Pluk, wat mooi gemaakt die foto met die oogjes van mijn kleine Miss Blue Eye!! Elizabethje, Wow dat wist ik niet.. Ik ben echt een broekkie .. MamatoB, ik heb dat ook bij die foto.. Ik vind Britt nog wel lijken hoor, alleen veel wijzer en minder 'nieuw' zeg maar .. Je herkent alles wel, neusje, mondje etc..
Jaaa echt schattig! Als ik Kenji in zijn slaapzakje heb gelegd en ingestopt heb, geef ik hem altijd zijn speentje. Zonder wil ie niet slapen. Maar dan draait zijn hoofd naar rechts, zijn handje tegen zijn oogje, en dan is ie klaar om te gaan slapen. Ik geef hem dan nog een kusje, en voor ik beneden ben slaapt ie volgens mij al. Het is zo'n lekker ding.
Franceska, WOWWW wat een beauty zeg!!!! Wat een knappe man. Hier zeggen ze soms dat Gabriëlla mijn ogen heeft, maar die van Gabriëlla zijn nog veel blauwer en mooier vind ik..
Francescak, ook niet met Picasa 3? Daar kun je nu wel wat leuke dingen mee hoor. Photoshop moet je echt wel even pielen....
Ik doe het ook via Photoshop 5.0 ik heb 7.0 ook maar daar kan ik niet zo goed mijn weg op vinden (vreemd genoeg). Jan heeft het voor mij gedownload via bittorent (als ik het zo goed schrijf) Eerised de foto heb jezelf gemaakt hoor, ik heb alleen de ogen eruit geknipt, de foto zwart/wit gemaakt en de ogen weer terug geplakt. (klinkt lekker luguber) Dames weltrusten, ga nog even wat drinken en dan is Jan ook alweer zo thuis. Groetjes en tot morgen. Anita
Precies hetzelfde hier, Mop!!!! Hier is tandje dan wel net door, maar wel grappig dat we gelijk op lopen! *duikt gauw haar bedje in*
Ik zat net even wat dingetjes in te vullen in het CB boekje. En nu zie ik staan * Reageert op het horen van zijn eigen naam... Welke baby hier doet dat al duidelijk?
hihi ooooh liefff... wat een schatjes zijn het toch he. Ik sta er nog steeds van te kijken hoe m'n hart kan overlopen van liefde voor die kleine mini-me En ook super hoe goed je ze leert kennen in een paar maanden tijd....
Kenji reageert volgens mij niet op zijn eigen naam. Ja soms wel, maar das meer toeval geloof ik. Kenji is sowieso traag, zeker als ik het vergelijk met de baby's van jullie. Hij heeft geen tandje, rolt nog niet om, niks.
wij hadden een CD met photoshop. Ik heb ook lang moeten wennen aan Photoshop 7.0 Anita, gek is dat he? Maar nu ik er aan gewend ben vind ik het heel fijn werken. En zooo leuk wat je er allemaal mee kan, je moet alleen even oefenen om alle mogelijkhedn te leren inderdaad! Nou dames, ik ga naar bed, ik ben doodmoe en manlief zie ik voorlopig nog niet vershcijnen, die is klussen bij een goede vriend. Aangezien ik (en Britt ook) nog steeds verkouden ben, ben ik 's avonds echt gaar. En mijn spieren ook. Time for bed! Ik wens jullie allemaal een goede nacht toe!! dikke kus mamatoB & Britt
sowieso valt me op dat Britt echt nog niet alles doet wat ze zeggen in de boekjes en op internet. Het begint wel langzaam te komen (reiken naar dingen, wat meer op de zij rollen, rechtop willen zitten) maar ze kan nog lang niet al die dingen waarvan ze zeggen dat ze ze kunnen rond deze tijd. Ach, kan me ook niet veel schelen, zolang ze maar happy is!
MamatoB, ja precies.. Als ze maar happy is toch! Slaap lekker meis. Hopelijk zijn jullie snel weer helemaal fit.. Fer viel op zn 1e verjaardag nog om als hij zat, kon nog geeneens zelf zitten en met 18 maanden liep hij.. Het is nu redelijk goed gekomen met m hahaha .. Gabriëlla is heel snel met de fijne motoriek.. Grove wat minder, ze wil wel de hele dag staan, en zelf zitten gaat ook een paar seconden zonder leuning, met leuning blijft ze echt lang zitten op de bank.. Ok, nouja Gabriëlla reageerd sowieso weinig natuurlijk, je moet echt in de buurt zijn.. En ze reageerd sowieso op ieder geluidje wat ze al hoort..