@mamatob, die opmerking van jou schoonmoeder krijg ik dus ook dagelijks te horen. Ik ben zelf maar 1.60 en is van 45 kilo dus klein en tenger gebouwd. Enzo is dus behoorlijk flink en heeft echt een bolle toet (ook hamsterfamilie hihi). En als ik ergens binnenkom krijg ik vaak te horen ssssssssoo is die van jou?? Wat een flinkerd zeg, heeft zeker vaak honger..!! word ik ook ooit simpel van maar aan de andere kant ben ik er ook wel weer trots op. Maar mensen moeten volgens mij altijd iets te zeuren hebben. veel liefs rensje
rensje: ja waarschijnlijk een sprongetje! noa heeft dit nog niet gehad,kan misschien nog komen. zal wel een periode zijn en die zal ook wel verdwijnen.(hopelijk) foto's:als het bij mij mislukt,verklein ik hem en dan gaat het daarna wel. en douche:ja ik denk ook met te warm water.
@twinkle aah dat is inderdaad lief van je! kan Ruben even lekker uitrusten! @mamatoB aah wat een cute foto @berichtjes jeeej je kan hier alles terug zoeken van jezelf op gebruikersnaam zoeken dan kan ik toch nog dagboekstukjes schrijven in me fotoalbum alleen heb ik wel heeeeele weken niks geschreven zo hier en daar tijdens de zwangerschap maar ach het is toch nog iets @Kar76 wat is jouw hyves? k weet niet of ik jou heb ? @mamatoB lekker schijt aan hebben meissie! ze weten het zo goed die schoonmoeders! ahum! 8 kilo is heus niet te zwaar en Britt is een super gezonde vrolijke welvarende meid! ik heb ook weleens die opmerkingen gehad maar dan zeg ik lekker dat ik het op advies geef en dat Alisa aangeeft als ze er geen behoefte aan heeft en Alisa er gelukkig van wordt @sembem even pben! en het liefste met een link van het onderdeel! dan heb ik het super snel nagevraagd, ga ik op me werk even telefoontjes plegen! @Mare wat een knap mannetje zeg, je neefje!
Torties, mijn 9 maanden dagboek is ook een beetje mislukt.. Helaas! Ik vergat het de laatste wééééken telkens, zo jammer!! Twinkle, goed geregeld toch met die dagen zo. MamatoB, gewoon GE-WEL-DIG! Echt een hele leuke foto. Stoer joh. Wat een leuke knappe meid hebben jullie toch.. Sofie, netjes gegroeid hoor. Ohja. Mijn nichtje is precies 4 maanden ouder als Gabriëlla en woog van de week 8525 gram en 71cm. Hihi. Gabriëlla was 08 februari 9100gram en 68cm. Die is straks gewoon groter, pfffft. Waar is mun baby . hihi.. MamatoB, maak je daar maar niet druk om. Mijn neefje gaat al sinds dat hij 1 jaar is op maandagavond naar zijn ene opa en oma en op dinsdagavond naar huis en hij heeft het reuze naar zijn zin! Ik was ook altijd vaak bij mijn opa en oma en vond het heel gezellig.. Toch weer anders, gezellig spelletjes doen, kroelen en veel liefde krijgen en verwend worden!
Jusi, haha lekker ziten VRETEN dus .. hihi! Wat voor Danoontje krijgt Kenji? Ik lees wel meer over Danoontjes hier.. Gabriëlla heeft vanavond d'r eerste toetje na het eten op, speciaal vanaf 6 maanden, aardbeien smaak, Yogolino ofzo?! Sofie, wat jammer! Maar jullie vinden je droomhuis wel meid.. Sembem, prima opgelost toch? Wij nemen de MC mee op vakantie (al denk ik dat het dan nog maar net past) en de MaxiTaxiCico. Waar gaan jullie ook alweer heen? Turkije toch? Mare, wat een leuk neefje.. So cute!
Leuke foto hoor Rensje, maar wie is die meid? hahahahahaa grapje hoor ik ga er vanuit dat iedereen hier oprecht meekletst!
Kar, wat bijzonder hé. Mette zal straks veel dingen gaan waarnemen voor Bjarn. Dat had Fer ook met zijn oudere broer. Echt heel lief! Hoe gaa het nu? Weet je al wat meer? Belastingaangifte, wij laten het doen. Ben bang dat ik iets vergeet. Dom hé ? Rensje, aahhh wat een knappe jongen! Volgens mij heb ik nog nooit een foto van Enzo gezien, hij is echt heel mooi en schattig.
Tja we kunnen er niet meer onderuit he die kleintjes van ons groeien echt hard. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik het nu veel makkelijker vind dan die eerste 3 maanden. Hier krijgen ze gewone kinderkwarkdingen (soort van danoontje maar dan de goedkope versie) maar beiden lusten veel meer dan zo'n klein bakje Ik heb deze week yoghurt geprobeert met Kinley maar dat is van het lepeltje geen succes en ze snapt niet wat ze met de tuitbeker moet. Dus ik wil nu gewone kwark halen en dan zelf wat roosvicee of fruit erdoor mikken en mama is klaar Groetjes Anita
Ik krijg elke verjaardag of gelegenheid waar familie is te horen(of kennissen): -Wat geven jullie Gabriëlla eigenlijk allemaal joh? -En is ze nou nóg dikker geworden? Ze was al zo dik? -Stop je d'r helemaal vol ofzo? -Zal je niet naar een dokter gaan? (Als ik zeg hoe zwaar ze is) Uhm ja dankje. Ik zeg vaak dat ik de hele dag met flessen rond ren en dr met dwang vol stop met flessen enzo.. Ze is heel zwaar ja. Maar ze heeft het blijkbaar nodig toch?!
pluk:het moet geen merk of duur zijn voor het lekker te hebben,hier ook gewoon een ander merk van "danoontje" of yoghurt met fruit voor de jongens en ze vinden het heerlijk! eerised:elk kind is anders hè de ene vlugger groot en de andere is wat zwaarder,maar daar kan jij en het kindje toch niet aan doen!? ach geniet en laat de meningen van andere het ene oor ingaan en direct het andere uitgaan.
MamatoB, pffffffff daar word je toch doodmoe van van die opmerkingen. Bij Mats hoorde ik ook niet anders hoor. OP een geven moment werd ik er echt goed kriegel van.. Ik vind Britt prima in verhouding hoor. Lekker toch wat babyvet. Dat verdwijnt als sneeuw voor de zon wanneer ze gaan kruipen en lopen. Mats was ook echt een Boeddha baby, lachen joh die bleef gewoon zitten door al die vetjes . Nou ik word nieuwsgierig wie het zijn.. Pb?? (Of ben ik 1 van de 3 )
Toetje, ja die toetjes zijn best duur.. Maar wil dr ook weer geen grote mensen toetjes geven zeg maar! Wat geeft iedereen hier voor toetjes? Pluk, Gabriëlla kon ook nog wel meer op hoor. Ze vond het héérlijk dr eerste toetje! Sofie, tuurlijk. Ik laat ze wel lullen hoor.. Ik was zelf ook zo dik als Gabriëlla nu is, ietsje lichter wel.. zo'n 300gram! Maar met mij is het ook goed gekomen hoor, dag let toch op jezelf iedereen. Ik ga zeker mn kind al op dieet zetten, pff doe normaal.
Rensje wat een leuke foto's!! Wat een knap menneke zeg! Eerised, wat een idiote opmerkingen. Ach het is ook nooit goed heh. Echt waar, waar bemoeien ze zich mee... Sofie, jammer van het huis, maar het juiste huis vinden jullie vast snel. Ik had voor Mats altijd die eerste Danoontje dingen en nu krijgt ie van alles. Nils heb ik ze (nog) niet gegeven. Die zit nog vol zat van de groente e.d. .
Torties, ah wat een lieve foto!!! Heerlijk he.. Je 2 schatten zo gezellig samen.. Booky, haha Gabriëlla blijft ook zitten van de vetjes. Oh ik reageer ook wel eens met de opmerking dat ik een dikke-baby-fetisj heb. haha! Gabriëlla krijgt van zo'n groot potje groente de helft. En dan 1 zo'n toetje...