Hoe krijg ik ooit 70 pagina's bijgelezen? Nou niet.. Sorry, ik ga niet op alles reageren hoor. is echt to mutch! Heb ik wat belangrijks gemist? Iedereen een fijn weekend gehad? Ik wel.. Gezellige verjaardag, veel cadeaubonnen en veel geld. Van Fer een boektje bloemen, 20 rozen! en krijg voor zaterdag een avondje ahoy met vriendinnen, Fer kennende zal hij zaterdag nog wel iets bij zich hebben voor me, hihi.. u Vanmorgen werd ik gebeld door de Beterhoren, die audicien is ziek, afspraak vanmiddag ging dus niet door helaas. Nu ga ik dinsdag de 23e om half 4 moeten we er zijn.. MAar dan naar de SCHoonenberg! Heb het allemaal al wat beter een plaatsje kunnen geven.. Komt helemaal goed met ons vrolijke meisjee.. Even csi afkijken en dan haak ik vanaf hier weer in en dan kom ik weer gezellig meekletsen hier, tot later lieve dames. Is er al wat meer bekend over de meeting? Liefs
sembem:bij jullie jongens zit er bijna of niks verschil op maar bij die van mij wel,maar aangezien de jongens nu wat donkerder worden van haar en noa iets lichter,hoop ik dat ze later ook wel wat op elkaar gaan lijken. maar eigenlijk is dat ook niet nodig,want ik ben fier op wie dat ze zijn.
allè dames, ik ben moe aan het worden! ga nog even een glaasje warme melk drinken en dan men bedje in. slaapwel en tot morgen!
Weltrusten dan alvast. Ik ben er nog wel even , Jan heeft late dienst dus die is toch pas tegen 23 uur thuis. Groetje sAntia
Gabriella heeft vanmiddag voor het eerst van dr rug naar dr buik gerold, ben zo trots!! En dr eerste tandje zie ik zitten, nog even en hij is door.. Sofie, slaap lekker..
Tis heel ongezellig maar ik moet weer aan mn huiswerk even... tis nu nog even rustig! Even gebruik van maken...
Mare: Nog van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag!!! Jammer dat het zo loopt met je familie! Hellen: Beterschap voor Roos! Mijn kleine: Heel veel sterkte voor je moeder! Fijn dat jullie bij hun kunnen intrekken om zo te kunnen helpen. Echt super van je!!! Hier een klein mannetje wat mega verkouden is. Echt heel sneu. Het snot blijft zijn neusje uitlopen en hij heeft hele waterige oogjes. Hopelijk kan hij vannacht wel lekker slapen. We hebben hem even goed ingesmeerd met Luuf.
Mare van harte met je verjaardag meid!!! Mijnkleine, nogmaals sterkte. Had het al gelezen op hyves en daar ook gereageerd.. Knuff van hier! Madwin, ah is hij niet lekker .. Beterschap! Pluk, haha Elizabethje, heel ongezellig ja.. Nee meis, moet je doen. Krijg je goeie cijfers! Sembem, ja ik was vandaag de hele dag aanwezig omdat we Fer vanmiddag om half 4 pas bij zn wagen hebben gebracht. Kwart over 4 was ik weer thuis, en toen even een en ander doen hier, eten en tv kijken en nu is het alweer half 10 geweest, .. Ga lekker op tijd naar bed vanavond. Had zaterdag op zondag maar 3 uurtjes geslapen! Ga nu effe spammen .. Dit was toen mn neefje bleef slapen in de voorjaarsvakantie! Zaten samen tekenfilmpjes te kijken. Bekijk bijlage 58960
Fototjes van gisteren.. Muziekje luisteren.. Hoe bedoel je slechthorend ! (Doet ze trouwens altijd met dingetjes waar geluid uit komt, zo dichtbij houden.) Bekijk bijlage 58961
Eerised, nog gefeliciteerd met je verjaardag! Wanneer was je eigenlijk jarig? Wauw, die oogjes van Gabriëlla inderdaad, mooooi!
En ik heb nog mooie vergelijkingsfoto's voorbij zien komen van Kenji en Lorenza! Echt leuk.. Dus ik dacht, doe ook even mee .. Geboortedag , was ze net 20minuutjes uit mn buik.. En gistermiddag, 14 maart.. Bekijk bijlage 58965
Jusi, dankje .. Gisteren! Ben een oude doos geworden, 20 jaar.. haha! Neuh geintje.. Klinkt wel ineens anders vind ik, haha.
Ik ben er nog! Ben ondertussen aan het Hyven, omdat het hier zo rustig was. Maar als jij een oude doos bent, wat ben ik dan?? (27).
Een overjarige doos.. Haha nee geintje! Neejoh, ik ben niet echt oud, haha! Ik zal altijd jong blijven met een vriend van 9,5 jaar ouder .. Oke, ik dacht al.. Lekker gezellig haha!
Dan ik ga zelfs nog verder terug in de tijd (30).... ik stam nog uit het tijdperk Raider (schrijf je dat zo? ik weet het niet meer, tja geheugen he... ouderdom en zwangerschap) en Tjolk haha...
Ik zit even bij de Hyves van de septembermama's te kijken, maar wie is Geralda?? Elizabethje, ik weet niet eens wat je bedoelt.