjaardag!! Poeh, hoe dan ook knap vervelend
@mijnkleine: oh dat is wel heftiger dan ik dacht. nou dus hopen op een stabile breuk! respect dat je gelijk zo probleemoplossend denkt. je lijkt wel een man. ik denk aan jullie!
Wat een geregel he mijn kleine maar hopelijk valt het mee met je moeder. Wel erg lief dat je daar al gepoetst heb en aan het vooruitdenken bent qua verzorging voor haar en de paarden. Sterkte meid.
@mijnkleine, ja das idd ook erger dan ik had verwacht, ik hoop ook op een stabiele breuk. En knap dat je het gelijk aan het oplossen bent !
nou ik ben heel blij dat david even een goed lang slaapje doet. ik ben alleen door de vermoeidheid enorm emotioneel dus dan helpt zoiets niet echt. maar ik probeer er gewoon alsnog iets leuks van te maken vandaag
weten jullie trouwens nog dat ik vertelde over mijn nichtje? die met 25 weken zwangerschap bloedingen kreeg en iedereen zich erop voor bereidde dat het kind veel te vroeg geboren zou worden? nou zij is 21 maart uitgerekend en het kind zit nog veilig in haar buik. ik zei een aantal weken geleden al dat ik het kind pas met twee weken te laat verwacht
Och jeetje Mijnkeine, dat is even goed schrikken van je moeder. Wat geweldig dat je zo rustig bent gebleven. Als het dan allemaal achter de rug is, dan komt de schrik pas heh. Mare, gefeliciteerd met je verjaardag. Wat verdrietig van je ouders zeg. Kan me voorstellen dat je er goed pissig om bent. VErder moet ik nog een hele hoop bijlezen. Ik kijk wel even hoe ver ik kom .
Mijnkleine potverdorie zeg daar heeft je moeder een mooie smak gemaakt. Ik hoop dat het de minst erge versie is. Mare Gefeliciteerd met je verjaardag jammer dat je familie er weer zo'n zootje van weten te maken. Koffie en koffiezetapparaten nou ik lust geen koffie (en ook geen thee trouwens) dus ik intresseer me ook geen hol in de apparaten. We hebben hier een senseo en ik weet dat Jan de extra dark versie het lekkerste vind. Hier heb ik vanmorgen lactulose op kunnen halen voor Kylian, die heeft de hele mikmak sinds de operatie vast zitten, nu elke dag 10 ml geven en hopen dat het dan nu goed gaat lopen. Danoontje hier krijgen ze het gewoon (de goedkopere versie) en dan krijgen ze weer yoghurt het is maar net hoe mijn rokje waait. Voor suiker ben ik niet zo bang ik let wel op of er kunstmatige zoetstoffen in zitten hier kunnen kinderen namelijk heel makkelijk een overdosis van krijgen. Kylian heeft dus bij Opa en OMa geslapen en het bericht was dat hij niet zo goed had gegeten. Maar gisteren eens gevraagt aan hem wat hij allemaal bij oma had gehad, ja koekjes, snoepjes, chipjes en stukjes kaas en worst, nee geen wonder dan eet een kind voor de rest ook niet. Groetjes Anita