September 2009 mama's deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 5 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Gisteravond aten wij Kippenvleugeltjes, en Linde wou nog niet naar bed, dus die zat er bij en keek bij Ruben de kip echt uit zijn handen (ze had al gegeten) ;) Dus we hadden haar een stuk kip in haar handen gegeven, (zonder bot uiteraard), en ze had het binnen no time op en lachen, daarna deed ze haar mond wagenwijd open en maar schreeuwen aaaaaaa, (betekend mama mag ik nog meer?) hahaha

2. Femya

Femya Niet meer actief

Ikbenhetmaar wat gaaf dat Linde al kruipt!! Ze is de eerste van het clubje hier denk ik he?!

Anita ben je weer helemaal opgeknapt? Wat vervelend dat je zo ziek was zeg!!

3. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Nee volgends mij was Jurre sneller met Kruipen..:)

4. Femya

Femya Niet meer actief

Oh nog 2 weekjes en dan mag Yanoah ook andere dingen gaan eten, spannend en erg leuk lijkt me dat!

Ik keek zaterdag in mijn babyboek en zag dat ik al kon kruipen met 5,5 maand, lopen voordat ik 1 was en zelfs zindelijk voordat ik 1 was. Yanoah heeft nog 1 dag om te leren kruipen als hij even snel wil zijn, maar ik geloof niet dat dat er in zit :D

5. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Twinkle, ja viel me ook al op dat hier wel erg vlotte kindjes zitten... Jurgen zegt telkens als ik erover begin, dat ik niet alles moet geloven. :p

En over Hyves, ik vind dat je daar volkomen gelijk in hebt. Vreeswijk heb ik hier nog maar 1 keer zien posten.

6. Femya

Femya Niet meer actief

Oh kan Jurre het ook al?! Snel hoor.

7. Femya

Femya Niet meer actief

En zo is het Jusi gewoon niet geloven :D beetje lastig alleen als er bewijs wordt geleverd met een foto :p

8. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Kenji is trouwens wel volop bezig met draaipogingen van rug naar buik, maar het lukt hem echt nog niet.
    Het onderlijfje ligt dan al helemaal goed, alleen zijn armpje he, die wil niet meewerken.
    Wel grappig om te zien. :D

9. Twinkle, ik ben het met je eens.
    Ook ik heb liever dat alleen het vaste clubje lid is..
    En slowchatten in een andere kleur vind ik ook goed idee, waar Torties al mee kwam!

Gaat hier idd allemaal veels te hard, van zaterdmiddag tot gisteren waren er meer als 70pagina's bij.. Echt absurd :p !

Mooi dat jullie weer wat beter zijn..

Ikbenhetmaar, Linde is echt een vreetzakje hé :D ..

10. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Haha ja inderdaad. :D En ik zal in rood verder typen voor het slowchatten, goed?
    Nu ga ik echt even de was vouwen. Tot straks!

11. Femya

Femya Niet meer actief

Oh dan gaat hij heel snel rollen hoor, hij moet alleen even doorkrijgen dat hij zijn hoofd moet optillen. Yanoah heeft 2 weken zo geklungeld en ineens had hij het door, en nu ligt ie niet meer stil...

Merakli wat goed dat je bent aangenomen!!! Gefeliciteerd, geniet er maar lekker van meid!

12. Jusi, dat had Gabriëlla ook een tijdje, en ineens deed ze het gisteren.. Één keertje, en nu heeft ze het niet meer gedaan :p!

**Zoekt mijn eigen CB boekje erbij**

13. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ Jusi, nou het is echt waar hoor dat ze kruipt. Kan het wel filmen vanavond..:p

@ Eerised, Denk dat Linde gisteren Lekkere trek had, want ze kon echt geen honger hebben hahaha

14. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Ik ben klaar om 16.00 moet altijd van 08.00 tot 16.00

15. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Heerlijk joyce, ik werk tot 17.00 en wordt dan om 17.40 in de stad opgehaald door Ruben en dan rijden we door naar me ouders om Linde op te halen.
    Kan ik mooi in die 40 minuten boodschappen doen, iemand nog goede tips wat we vanavond kunnen eten?

16. Femya

Femya Niet meer actief

Eerised fijn dat je het een beetje hebt kunnen verwerken allemaal, geniet maar volop van je kleine meisje en wat een geweldige foto die waar ze dat speelgoed op haar gezicht legt!
    Die foto van die blauwe ogen is ook prachtig.

Wel een beetje suf he dat je je eigen tekst als niet belangrijk selecteert, dit is gekleurd dus lees hier maar overheen :D

17. Femya

Femya Niet meer actief

Joyce wil je je adres naar me pben? Ik heb nog 11 pakjes voetbalplaatjes voor je als je ze wil.

18. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ Twinkle, ik wou steeds nog aan je vragen of je veel gebruik hebt gemaakt van de zomerkleertjes voor Yanoah? :) :D

19. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Ja ik rij dan door naar mijn moeder en haal de kids op en dan is jef meestal al thuis .

20. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Dan werkt Jef ook fijne tijden, Ruben is normaal pas tegen 17.45 thuis.

Deel Deze Pagina