September 2009 mama's deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 5 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    Ik zit ook te surfen hoor... Moet voor school een presentatie houden over een bekend figuur met een psychiatrische aandoening. Pppfff...wat een opdracht!

2. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    Oh dat zijn inderdaad kl#teklussen. Ik moet ook altijd slikken als ik zon blauwe envelop zie. Helemaal toen ik mijn eigen zaak had.... brrrrr Succes hoor!

3. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Hier geen blog.. Als ik iets op Hyves zet haal ik het ook vaak snel weer weg.

Mamatob, ik zou ook kwaad worden van zulke opmerkingen. Wij hebben ook al Sverre's hele leven gehoord van de schoonfamilie 'Sverre die is altijd al stevig geweest' 'Ja, maar Sverre is ook vrij fors'. Terwijl hij altijd precies op de middenlijn vd curves groeide!! Weet je wat pas 'raar' is, dat een kind van 2 jaar krap 8 kilo weegt, zoals het dochtertje van mijn zwager. Dus trek je er maar niets van aan, als ze gaan kruipen/bewegen worden het echt spichten hoor. En trouwens, zoveel te 'dik' is 8 kilo op deze leeftijd toch niet?!

Ik ga nu even lezen wat er met Hellen/Roos is.

4. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    He jeetje Hellen, wat een rotsituatie toch. Ik vind het zo naar voor je. Ik heb je verhaal gevolgd en ik kan me je schuldgevoel zo goed voorstellen. Je wil zo graag het allerbeste voor Roos, maar dat betekent ook dat je moet werken.. Als ze nou maar gewoon niet zo (eigen)wijs was en de fles pakte!! Wil ze eventueel wel pap van een lepeltje (of heb ik dat gemist)? Dan zou je dat kunnen proberen..

KDV: hier dus ook 4 dg per week. Ma-di-do-vr. Sverre vindt het er heerlijk, die heeft die uitdaging nodig en na 2 dagen weekend is het hoog tijd dat hij met andere kinderen kan spelen. :D Voor hem, maar ook voor ons. ;) En Mette en Bjarne, die doen het ook goed. Ik vind 3 dagen eigenlijk prettiger, zoals het vorig jaar nog was. Maar Alex kon in zijn nieuwe baan -die hij na ruim een jaar werkloos te zijn gevonden heeft- geen 32 uur werken. Dus dan maar even zo.

Belastingaangifte, dat moet ik ook niet vergeten.. Ik ben ook altijd vrij zenuwachtig of ik het wel goed gedaan heb. Daarom bewaar ik de oude aangiftes altijd, als ik dan twijfel doe ik het gewoon precies hetzelfde.. Het is alleen zo'n gedoe om alle spullen bij elkaar te zoeken aangezien mijn 'administratie' meer gewoon een stapel enveloppen is die in de kast is gepropt...

Zo lief, hier worden Mette en Bjarne steeds meer een 'tweeling'. Ze zijn nu zo blij om elkaar te zien, steeds meer interactie tussen die twee. Echt mooi. Bjarne is toch wel echt onzekerder doordat hij slecht hoort, en hij klampt zich (letterlijk) aan Mette vast. Op het KDV leggen ze ze nu ook zoveel mogelijk samen in de box of op een kleed of in bed. En daar wordt Bjarne echt rustiger van. :) Bijzonder hoor, die band.

5. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    EEEeh Gordon :D

6. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    Kar wat fijn dat die twee zo'n band hebben en dat ze elkaar nu al steunen, je zult zien binnen afzienbare tijd is Mette gewoon Bjarne zijn oren ;)

Ja en weet je wat het ergste is, wij hebben geen koophuis, geen schulden/leningen e.d, geen eigen bezittingen obligaties enz enz enz dus eigenlijk hoef ik alleen onze jaaropgaves door te geven.
    Maar wat ik vreemd vond is dat ik alleen alles van Jan hoefde door te geven en niets van mij.

Maar goed we zullen zien.

Groetjes anita

7. kom later op alles reageren.
    Maar wil even reageren op Mamatob
    Ik vind je s-moeder echt overdreven. Hoe zwaar is Britt nu? volgens mij was Gabriella met 3,5 maand al zo zwaar als Britt nu is.
    Heb ook veel commentaar, lekker laten lullen. Van mij zeggen ze ook dat ik dr vol stop..

8. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    zo alles weer gedaan voor vanavond en de kids liggen weer op bed en ik ben net gedouched!
    oh en weet je waar ik al een week of 2 last van heb:
    als ik met mijn benen in aanraking kom met water,dan beginnen die als een gek te jeuken,jeetje ik krab mijn benen helemaal open in bad of onder de douche en het gekke is,uit bad neemt de jeuk af!
    binnenkort eens aan de ha vragen wat dit kan zijn.

oh en daarstraks bij cb,noa uitgekleed en voel ik op haar rugje een grote droge plek,dus ik kijk,heeft ze een grote plek exzeem en op de rest van haar rug nog enkele kleinere plekken en 2 dagen geleden had ze dat nog niet,dus de ka van cb zei dat dat kwam omdat ze meer vast voedsel krijgt en haar lichaam daar aan went,nu moet ik lipikar baume gaan smeren en kijken of dat helpt.

oh en vandaag onverwachts bezoek gehad van de broer van mijn vriend en ja die dan uitgenodigd voor te blijven eten,was goed voor hem,steld vriend voor om de ouders van hem ook uit te nodigen om te eten,dus deze middag gezellig lang aan tafel blijven zitten en kletsen.

morgen komt hij terug met zijn gezin,dus dat word ook weer een druk dagje en gaan we waarschijnlijk zwemmen of naar een kinderspeeltuin,maar aangezien het morgen mooi weer word gaan we denk ik naar de buitenspeeltuin.

9. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    Prima ;) ik ga binnenkort ook voor mezelf informeren :D
    maar ik kan ze natuurlijk inkoop ex kopen en dan moet ik even kijken of me vader er nog iets tussen wil hebben voor de zaak, maar misschien alleen een beetje voor de moeite die ik er onder werktijd insteek ofzo, en verzendkosten natuurlijk ;)

10. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    Sofie, ik herken je klachten wel een beetje. Douche je vrij warm? Als ik te warm douche krijg ik ook jeuk en rode vlekken op mn benen. Nu niet meer maar dat is omdat ik de temp vrij laag heb staan.

11. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    ja klopt,ik douche eigenlijk met heel heet water,tussen de 40 a 45g°c.
    oh zou dat dan zijn van te warm douche!?
    morgen eens proberen met iets kouder water dan.

12. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    whahahha als ik de douche op 35 graden zet heb ik in eerste instantie het gevoel dat ik in brand sta, pas na een tijdje gaat het goed en kan ik de douche wat hoger zetten (naar 38 graden)

Groetjes Anita

13. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    Ik douch op zn 36 a 37 graden. Boven de 40 graden is eigenlijk niet zo best voor je huid. Probeer het eens een paar keer goed koel (voor jouw doen dan he) en kijk of het helpt. het klinkt wel echt heel bekend in mijn oren hoor...

14. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    oh nee,ik moet het altijd heet hebben mijn water anders zit ik niet graag in bad of douche!
    van de warmte ontspan ik.

15. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    ga het morgen eens proberen se!:)

16. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    Sofie
    de eerste durf ik niet over te oordelen
    de tweede die jij bedoelt denk ik, weet ik zeker dat die echt is
    en de derde inderdaad, heeft in zoveel topics reacties staan, ook voor kortingskaartjes enzo, maar dat wil niet zegge dat haar berichtjes over zwanger/kindje echt is natuurlijk aangezien ik me niet kan herinneren foto's van haar te hebben gezien

17. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    ja,torties,eigenlijk kunnen wij dat wel allemaal denken van wel of niet,maar die persoon zelf zal het alleen weten .

18. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    Zit ik weer te lang op dit forum hahahaha....

Ik moet weer eens wat reflecteren op mijn beroepshouding en kennis wat betreft psychiatrische stoornissen! En ik heb uiteraard bergen zin, maar ja heb nu wat tijd aangezien muppet lekker ligt te knorren op bed!
    Tot later!!!

Merakli, ik zie je onder in de balk staan; gefeliciteerd met je nieuwe baan meis! Hoop dat het vanaf nu wat makkelijker voor je wordt!

Sofie, jij ontspant wel, je huid misschien niet! Gewoon een paar keer proberen!

19. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    moet je nog veel tentamens doen??

tot later!

20. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    hee meiden,
    eindelijk rust... ons manneke wil totaal niet gaan slapen de laatste tijd...schreeuwt echt moord en brandt. Denk soms dat hij in een sprong zit ofzo. Hij is echt kei moe maar slapen hoe maar!! herkenbaar???
    Zit nu lekker met mijn laptop op bed, kevin is naar voetbaltrainen en alle zenders van de tv liggen er hier uit. Storing bij ziggo.... erg fijn.

Even over die fakers: jullie denken toch niet dat ik die faker ben ofzo!!!! Ik klets wel niet zo vaak mee als menig ander omdat ik daar gewoon geen tijd voor kan maken (helaas). En als ik dan tijd hebt kost het best veel moeite om alles door te lezen.
    Sommige van jullie weten ook wel dat ik echt ben want die staan bij mij op hyves en ook bij de september mama's van 2009! Verder heb ik met verschillende meiden hier al voordat we moeder waren echt dagelijks gekletst.

Wel heel raar trouwens ik krijg telkens foutcode als ik een foto wil spammen. Zou ik de resolutie te hoog hebben staan ofzo??

@sofie nou over die rode plekken die jeuken onder de douche kan ik je een handje geven. Ik heb zelfs helemaal een rode kop als ik onder de douche uitkom. Erg charmant.

veel liefs rensje

Deel Deze Pagina