September 2009 mama's deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 5 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sembem

sembem Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.200
    0
    0
    Hier eten we andijvie, aardappelen en braadlullen (verse worst zeg maar)
    Papa is gezellig vrij vandaag dus we zitten heerlijk met z'n allen aan tafel vanavond.

2. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Wij eten gewoon aardappels met vlees en groente (heb geen zin om moeilijk te doen vandaag :p)

3. Femya

Femya Niet meer actief

Madwin wat gek joh dat Yanoah ineens naar de andere groep moet, waarom is dat dan? Hoe gaat het met zijn gezondheid nu?
    Vind het nog steeds leuk dat je mij hebt gevonden hier met onze Yanoah en nu gezellig meekletst!

Inderdaad Ikbenhetmaar, dat is fijn van zomerkleding, alleen vind ik een kort broekje op een maillot geen gezicht :p Hmm niet zo handig dat je ineens achter Linde aan moet ja, nieuwe fase, dus het huis weer opnieuw bekijken of het wel echt Linde proof is...

Anita fijn dat je weer opgeknapt bent!

Oeh Andi wat erg dat Kyrian van bed is gevallen, gelukkig valt het mee, maar toch je schrikt er wel enorm van natuurlijk!

Ja ja Eerised ik kom zeker eens bij jou shoppen! Natuurlijk zul je moeilijke momenten hebben, maar dan kom je maar even hier uithuilen en weer de moed oppakken om door te gaan. Jullie komen er wel met z'n drietjes! Knuffel.

Babijtje wat cool dat Jurre sinds een week kruipt, lijkt me erg leuk!
    Ik vind het ook super dat mijn moeder zo veel heeft opgeschreven, nu ze er niet meer is, heb ik toch het een en ander aan informatie van vroeger.
    Gebruik je nog steeds de mutsy? Heb je hem al omgebouwd of gebruik je nog steeds het autostoeltje/maxicosi op het onderstel?

4. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    braadlullen hahahahahahahah!!! Geweldig

Ik denk dat ik anders maar lasagne maak, al duurt dat wel pokkelang en we zijn toch pas weer tegen 19.00 thuis denk ik. Nja dat wordt dan eten onder gtst :D

5. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ Twinkle, nee korte broekjes e.d niet, maar t-shirtjes kan je goed doordragen. :)

6. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @ sembem, braadlullen :p Jij heb grappige woorden :D

7. sembem

sembem Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.200
    0
    0
    Oooooh maar dat is wel erg lekker ikbenhetmaar. Ik heb je net een PB gestuurd.

8. Femya

Femya Niet meer actief

Whahaha braadlullen :D

Je kan ook burrito's eten, dat is heel snel klaar en erg lekker. Ik geloof dat we dat maar eens gaan eten vanavond.

9. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ Sembem, ik heb hem gelezen en ga het vanavond door geven aan de baas..;)

10. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Krijg honger van dit gesprek :D

11. sembem

sembem Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.200
    0
    0

:D :).

12. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ Twinkle, burritos eten wij standaard 2x in de week omdat we echt fan zijn van mexicaans eten, en toevalig hebben we dat eergister al gehad.

13. sembem

sembem Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.200
    0
    0
    Thnxxxxxxx

14. Femya

Femya Niet meer actief

Het voordeel van korte broekjes is wel dat je ze wat langer kan dragen, wordt dan wel steeds korter... Dus wie weet als het een beetje warmer wordt passen ze nog...

15. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    hey meid,

ik was een beetje aan het proberen bij te lezen, en bleef hier even 'steken' ... sorry, misschien begrijp ik het verkeerd, maar hoe kan je man nou BOOS op jou worden????
    Ik hoop echt dat ik dat verkeerd begrepen heb...

Jij doet al alles 's nachts, je hebt chronisch slaapgebrek, loopt de hele dag met David in de doek, je doet alles en nog veel meer voor hem, je was ook nog jarig nota bene...., hoe kan hij dan ook nog boos op je worden? Vind ik echt keihard hoor...... (als mijn man dat zou proberen was ie nog niet jarig ;))

Of ik moet het verkeerd begrepen hebben.

16. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ Twinkle, wat voor maat had je ook al weer besteld? geen zin om te gaan zoeken in de administratie.. hahaha! Maar opzich zit er in de broekjes wel elastiek toch?

@ Joyce, ik zit hier heerlijk een boterham te eten met salami :D

17. Femya

Femya Niet meer actief

Ze heeft gereageerd later dat hij waarschijnlijk nog half sliep en een beetje boos was op David omdat hij deed alsof hij een week niet had gedronken.

Maar dan nog vind ik het wel heftig voor Mare, het moet erg uitputtend zijn om zo weinig rust te krijgen en niet te weten wat er aan de hand is. En haar man zal hier natuurlijk ook veel moeite mee hebben, erg lastige situatie!

18. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ja ik denk ook dat het niet lang meer gaat duren, (rollen), maar volgens mij is ie al zo'n 3 weken zo bezig. :D

Ikbenhetmaar, ik geloof het wel hoor, maar die vent van mij niet. ;) Die vindt het sowieso onzin, forummen enzo. Hij denkt dat er alleen maar fakers zitten geloof ik.

Babijtje, jeetje, kruipt Jurre ook al?
    Gaat echt vlug joh! :$

Zo, weer klaar met de was! :)
    Wel makkelijk al die stukjes in het rood, weet je meteen dat je kunt doorscrollen. :p

19. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Mijn eten is op :(

20. Femya

Femya Niet meer actief

Maat 68, daarom er zit elastiek in, dus ik denk dat dat nog wel even kan. Yanoah kan ook nog sommige broekjes van maat 62 aan.

Deel Deze Pagina