Wauw Linde aan het kruipen . Hihi dat wordt nog wat . En gefeliciteerd met dr halfjaar dag. Niet te geloven wat gaat het snel.
Nini is vandaag niet zo in zijn hummetje. Nou is hij ook aardig verkouden. Hij ligt nu lekker te slapen. Jeetje zeg jij was ook een vlotte. Met 7 maanden los lopen!
Ahh arme nini! Ja ik was heel snel. Linde doet mij echt na hoor, ik sliep ook met 3 weken door.. en Linde dus ook. Echt toevallig
Wel erg lekker hoor met 3 weken doorslapen. Zal Nini nog eens streng toespreken die vindt het allemaal 's nachts nog wel gezellig .
Ik had altijd paint shop pro, werkte ook prettig vond ik. Ben alleen zo dom geweest om het van mijn pc per ongeluk te halen (klikte in mijn snelheid het verkeerde programma aan om te verwijderen) Wil nog steeds een keer photoshop (ned) er op zetten maar vind het zo'n duur programma.
Ik had het er nog met mijn moeder over ikbenhetmaar, dat jij zo snel liep, mijn moeder liep met 9 maanden, das ook best snel Mano liep pas echt los met 15 maanden en ik zie lorenza ook niet lopen met 7 maanden
@ Booky, oow ik dacht dat hij wel door sliep? @ Sembem, Ja maar als je hem download is het niet duur.. @ Joyce, oow heb je lekker geroddeld over me?
Ja Nou ja ze weet dat ik praat op zp, dus tja soms deel ik wel eens dingen met mijn moeder omdat zij ook ervaringsdeskundige is
Oja ik wou daar ook nog op reageren (thnx sembem) Lorenza reageerd ook al best goed op haar naam, als ik of wie dan ook haar naam roep , kijkt ze bijna altijd.
@ Joyce, haha is ook goed hoor! Hier reageert Linde wel op haar naam, als ik zeg Linde.. dan zegt zij aaaa.. net of dat ze jaa wil gaan zeggen haha echt heel komisch, Ruben en ik liggen vaak helemaal dubbel om haar
Ik kan vanavond wel even aan Ruben vragen of die het op cd wil branden dan stuur ik je er gewoon 1 op.
Ikbenhetmaar, nee NIls is nog niet echt een super goede slaper. Bij Mats heeft het doorslapen ook een behoorlijke tijd geduurd. Het is gelukkig niet dat ie nachten wakker is hoor. Maar we moeten altijd nog wel even een speen erin doen of troosten. Naja het is niet anders heh . Gelukkig doen we het wel echt met z'n tweeen dus het is wel te doen. En ach het kan alleen maar beter heh .