Eerised: het resultaat van die glamourfoto's krijgen wij toch ook wel te zien he ? Mijnkleine: gelukkig dat je mams niet onder het mes hoefde. Ik wens haar sterkte de komende weken. Zo'n gipscorset lijjkt me geen pretje ( en dat zegt iemand die als hobby soms corsetten draagt) Mare: naar hoor, dat er zo vervelend werd gereageerd.
Hellen, haha is goed. Als ze mooi zijn, tuurlijk.. Elizabethje, gaat al de goede kant op toch! Lekker hoor. Ze knijpen zeker venijnig, niet normaal joh, hihi. Mare, jeetje wat flauw zeg. Moet je man Gabriella een dagje hebben? Die huilt en drinkt altijd alsof ze heel lang niet gedronken heeft, en als je een paar seconden de fles eruit haalt voor een pauze gilt ze alles bij elkaar.. Echt heel erg, maarja.. Echt zo vervelend voor jullie ik hoop echt dat alles snel beter gaat.
Tja ik heb zelf in het speciaal basisonderwijs gewerkt en weet heel goed dat je niet altijd alles in de gaten kan houden. Je hebt nu eenmaal geen ogen in je achterhoofd. Maar ik weet ook dat in de korte tijd die hij daar verblijft hij al 2 keer met wondjes naar huis is gekomen. Hij zit ook altijd maar in de wipper als enige want hij is de kleinste. En zoals ik al zei hebben ze dan niet 1 maar zelfs 2 kindjes niet in de smiezen gehad terwijl op maandag de groep niet heel groot is. Ik heb er nu best moeite mee want ik wil niet dat hij een aversie krijgt om daar naar toe te gaan... ik wil gewoon een goede babbel waarin ze mij weer wat vertrouwen geven. Maar als hij volgende maand weer met iets thuiskomt is het klaar. Zo ver ben ik dan wel! Roos nog niet helemaal jofel? Zielig hoor en ook best weer even pittig dat 's nachts voeden. Ik kan het me voorstellen dat je niet voor elke snif een snipperdag kan nemen hoe graag je ook zou willen. Dan is het zeker fijn dat ze nu lekker bij je schoonzus kan blijven in haar eigen stulpje!
Hhahaha peuters!!! kan me helemaal indenken dat ze soms zooooooooooo vermoeiend zijn! Oh ook nog 2 uur wakker geweest. Gaat het weer een beetje??
Meiden, ik ga proberen weer bij te komen en op sommige dingen probeer ik even een (korte) reactie te geven, ondertussen druk op het werk dus niet teveel doorkletsen! Ps Kunnen we iets bedenken voor de slowchat? In een ander kleurtje typen maybe? Dan kunnen we daar, indien we er niet zo heel erg interesse in hebben, makkelijker doorheen bladeren? Ik ben bang dat anders het clubje steeds kleiner wordt omdat we het niet meer kunnen bijhouden namelijk, tenminste dat is mijn gevoel.. terwijl ik het hier zo leuk en fijn vind!
moguuh! hier ook een goede nacht! ik ben alleen echt verwend en baalde als een stekker toen sem wakker werd om 7 uur! maar hij had een poepbroek! ik weet dat niet alle kinderen zo lang slapen en ik niet mag klagen maar mama lag nog zo lekker in haar bedje vind het echt zo grappig dat hij nu echt keutels draait!! ik heb ook het idee dat het poepen hem goed af gaat! en dit was toch wel iets waar hij altijd moeite mee had! ik heb hem om 8 uur pap gegeven (doe ik expres niet om 7 uur omdat ik bang ben dat hij dan steeds zo vroeg komt!) En nu ligt ie alweer te maffen! vandaag een beetje stofzuigen en wat papierwerk opruimen! Voor de gene die zelf de groente hap maken: maken jullie alleen nog maar de groente of geven jullie daar ook al aardappel bij? sem is nu over op de opvolgmelk en ik geef hem alleen groente tot nu toe maar krijgt hij dan wel genoeg vitaminen binnen? als ik die potjes bekijk van 6 maanden dan zit daar al vis in enzo
Mare, zulke nachten gun ik jou ook hoor! Ik roep het niet te hard want de vorige x was het hier ook een gelukstreffer, maar je weet nooit... He wat jammer dat de nacht/avond zo is gelopen... komt ook omdat je ook zo op bent volgens mij. Loop je ook eerder tegen elkaar op om het zo maar te zeggen... Ik had het een week terug... was zoooo kapot dat mn humeur in de nachten om te schieten was tegen vriendlief (niet tegen mn kleine vent hoor verschil moet er zijn haha), maar ik kon gewoon even niet meer... hoop dat het tij snel keert voor jullie!!! Oh en succes bij de tandarts...
@ Elizabthje , ja hoor het gaat wel, maar ben alleen moe, maar komt wel weer goed ben morgen vrij dus kan ik al een klein beetje langer slapen en denk dat ik vanavond maar me bed in duik als de kids ook liggen te slapen, heb ik het weer een beetje ingehaald En ja pueters zijn soms echt vermoeiend, maar ja zo he bje met iedere leeftijd weer wat anders, en mano is echt een schatje als hij niet zo'n bui heeft.
@ Francescak, ja hoor aardappel kunnen ze makkelijk eten! Linde eet eigenlijk alles, vlees/vis /aardappels/groente, maakt haar niet uit, en ze reageert er goed op
@ francescak, als ik lorenza vers geef geef ik ook altijd aardappel en groente en volgens mij mogen ze idd vanaf 6 maanden ook gekookt vlees. Maar dat heb ik nog niet vers gegeven.
Hahaha ja alsof ie het ruikt dat ik met de koffie bezig ben.... zat meer poep in zn broek dan in zn luier...pppffff lekker hoor hahahaha....
hahaha, gelukkig valt het bij Lorenza nog mee, maar ik had het ook meer toen hij wat groter was zeg maar, zat hij best vaak helemaal onder en dan zette ik hem maar gelijk onder de douche
@elizabethje: ja de reden achter zijn opmerking (vermoeidheid) snap ik wel, maar hij hoort zich gewoon in te houden. dat doe ik immers ook. we hebben zelfs de afspraak dat hij 's nachts zijn mond houdt omdat ik het anders niet trek. @eerised: hihi, ja het was ook echt belachelijk want david dronk om zich te troosten en was daarbij aan het huilen dus hij dronk niet eens gulzig. howel ik dat ook wel van hem ken hoor. als de tiet niet snel genoeg uitgepakt wordt heeft hij een heel bepaald huiltje
Beetj problemen met een klant op het werk , hij heeft me al een paar keer gebeld waar de jongens bleven, nou ze moesten eerst de wagen lossen anders konden ze hem niet meenemen en we hadden bij hem om 08.30 afgesproken. Nou logisch dat hij dat niet leuk vind dat we te laat zijn, geef hem groot gelijk, maar ja ik kan er nu niks aan doen. Zegtie gewoon , ja maar jij bent toch de baas, je moet gewoon zeggen dat ze nu naar me toe moeten komen, ik heb ook een bedrijf en ik als ik zeg dat iets moet gebeuren gebeurd het ook. Hmmm... denk niet dat het zo werkt bij een verhuisbedrijf
@ikbenhetmaar: maak jij dat vlees ook zelf dan? hoe doe je dat?? ik denk dat ik hem van de week een potje geef die heb ik nog wel staan met zalm of met rundvlees kijken wat hij ervan vind!
Nou hier ook irritaties hoor als lorenza gaat huilen en ik zeg pak haar ff ,omdat ik dus ook het verschil hoor in huilen, dus ik weet wanneer ze ff gepakt moet worden en wanneer ze moe is enz. Zegt mijn vriend ook altijd, ja moet ijk haar nu gaan pakken elke keer als ze huilt ?? Hmm... dan denk ik gelijk ok laat maar weeer , ik pak haar zelf wel. (Maar goed hij hoort het verschil gewoon niet en kan het huilen ook niet echt handelen omdat hij niet weet wat ze dan wil)
Goedemorgen meiden! Wat hebben jullie weer veel gekletst sinds zondagavond zeg. pffffffffffffff kan het echt niet allemaal teruglezen. Ik pak het draadje vanaf hier wel weer op. Vind het wel vervelend hoor dat ik niet constant bij kan lezen, want dan mis ik toch wel wat, maar ja, er wordt zoveel gekletst dat het gewoon niet bij te houden is.
Babijtje, het is ook niet bij te houden hoor. Of je moet de hele dag hier zitten. Mare, balen van weer zo'n rotnacht. En dat boos worden herken ik hier ook wel... Een goed gesprek deed hier toch wel wonderen. Ik had gisteravond vergeten de wekker te zetten, met gevolg dat ik pas om 9.00 wakker werd. Terwijl Kenji normaal rond 7.00/7.30 zijn flesje krijgt. Maar die was ook nog maar net wakker! Dus heeft ie de klok rondgeslapen.
Babijtje, gewoon inhaken hoor! Als je alles terug moet lezen... pppfff ik deed dat tot nu toe altijd wel, maar heb voor aankomende maandag bergen huiswerk dus gaat het waarschijnlijk niet altijd. Dus gewoon gezellig meekletsen wanneer je kan...