babijtje,waaschijnlijk een sprongetje!?zal wel overgaan. jurre al kruipen?!ja nu is het wel oppassen,maar vanaf nu word hij al wat zelfstandiger en kan hij zelf dingen pakken die hij wil. ikbenhetmaar: is linde al een wintervoorraadje aan het opslaan??? zoveel eten zeg! oh en nee,knikken doet noa hier al bewust als ze genoeg heeft met eten en drinken,das heel leuk om te zien! zelfs de ouders van mijn vriend vonden dat zo grappig! hier was noa al wakker om 5.30u ppffff en ik heb haar laten liggen en om 6.10u sliep ze terug tot 7u en dan zijn we maar opgestaan. ze heeft juist haar fles op en ligt in de box te gillen,gekke meid! vandaag drukke dag,naar de winkel en om 11u krijgen we al bezoek,namiddag naar buitenspeeltuin met kids of misschien naar het stad.
Ja ziet er wel zo uit he ?? ik ga lekker naar de stad lopen met Lorenza en Manolito . Het werd geloof ik 15 graden ofzo vandaag , lekker dagje lente.
Linde knikt nu de hele tijd nee hahahahaha! Ze heeft ook wat ontdekt hahahaha ga mezelf en Linde zo maar even in de kleren hijssen, en dan lees ik bij van gister, want ik had geen internet-tv gisteravond.. bedankt ziggo!
ja joyce,vandaag werd het de warmste dag van de week 14/15 gr en geen regen voorspelt! veel plezier in het stad!
Ja Lorenza is ook nog steeds aan het gillen, ze is het er niet mee eens dat ze van niemand aandacht krijgt Hier was mano vanmorgen al om 6.15 wakker, toen mijn vriend wegging. Pff.... het word steeds vroeger hier
Ja ik ga ons ook even aankleden allemaal, want wil straks een beetje vroeg de stad in, woensdagmiddag is het altijd zo druk. Manolito is nu Lorenza aan het vermaken Dat vnd ik echt lief om te zien.
Zo dan het zijn 80 pagina's die ik moet bijlezen!!! @ Meeting, is er nog wat besproken over de locatie?? Zie het zo gauw niet! @ eten; Noah eet zo'n potje groente en fruit van 6 maanden makkelijk op!Hongerlapje Hij heeft gister ook brood op en hij vond het heerlijk! @ Kiwi; Stefan Kleintjes adviseert om pas na een jaar kiwi te gaan geven. Ik begrijp alleen niet helemaal waar dat op gebaseerd is, want in die potjes van 6 maanden zit ook gewoon kiwi @ Kinderstoel; daar zit Noah ook al in. Zo 1 van X-Adventure, daarbij kan je ook de leuning nog verstellen. Errug handig! @ Mare, een beetje laat maar alsnog van harte met je verjaardag. Ik lees net dat je ouders niet konden komen Heb je nog wel een leuke dag gehad? @ Mijnkleine; jeetje wat erg van je moeder zeg! Ff snel verder lezen voor meer nieuws! @ Tussendoortjes; Rosalie krijgt hier 's middags als ze uit dr bed komt altijd wat 'lekkers' de ene keer is het een koekje of een snoepje de andere keer ontbijtkoek of rozijntjes. @ Slapen; Noah die slaapt meestal 3x overdag 1-1,5 uur @ Moestuin; lijkt me echt leuk als je gewoon je eigen groente kunt eten, maar moet er echt niet aan denken om nog een moestuintje bij te houden in me vrije tijd... haha @ Elizabethje; gefeliciteerd met je eerste voldoende!! @ Fietsstoeltje; ik heb er voor Noah ook gewoon 1 met bloemen hoor! @ Sofie; mogen de jongens Noa nooit vasthouden dan?? Rosalie die gaat heel vaak op de bank zitten en vragen of Noah dan bij haar mag zitten. En dan houd ze em heel lief vast en geeft ze iedere keer kusjes. En als die dan een beetje gaat miepen zegt ze ahhh mannetje en dan krijgt ie nog een kusje haha. Ahhh wat een mooie foto's gezien van Sem van Sembem en Sem van Francesca! @ Eerised; Noah reageert op het horen van z'n naam. @ Photoshop; daar moet ik me ook maar eens in gaan verdiepen. Heb Photoshop en Paintshop Pro op de pc staan, maar doe er nooit wat mee... Jeetje wat een pagina's ben bij 339, maar ff posten eerst....
ariel:jawel hoor,maar ze waren altijd bang omdat noa nog zo klein was en zo fragiel,nu niet meer en vinden ze het allemaal heerlijk!
hey meiden! Goeiemorgen.. Kleintje werd om kwart voor 8 wakker.. Om 8uur zijn we naar beneden gegaan! Goed geslapen dus allebei! Echt bizar hoor van dat meisje.. die Milly! Is hemelsbreed maar zo'n 10km hier vandaan. Bah, verschrikkelijk voor die ouders en de familie.. Ikbenhetmaar, zo Linde lekker aan het eten! Echt een groot meisjes schema.. Booky, Jurre weer wakker. Vervelend hoor. Sprongetje ofzo? Binnenkort zal hij wel weer lekker de hele nacht door slapen.. Sofie, Zo Noa was vroeg wakker. Gelukkig bleef ze nog even liggen en sliep ze weer door..
Wij gaan vandaag ook even lekker wandelen.. Miss ergens heen, want ik wil een mooie zonnebril kopen van mn verjaardagscentjes! De kaartjes voor Go Apres Ski zijn besteld, dus zaterdag gezellig weg en dan is de kleine samen met papa. Heb er wel zin in..
Hmm, ik denk dat ik dan miss gewoon volle yoghurt ga geven als ze dat lekker vind. Die yogolino's zijn best prijzig.. Hoe duur zijn die danoontjes van jou Booky? Gaf jij speciale baby danoontjes Babijtje? Ik ben ook aan het kijken voor een kinderstoel, maar weet niet welke ik moet nemen.. Lastig......
Ikbenhetmaar, Gabriella vind de yogolino's ook heerlijk.. maar zijn ze bij jullie ook zo prijzig? Sembem, oh jammer. Zoek even verder.. Weet alleen niet welke ik moet kiezen ! Ja gaa je weer naar kruidvat, ik zal terug zwaaien.
eerised:hier is een linkje naar welke yoghurtjes wij hebben! Petit Blédi de Blédina Pêche Poire Dès 6 Mois 6 x 60 g - livraison à domicile avec Telemarket.fr maar wij hebben die dan met aardbei en kost iets van 2.40euro. hier is vriendlief even heel boos naar de vakbond! hij heeft ouderschapsverlof aangevraagd voor mei,juni,juli en nu word het verzet naar oktober,november,december. hopelijk kan hij nog iets regelen op de vakbond.
goedemorgen, @torties: leuk al die alisa spam. echt een vrolijk meisje. en ach dat rollen komt wel. moet wel lachen wij hebben ook zo'n size xxs slab liggen maar die gaat echt niet over dvids hoofd heen @rensje: mooi mannetje heb je! @booky: succes vandaag, hopelijk ben je niet helemaal gesloopt vanavond @babijtje: als david gaat kruipen dan moeten we echt nog alles david proof maken. wel grappig dat jurre precies zijn zwembroek pakt en tuurlijk mag je klagen over je nachten. het is nooit leuk als je kind niet doorslaapt. @ariel: mijn verjaardag was alsnog wel goed, wel vermoeiend. kiwi is allergeen. waarom het dan wel in de potjes zit weet ik niet. @sofie: kan de werkgever dat zomaar verschuiven? raar hoor. @eerised: wij zijn ook op zoek naar een kinderstoel, ik denk dat we even langs de babydump gaan en gewoon gaan uitproberen. wij krijgen hem (gedeeltelijk) cadeau van me s-ouders dus we zoeken wel een mooie uit. hier begon de nacht weer rampzalig met huilen maar ik kon met gelukkig na een kwartier wel troosten. daarna heeft hij nog een uur lang lepeltje lepeltje verder geslapen. en verder om de drie uur voedingen. maar hij werd vanochtend pas om half 8 wakker. dus voel me nu redelijk. naast de verkoudheid enzo. ik wilde nog wat schrijven maar ben het kwijt
ooh mare;toch nog een iets betere nacht gehad! ja,het werk mag dat verzetten met maximum een half jaar.
Ikbenhetmaar, ok vroeg het me af omdat de super met meerdere dingen wat duurder is. Keek net op het bonnetje.. 2.59 voor 4 stuks! Ach de voeding is nou eenmaal wat duurder, de flessenvoeding is ook 12.85 per pak. Sofie, wat balen zeg. Hopelijk kan hij het nog zo regelen dat hij verlof lekker in de zomer heeft.. Zit nu via mn mobiel, zal straks is naar dat toetje kijken. Mare, een iets betere nacht dus! wat goed.. Al begon het ietsje minder..