September 2009 mama's deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 5 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Pff wat erg zeg. Dat meisje Milly is gevonden... Wat een nachtmerrie

2. Huh? Echt? Waar?

3. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Ja 12 huizen verderop. Bij een 26 jarige politie agent :(.

4. Vreemd.. Ga gelijk even googlen..
    Dordrecht is hier best in de buurt..

5. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
  6. Booky, had het net gevonden..
    Ik zei vanavond nog tegen m'n moeder!
    Dat meisje word niet meer levend gevonden hoor.
    Echt verschrikkelijk, brrr krijg er kippenvel van.. Het zou je kind maar zijn :(

7. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Nou heh Ver schrik ke lijk. Die kerel zou je toch helemaal naar de kl*te trappen.

8. Inderdaad.. Echt zieke mensen heb je!!!

9. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

jeetj kletskousen:)

ja hoorde ut ook van milly echt zo erg..bah ben er naar van...

en over fakers niet over mij toch? heb wel altijd drama's maar straks word het eindelijk rustig hoop ik..
    en ik zet hier ook geen fotos van mezelf op t forum. kijk maar op me hyves:p

levi is vandaag 6 maandjes tijd gaat snel *zucht*
    gistere naar ha geweest omdat ik hem vol vond klinken maar zn longetjes waren schoon ..moet de slijm nu oplossen met zoutoplossing en bisolvon..

tis hier echt een puinzooii in rotterdam haha slaap al op een matras bed is al uit elkaar.. morgen ga ik naar huisje nog ff de afwerking van t laminaat doen randjes ed en vriendlief gaat nog ff hier de laatste dingen uit elkaar schroeven en upc box inpakken en de laptop:( donderdagg verhuisdag...

stiefzus van me vriend ligt in t zkh..ze had last van langdurige koorts en darmproblemen enz ze denken aan de ziekte van crohn daar krijgt ze nu onderzoeken voor...hoop maar dat t goed afloopt..

ben stiekem met vriendlief naar babyafdeling gelopen en zag 2 lieve schattige babytjes in een couveuse liggen smelt
    dan kriebelt het af en toe wel..mar moet naar me verstand luisteren hihi..

weltruste...

doeii doeii

10. Fightforlove, oh haha ik krijg ook kriebels als ik echt weer kleine babys zie, echt erg..

Volop aan het verhuizen dus, spannend hoor!
    Gefeliciteerd met Levi zijn half-verjaardag..

11. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Fightforlove, lekker zo'n verhuizing heh ;). Ooh Levi ook alweer een halfjaar, gefeliciteerd!!

12. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    Jeetje he... ben er stil van... gevonden in de tuin van de overbuurman. Je vraagt je soms af waar het heengaat in deze maatschappij, bah.

13. Elizabethje, ja he, het is een zieke wereld.. Je hoort het ook vaak hé in zulke zaken? Dat het door een bekende of iemande uit de buurt gedaan is..

Ohja, de auto heb ik trouwens nog helemaal gepoetst, gesopt en gewassen hoor vanmiddag!
    Hij is weer fris en glimmend. :D:D

Ik ga slapen meiden.
    Tot morgen, liefs!

Wil er vanaf nu op tijd in liggen. Eigenlijk al rond 11uur.
    Heb m'n slaap echt nodig..

Ik werk geeneens, maar ben echt moe 's avonds. Maar ZP is zo verslavend..
    En dan heb ik nog geluk dat m'n meissie door slaapt!

14. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    Goedemorgen!

@Mare; wat een geutig koppie heeft je neefje!

@Kar; wat leuk joh dat Bjarne en Mette steeds meer op elkaar gaan reageren. Schattig

@Sofie; Jurre heeft nu ook een wat drogere huid en hier en daar een plekje nu hij vast voedsel krijgt. Hij krijgt sinds kort ook brood enzo, dan ligt het dus daar aan. Ik dacht het al wel, maar goed om het ff van jou/cb arts te horen

@Rensje; wat een leuk foto!!

@Eerised; hier kreeg Jurre danoontje, maar het cb adviseerde volle yoghurt, minder suiker en goede vetten voor hem. Dit krijgt hij nu en gaat er ook prima in

@Torties; leuke spam!

@Booky; werkze vandaag!

Hier een niet zo'n lekkere nacht gehad. Jurre wordt gewoon elke nacht weer wakker. Ik weet het, ik mag niet klagen, want bij sommige is het vele malen erger. Maar als je al zo lang gewend bent dat hij doorslaapt en nu sinds 3 weken weer elke nacht wakker wordt .............Ik weet niet wat het is hoor. Hij kan ook gewoon dan niet meer in slaap komen, met als gevolg dat hij weer bij ons in bed beland. Nou ja, zal wel een periode zijn, gaat wel weer over.

Hier is nu echt niets meer veilig nu hij aan het kruipen is ;). Had nog wat tassen op de grond staan en in eentje zat een zwembroek voor hem (zo;n stoere bermuda met van die bloemen :D) en die heeft hij uit de tas gevist en het kaartje er af gesabbelt, de ondeugd. Gelukkig was ie wel blij met de zwembroek ;)

15. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Morgen!
    Gister was Linde bij me ouders en ze heeft daar gewoon zo vreselijk veel gegeten dat ze om 19.00 al in bed lag.

8.00 pap
    9.30 heel potje fruit (6 maand)
    12.00 2 boterhammen met appelstroop en fles thee
    17.00 heel potje groente/vlees/aardappels (6 maand)
    + Heel toetje
    19.00 fles 180

En vanmorgen om 7.30 was ze er weer. :D

16. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @Ikbenhetmaar; fijn joh dat ze zo lekker heeft gegeten! En een heerlijke rustige avond en nacht voor jou dus.

17. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ Babijtje, ja ik twijfelde wel om haar tegen 21.00 nog eruit te halen voor een voeding, want ze had maar 2 melk-voedingen op zeg maar.. 1 pap en 1 fles, maar op hoop van zegen laten liggen en blijkbaar gaat dat prima. :)

Ow ik lees net dat jij niet zo'n goede nacht had, misschien zit Jurre in een sprong? Gaat die niet meer slapen met speen dan?
    Ahahaha leuk he dat kruipen, gelukkig beviel zijn zwembroek..;)

18. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Linde kan weer wat nieuws sinds vanmorgen hahaha ik lach me dood..
    Ze zit in de wipstoel, en als ik me hoofd beweeg (nee schuddend) doet zij dat ook, en gaat ze heel hard lachen hahaha

19. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Heej meiden Goedemorgen !!

Heb weer teruggelezen en ben weer bij :D

@tories, leuke foto's van Alisa en jou :D Wij hebben vaak dezelde kleertjes :D De kids hier hebben trouwens wel mijn neus :p

Nou Lorenza is aan het gillen, ze krijgt geen aandacht :D Ze is wel lekker aan het spelen met een olifantje. En Manolito geeft haar ook geen aandacht :D

@ikbenhetmaar, leuk dat linde je na doet, Lorenza doet dat als ik me tong uitsteek, mar dat doet ze al best lang, voor de rest nog niet.

Zo ik ga zo lekker de kids aankleden en wassen en dan ga ik lekker naar de stad vandaag, moet nog een paar dingetjes hebben voordat we weggaan, hoop dat het zonnetje nog lekker gaat schijnen vandaag, want het is niet koud buiten.

20. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ Joyce, volgends mij is het heerlijk weer!
    Ik ga straks ook met Linde naar buiten. :)

Deel Deze Pagina