@ sofie, nee hoor heeft hij al een tijdje last van, maar volgens mij d8 hij vanmorgen laat ik het nog maar ff een keer proberen Hij was al een paar weekjes rustig, dus kon het wel verwachten. Ik geef ook niet toe hoor en dat weet hij wel.
ja ben het nu wel gewend, in het begin wist ik niet echt wat ik er mee aan moest en ging hij ook echt heel hard schreeuwen en huilen, maar nu laat ik hem gewoon dat werkt het beste en niet toegeven.
Hellen, naar Go Apres ski.. Wat balen dat Roos een beetje ziekig is, wel fijn dat ze naar je schoonzus kan en ze daar in goede handen is.. Joyce, aaah lekker zo'n peuterpuber, grrr soms zijn het echt bloedzuigertjes he .. hihi! c Dankje, ik vind de foto's ook heel mooi van die blauwe kijkertjes .. Verjaardagscadeautje, ohja ik ga een middagje met mn zus en s-moeder ergens heen 25maart. Dan worden we opgemaakt enzo en dan krijgen we advies en word erna glamourfotos gemaakt... En gaan we nog even bakkie doen ergens!
Jeetje he nou hij had nog een cadeautje hoor! Pppfff waar kleine mensjes groot in kunnen zijn.... ppppffff wat een stank/poep zeg!
goedemorgen @elizabethje: ik ben jaloers! nee hoor ik gun het je van harte ik heb zulke mooie foto's langs zien komen. geen wonder dat wij allemaal zo verliefd zijn op onze moppies! @sofie: jouw jongens zijn ook echt knappe kerels hoor. voor de rest ben ik het even kwijt hoor. maar iig bedankt nog voor alle felicitaties! op de hyves zat ook een henrike die ken ik ook niet. hier was de avond nog wle oké maar ik zat er gewoon doorheen. om 10 uur ging david pas slapen en had ik een harde plek in mijn borst (was mijn eigen schuld maar goed) en probeerde ik dus nog om half 11 te kolven maar het wilde niet. dus maar gewoon naar bed gegaan. om 12 uur werd david echt vreselijk krijsend wakker en ik kon hem niet troosten. niet eens een beetje. dus maar aangelegd. maar omdat hij zo huilde ging het drinken niet goed en werd mijn man echt boos. dus werd ik weer boos op hem. leuke afsluiting van die dag hey. daarna was de nacht gelukkig redelijk. maar nu heb ik hoofdpijn en moet ook nog eens naar de tandarts
Elizabethje, soms is het echt bizar he wat die kleintjes produceren, blehh, vieze stinkertjes ! Ikbenhetmaar, shit. Dacht ik al, grrr. Zal later even opnieuw mailen, zit nu via mn mobiel. Dan doe ik het even anders...
@mare, weer geen goede nacht En ook nog naar de tandarts. Dat vind ik ook nooit leuk, helemaal niet nu ik nog een keer moet voor die wortelkanaalbehandeling.
Mare, op wie werd je man boos? op jou? Hoezo? Balen hoor. Gelukkig was het voor de rest wel gezellig. Joyce, haha ik hoop het. Zal wel een zuipfestijn zijn daar en flink springen enzo, hahaha.
Nogmaals allemaal bedankt voor alle lieve reacties!! Nog even een berichtje en dan ga ik richting mn ouders. Althans, richting mn stiefvader. M'n moeder mag waarschijnlijk vandaag naar huis maar had net met dr gesmst en ze is nog aan het wachten op de arts en de fysio die gaan haar eerst nakijken. @Sofie, nee Henrike is Vreeswijk Wat een knappe kids heb jij! Had de foto's gezien @Hellen, beterschap voor Roos! @Elizabethje, ooh wat super dat Luca lekker doorgeslapen heeft! Hopelijk het begin van goede nachten! @Pluk, oei Kylian in de peuter-pubertijd Sterkte @Sembem, wat een heerlijk ventje is Sem, die ogen, geweldig!! @Joyce, Mano ook al aan de peuterpubertijd? Even kijken waar mama's grenzen liggen @Andi, jeej een tandje zonder al het gespuit en de pijn @Eerised, wat een super foto van Emerson en Gabriëlla samen! Haha en dat speeltje tegen haar hoofd, zo is het wel heel vertederend he Lekker meiske!! Shit dat je afspraak verzet is, nog langer wachten. Wel heel fijn om te horen dat je het langzaam een plekje kunt geven Lief dat je naar m'n moeder vraagt, het gaat wel, ze had geen oog dicht gedaan maar het is gelukkig een stabiele breuk dus er is geen operatie nodig. Als alles goed is mag ze vandaag naar huis. Ze heeft wel een gipskorset en zal die de komende weken (hoeveel weet ze nu nog niet) moeten dragen, ze moet revalideren met een fysio en zal de komende 5 à 6 maanden nog niet kunnen/mogen rijden maar zoals het eruit ziet komt het iig helemaal in orde, gelukkig! We weten nog niet of het noodzakelijk is om daar te gaan logeren maar we zullen iig alle hulp bieden die we kunnen. Ook voor Kenji moet ik nu een alternatief vinden want m'n moeder past normaal de ma-di-do-vrij op en laat de di en do nou net m'n drukste dagen zijn... Maarja, even behelpen en dat komt wel goed Sorry voor wie ik vergeet nu, moet echt gaan want het wordt een drukke dag! Doei!
@Mare, onze posten hadden elkaar gekruist. Poeh, helemaal geen leuk einde van de dag dan.. Heel veel sterkte bij de tandarts!
Mijnkleine, gelukkig maar. Hopelijk hersteld ze goed en snel. En kun jij een oplossing vinden voor Kenji. Beter dat ze vandaag naar huis mag! Sterkte..
Nou meiden, ik moet alles maar dan ook echt alles wassen.... wipperhoes, romper, broek, sokken, aankleedkussenhoes, bah zeg. Was net bezig met koffie....blegh!!
@eerised: hij werd boos op david. omdat hij dronk alsof hij uren niet had gedronken... ja het slaat nergens op maar ik denk dat hij nog half sliep. tenminste dat hoop ik voor hem @mijnkleine: ik hoop echt dat jouw moeder zich heel snel beter gaat voelen.
Nou ik hoop het ook dat ie de smaak te pakken heeft! Jeetje, Gabriella klokje rond... poeh daar kunnen wij alleen nog maar van dromen hoor. Vanwege een badje waren we gisteren vrij laat met de fles (rond half 12) en hij was om half 7 weer paraat met 1 x speen, maar das echt al super!!! Oh ja dat knijpen... leuk he hahaha... hier ook. Doet soms venijnig zeer he?