September 2009 mama's deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 5 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    ja weet dat ik ze kan veranderen maar had ik geen zin in :p

Ja ik zit daarom ook op zp :D Daarom ben ik hier vaak te vinden als ik werk :D En als ik thuis ebn wat minder.

En ik ben het wel gewend dat ik alleen zit, soms is dat ook wel lekker en 's middags komen de mannen weer terug van het werk, dus dan is het wel druk hier, maar tja er werken hier alleen maar mannen.

2. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    @Twinkle, hahahaha dat is idd suf :D Gelukkig niet voor niks geweest!
    Blehhh slapen in de uienlucht, haha maar het helpt wel he :D beterschap voor jullie!!

@Joyce, erg is dat he! Las van de week een heel ingrijpend verhaal terug wat ik jaren geleden ook gelezen heb, verschil was dat ik nu helemaal in tranen zat en toen alleen met kippevel. Programma's op tv (zelfs zielige animatiefilms haha) kunnen we helemaal van slag krijgen :D Zou dat nog over gaan haha?

Oh ben deze week trouwens gebeten door 'n hond :$ Toen ik op visite was en weg ging wilde ik de hond nog even aan me laten snuffelen. Ken hem al sinds zijn baasjes heb aangeschaft hadden en ook van de zomer hoogzwanger nog gewoon kunnen aanhalen zonder probleem. Nu zat hij echter in de keuken opgesloten voor Kenji, 't is toch een nogal lompe Amerikaanse Bulldog die de laatste tijd al vaker aggressief gedrag vertoonde naar 'vreemden' dus 't zekere voor het onzekere.

Wilde hem even aaien voor ik wegging om te laten merken dat alles oké was, eerst even snuffelen omdat opeens zo'n hand naar z'n hoofd bedreigend kan zijn voor een hond liet ik m'n hand al neutraal hangen. Hij snuffelde even een seconde of 2 en opeens beet hij uit het niks in m'n hand :$ :$

Normaal herken ik de lichaamstaal/houding van een hond wel maar hij liet totaal geen emotie zien en opeens had hij me.

Achteraf was ik zelf stom omdat hij nog opgesloten zat in de keuken en achter een kinderpoortje stond en ik daarbuiten. Net als honden aan de riem of ketting zat hij dus niet alleen in zijn eigen terretorium maar ook nog eens vanuit een 'bedreigde positie', maar dat is allemaal als je achteraf gaat denken ;)

Gelukkig alleen een wondje aan mijn wijsvinger en wat pijn aan het botje maar niks ergs. Schrok er wel even van, de eerste keer dat het fout gaat met een hond! Volgende keer dus maar niet meer laten snuffelen ;)

Oh Kenji is wakker dus ben uit-verveeld ;)

3. Femya

Femya Niet meer actief

Ja moeilijk hoor, en ik begrijp goed dat je daar tranen om laat. Heb je het al weleens gevraagd waarom ze niet vaker komen? Het is gewoon niet te begrijpen...

Voeding nr 2 is toch met 6 maanden?

We zijn nog niet begonnen met vast voedsel, ik stel het het liefst zo lang mogelijk uit. Ik denk dat we over 2 weken een fruithapje gaan proberen, dan is Yanoah ruim 5,5 maand oud.

4. Femya

Femya Niet meer actief

Oei Mijnkleine dat is schrikken zeg, gelukkig niet ernstig.

Joyce hier ook hoor, thuis heb ik bijna nooit zin om de pc aan te zetten en hier is het zo makkelijk. En ik zit met een jongen op kantoor die ook best vaak zit te internetten. Een paar jaar geleden zaten we met een stel op de kamer, waar we niet zo goed mee overweg konden, dus toen zaten we de hele dag door te msnen in plaats van hardop te praten, omdat alles wat we tegen elkaar vertelden dan in verdraaide vorm in de koffiekamer terug hoorden.

5. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    :D Ja das wel handig dan twinkle.

Nou mijn collega die zit ook best vaak te internetten en mijn oom (eigenaar van bedrijf) ook hoor. Dus het is niet erg, als ik maar wel me werk gewoon af heb.

Nou en dat heb ik wel.

6. sembem

sembem Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.200
    0
    0
    Hey stelletje kletstantes, niet te snel gaan hoor;)
    Sem en ik zijn net even naar het dorp gelopen maar het was niet droog dus snel weer terug.
    Even een klein flesje gedronken en hup in zin bedje. Ze zijn 2 huizen verderop de badkamer aan het slopen, man man wat een rotherrie.
    Sem kon de slaap even niet vatten, wat overigens niet zo gek is met deze herrie, dus heb ik maar watjes in zijn oortjes gedaan en nu slaapt hij:)

Hoe laat moet je morgen in het sophie zijn Eerised, ik moet werken dus zie je misschien nog wel.

7. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    @mijnkleine: oh ik huil hier echt om alles.en als dan echt emotionele dingen gebeuren dan kan ik echt niet meer stoppen met huilen en dat terwijl ik altijd een heel nuchter en rationeel mens was

@twinkle: een dag te laat, wat suf maar zulke dingen gebeuren mij nu ook steeds sinds de zwangerschap.

8. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @sembem, werk je in het sophia ? wat doe je dan ?

9. Femya

Femya Niet meer actief

Sembem gefeliciteerd met jullie huis!! Wat gaaf zeg :D

Haha Mare alleen het ergste was dat het niet alleen mijn schuld was, Rub had het ook niet in de gaten...

10. Femya

Femya Niet meer actief

Eetised voor jou alvast heeeeeel veel sterket morgen in het ziekenhuis! Ik hoop dat het een beetje mee gaat vallen meid. Knuffel van ons

11. Sembem, we moeten om 08.30 in het Sophia zijn.
    Afdeling B3...

Brrrr, als ik er aan denk, krijg ik echt een raar gevoel in mn buik!
    Ben zo bang dat het gaat tegenvallen allemaal..

Mn nieuwe beeldscherm is trouwens binnen, hij is moooooooooi :D:D. En tot nu toe met het nieuwe scherm is de pc ook nog niet gecrasht!

Is het goed als ik vanaf nu even mee klets?
    Heb geen tijd om terug te lezen.

12. Iedereen bedankt voor de succeswensen enzo voor morgen!
    En lief dat jullie allemaal aan ons denken..

13. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    eerised: hopelijk blijft je pc het nu doen

meeting: oeps was helemaal vergeten in te vullen. ik zie dat ik best weinig kan. op zaterdag dus sowieso niet. zondag kan ik op zich misschien ook de keren dat ik nee heb gezegd maar dat ligt eraan waar het is. omdat ik dus dan met ov zou moeten gaan

14. sembem

sembem Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.200
    0
    0
    Helaas dan ben ik er nog niet meis.
    Heel veel succes voor morgen. Denk aan jullie.

15. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @ Eerised, had het nog niet gezegd, maar ook heel veel succes van mij !!

16. sembem

sembem Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.200
    0
    0
    Dat PB ik je wel even, t is nl een openbaar forum en aangezien hier misschien ook wel ouders van kids zitten die bij ons liggen wil ik graag het e.e.a. prive houden.

17. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Ok das goed meis, was gewoon benieuwd.

18. sembem

sembem Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.200
    0
    0

19. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ Sembem, nou ben ik ook wel benieuwd naar je beroep.. magk ook een pb :D?

20. Femya

Femya Niet meer actief

Ik ben ook nieuwsgierig Sembem...

Deel Deze Pagina