Ja joh, dames, dat kan ik toch niet meer bijbenen?? Stelletje kletskouzen! Sembem, gefeli met je huisje!!
Hahahahaha Sembem kan beter een massa pb sturen Gelukkig zijn jullie niet nieuwsgierig hier he Zit heerlijk met Kenji op de grond te spelen, of ja, kijken hoe hij honderduit verteld tegen zijn rammelaar Heerlijk kind!
Eerised, ook van mij veel succes. Ik kan me zo goed voorstellen dat je nerveus bent en bang voor de uitslagen. Nu met Bjarne weet ik een beetje hoe je je moet voelen. Wij zouden eigenlijk morgen (of ergens deze week, de communicatie was nogal vreemd) een CT-scan van Bjarne's hoofdje krijgen. Maar omdat hij de waterpokken heeft is alles uitgesteld tot komende week. Dan weten dus ook pas of hij perceptief gehoorverlies heeft. Hoe voel jij je er nu onder? Merk je ook veel aan Gabriella, qua reageren op jullie enzo?
Kar wat heftig zeg wat jullie hebben meegemaakt! Fijn dat het met Mette goed gaat, maar wat zul je geschrokken zijn toen Bjarne zo ziek was. Brr ik krijg er nog steeds kippevel van als ik eraan denk. Heel veel beterschap nu met de waterpokken, hopelijk gaat het snel de goede kant op. Ik hoop ook dat Bjarne weer zichzelf wordt. Heel veel sterkte!
ik weet het niet en wil het ook niet weten.. grapje ben veel te nieuwsgierig, krijg ik ook een pb? ik ben trouwens weer eens mega trots op mijn kleine ventje. hij kan sinds gisteren los zitten. ook heel goed al zeg maar alleen is hij soms wat over enthousiast en strekt zijn benen door waardoor hij valt maar hij is er ook zo trots bij