een tijdje geleden waren sommigen hier bezig kinderstoelen te kopen, nou is het hier ook zo ver en welke stoelen hadden jullie ook alweer en zijn jullie er tevreden over? ik vind de tripp trapp een erg mooie stoel maar daar hebben wij niets aan want wij hebben er een nodig met een tafelblad.
Jup, sinds gisteren.. En da's me vandaag duur komen te staan.. Meneertje lag bij mij in bed(en nog best ver op het bed zelf) en in ene keer hoor ik "KLABAF!".. Was m'n arme mannetje van het bed af geflikkerd.. Maar hij heeft geloof ik nog geen 2 seconden op de vloer gelegen of ik had 'm al weer opgepakt.. Voelde me zo schuldig.. Kyrian had echt een waardeloze nacht, wij dus ook.. 3x brullend wakker geworden en we hadden geen idee wat er aan de hand was! *geeuw* en nu kan hij ook de slaap niet vatten ook al is hij onwijs moe..
Oehhhh Andi..da's schrikken zeg!! Wij hebben de Koelstra Dino. Was een aanbieding. De rugleunig is verstelbaar en hij is geschikt tot 15 kilo. Ik zoek even naar een foto.. http://www.koelstra.com/img/getProductimage.aspx?productColorSelectId=7&productId=39&format=large en de brochure: http://www.koelstra.com/img/getspecs.aspx?productId=39&siteId=1
oh andi wat sneu. daar ben ik soms ook zo bang voor maar david ligt altijd tussen ons in en heeft op bed (tijdens slapenstijd iig) nog geen draaipogingen gemaakt gelukkig.
@ Francescak, Rundvlees en geruld gehakt enzo is heel makkelijk te geven. Gewoon zonder kruiden bakken, eventueel daarna in de blender al hoeft dat voor Linde niet. Ga zo even alles terug lezen, maar direct al druk hier op de zaak. Tot zo
Ik doe het even uit me hoofd: @ Pluk, @ Sofie, @ Sembem, @ Francescak, @ Eerised, Leuke fotos!!! @ Mijnkleine, Vind het heel lief hoe jij nu voor je moeder zorgt! Respect meis, en er komt wel een oplossing voor de zorg van Kenji! @ Pluk, @ Joyce, leuk he die peuterpuberteit en uitproberen, sterkte ermee.. @ Andi, jaaa een tand! Gefeliciteerd! @ Hellen, he balen dat het met Roosje nog niet beter gaat.. hopelijk verdwijnt de koorts gauw en verschijnt er een mooie tand! @ Elizabethje, nog gefelicteerd met je voldoende meis!, en een heerlijke poepbroek.. haha Lekkere timing ook als je net met koffie bezig bent. @ Mare, he balen weer van zo'n nacht! Wanneer ga je starten met bijvoeding? Hier is Linde vandaag een half jaar! Jippie! En ze trakteerde me vanmorgen direct op een kruipfeest, en zowaar kwam ze een meter of 3 voorruit, helemaal trots dat ze was, dus mama ook!
@hellen: bedankt voor de handleiding. ga ik straks eens lekker in kijken! @ikbenhetmaar: gefeliciteerd met lindes halfjaardag! so en kruipen. leuk hoor. david gaat nog steeds in de achteruitversnelling. jammer dat wij geen tapijt hebben dan zou het denk ik beter lukken. wij gaan pas rond davids halfjaardag beginnen met bijvoeding.
goed hoor! ik weet ook wel dat het kan,maar meneertje kan het niet. en ik vind het ook altijd zo koud op de vloer hier dus leg hem meestal op een kleedje. maar misschien ben ik daarin ook wat te voorzichtig
Babijtje ik doe met je mee en pak vanaf hier de draad ook weer op. Kinderstoel. Wij hebben ook de tripp trapp maar op een gegeven moment vonden wij het ook makkelijker dat Mats een eigen blad zou hebben. We hebben toen een IKEA stoel gehaald voor 15 euro. Mats heeft eigenlijk heel lang gewoon die stoel gebruikt en sinds zijn een paar maanden zit hij nu in de tripp trapp (zonder babytuigje e.d.)
@ ikbenhetmaar, gefeliciteerd Linde alweer 6 maanden !! En ook al kruipen ,ze gaat snel @mare, nog steeds in zijn achteruit, nou ja meestal gaan ze eerst achteruit en dan vooruit volgens mij. Ik leg Lorenza ook op een kleedje en niet op de grond, de grond is hier ook nog koud (we hebben laminaat) Maar Lorenza kruipt nog niet Ze zat trouwens bij mijn moeder op schoot met haar benen zeg maar opzij op de bank en toen probeerde ze op te staan , lukte natuurlijk niet, maar boos dat ze werd
Super mooi joh gewoon DOEN . Ik heb hier ook een Bloom aqua blauw. En ik ben er net eens naar toegelopen en vol bloemen . HAHAHA het was me echt nooit opgevallen
Wij hebben de eetstoel van x adventure ook met blad kan erop en eraf en manolito zit er nog steeds in aan tafel zonder blad en zonder tuigje.
Ja ben het weekend niet online geweest heh . Maar goed ik ben vanaf morgen de maandag en donderdag vrij en alle schoolvakantie . Dus we kunnen vast eens gaan mini meeten, voordat Sem, Linde voor de neus van Nini weg kaapt
@ Elizabethje, dankjewel! mooie datum om te gaan kruipen toch als ze een half jaar is, als ze maar niet mij na gaat doen.. 6 maand kruipen, 7 maanden los lopen, want dat ga ik nog niet trekken hahahaha