Nu ben ik wel heel benieuwd hoor wie jij dacht dat de faker was In het juli 2006 topic heeft toen wel een faker gezeten, een hele erge ook. Was meteen na de bevalling alweer zwanger en dat kindje was toen na 6 maanden al geboren. Gelukkig bleef ze leven en toen in eens kreeg iemand waarmee ze contact had via telefoon een sms-je van haar dat het meisje toch nog was overleden. Iedereen meeleven natuurlijk de hele tijd en toen bleek dus dat ze alles verzonnen had tot en met de foto's die ze liet zien toe (die had ze dus van andere site afgehaald). Groetjes anita
@ Eerised, Ruben vind het niet erg als ik naar een meeting zou gaan maar hij wil niet dat ik 100den km's ervoor ga rijden.
op welk KDV in oud-beijerland zit ie? bij ons op het kinderdagverblijd hebben ze wippers op soort van frames geplaatst waardoor ze hoger zitten! heel veilig dus en daarin kunnen ze ook aan de tafel erbij zitten bij de oudere kindjes die zitten te eten! ik zal er eens een foto van maken op het KDV als het mag van de leidsters
He ik kan mij herinneren dat er vorig jaar ook zo iemand op het forum zat... volgens mij NOD ja... had ook ergens anders een foto vandaan die iemand van het forum vond. Was ook zo'n raar verhaal...
Fakers, sommige mensen zijn echt bizar he, die hebben echt een aandacht-tekort-ziekte ofzo.. Jusi ik ben ook benieuwd ..
Ik snap uberhaupt niet dat er fakers zouden zitten, wie bedenkt toch zoiets.. mja andere kant.. sommige zijn echt aandacht geil..
Heb trouwens het mijlpalen lijstje op hyves gezet. Kun je zelf kopiëren en ook weer dingen toevoegen die je miss mist op het lijstje! *ik moet echt vanmiddag nog de auto gaan wassen maar word afgeleid door jullie en was vanmorgen zo goed bezig*
@ Jusi, ja zeker alleen twijfel ik of jouw gevoel wel correct is.. volgends mij hebben we er wel eens een foto ook van gezien toch?