@Ikbenhetmaar, tja een papfles... hij krijgt nu 210 +7 voeding +3 jbpm +2 rijstebloem. het is inderdaad geen papfles, maar wel zo'n beetje het dikste wat door een Difrax M-speen past. Overdag moet er ook een schep rijstebloem doorheen omdat het anders veel te snel gaat met drinken. Ik heb nog ergens een L-speen dus ik kan het wel een keer proberen, maar je snapt natuurlijk wel dat ik met deze nachten al helemaal dolgelukkig ben!! Langer dan 2 uur achter elkaar slapen: Jippppppppiieeeeee!!!! *doet vreugdedans*... deze nachten heb ik toch maar weer in mn zak! Maar goed ik dacht het een tijdje terug ook en meneer had al snel genoeg van het doorslapen... ik kijk het gewoon per nacht aan... Veel plezier buiten!!! @Mamatob; iedereen redeneert vanuit zijn eigen kader/levensbagage dus ook je s-moeder. Haar obsessie met gewicht heeft dus een diepere grondslag; laag zelfbeeld, vroeger als kind misschien zelf gepest vanwege gewicht... probeer dit bespreekbaar te maken wat het met jou en Britt doet, wie weet. Ik kan me goed voorstellen dat dit niet leuk is... @prijs per pak voeding... wij hebben natuurlijk nu Pepti. Per pot bijna 21 euro!!! Bij de apotheek zelfs 24! Nou wij gaan ook even naar de markt! Mama heeft trek in koekkruimels hahaha....
@Ariel ooh balen voor mij haha, die kon ik vanmorgen zou gauw niet vinden dus had ik niet in me tas gedaan, maar dan rijd ik eerst wel even langs huis! Pb me even wat je aan fietsspullen moet hebben het liefste met een link van wat je precies wilt! dan kan ik het veel sneller en makkelijker navragen! Kan zeker weten een stuk goedkoper dan in de winkel Wat is Rapley? hoe kan je vroeg zindelijk maken dan? gewoon vaak op het potje zetten ? ik heb die toetjes mijn eerste danoontje mooi nog niet gezien bij de hoogvliet in oosterheem en hoe is het met je zusje? gaat het goed met de zwangerschap ? Gaat Steph bij haar kramen dan? of zijn ze geen vriendinnen meer? ik wilde exprexx geen (oude) bekende die bij me kwam kramen.. ook een ex collega van mij heeft vorige jaar bij ons ontslag genomen en is kraamverzorgster geworden, die wilde ook heel graag bij mij komen.. maar ik wilde dat niet
@Ariel, meis ik denk toch echt dat Luca met die eer gaat strijken hoor haha... Hij is nu goed 5 maanden en was 3 weken terug 70 cm en 8805 gram! Ben benieuwd volgende week!
@ Elizabethje, tuurlijk ben je al heel gelukkig met deze nachten! Linde krijgt de laatste voeding pap van een lepel, Misschien kan je dat anders eens proberen?
@Ariel ik heb alvast een belletje gedaan bobike voorscherm oude model (gewoon met een flap aan de onderkant, dus niet helemaal scherm totaan beneden) waarschijnlijk kost die je dan 20 euro (ongeveer) achterzitje standaard (je hebt ook hoog) 58.40 (denk ik) in ieder geval niet duurder! eerder nog iets goedkoper! en voor het achterzitje moet je even googlen voor de 'vrije kleuren' die kunnen wij leveren (sommige bedrijven hebben hun eigen specifieke designs) hmm zit net te kijken het achterzitje kan ook voopr 55.95 denk ik
MamatoB, sorry maar je s-moeder is niet helemaal goed hoor. 2kg vind ik heel licht voor een voldragen baby hoor. Ik vind dat Britt gewoon een gemiddeld gewicht had met dr geboorte, heel netjes juist. Wat een obsessie. Echt niet normaal hoor, maar goed! Gabriëlla was met 3 maanden al 7800gram en 63cm. Maak je niet druk.. Ze is niet helemaal goed wat dat betreft moet je maar denken! Grrr.. Sommige mensen.. Ik word gek van al die mensen tegenwoordig geobsedeerd door gewicht. Straks heb je nog SonjaBakker voor baby's of Weightwatchers voor baby's.. Ariel, vincent ook een kakkerlak ? Ik ben voor AJAX. Lekkere combo hier, hahahahaha. Volgens mij zijn Noah en Linde de langste. En Gabriëlla de zwaarste.. Storm (van Tineke) was al 10kg. Maar die is al 7 maanden! Ja vaatwasser kapot, nu alles met de hand.. Vind het niet zo heel erg eigenlijk, is echt een luxe ding eigenlijk haha!
Elizabethje, krijg je die niet vergoed? Wegens KMA is dat toch? Vriendin van mij haar kindje is nu 16 maanden en zij krijgt die voeding gedeeltelijk vergoed.. Torties, Gabriëlla krijgt voeding voor hongerige baby's.. Nutrilon Forte.. Die is vrij prijzig! Grootste baby, ik denk dat Gabriëlla 25 maart de zwaarste is. Ze was met 4,5maand 9100 gram al..
@ Schanulleke is dat niet dat popje van suske en wiske? @ Hellen; Dikke knuffel voor jou meis! Zou echt willen dat je ik je ergens mee kon helpen! @ Torties; dat boek wilde ik ook kopen, dat pap en mam vertel is ofzo. Is het wat?? @ Halve verjaardag; die van Noah viel afgelopen maandag een beetje in het water door Rosalie dr val @ KDV; wij zeggen altijd dat ze naar de kindjes gaan. @ MamatoB; gewoon negeren hoor die opmerkingen van je s-moeder! Britt is helemaal niet zwaar! Rosalie was met 5,5 maand 8240 gram en 67 cm. @ Elizabethje; Britney Spears wat voor je presentatie? Of Michael Jackson?? @ Torties; wat een schattige foto van San en Alisa zeg!!! @ Dood, Milly echt vreselijk zeg. Ten eerste al erg dat ze dood is natuurlijk, ten tweede is het 2 deuren verder gebeurt. En ten derde is die man nog is een agent in regio rijnmond ook @ Nee schudden, dat doet Noah ook ziet er zo grappig uit @ Lente, kom maar op! Ik heb er zin in!!! @ Kinderstoel; moet ook nog een nieuwe kopen voor Noah, maar wil dr 1tje die niet zo veel ruimte in neemt als de X-Adventure. Iemand tips?? @ Torties; Noah krijgt inderdaad nog Nutriton ja! Enne eind van de middag? Vanaf 4 uur ofzo ben ik er wel weer! Die toetjes hebben ze hier bij de Hoogvliet wel geloof ik. Of had ik ze nou bij de Digros gezien... Dat zitje + windscherm, wil ik in de kleur Isis Grey, die heb ik ook voor het voorstoeltje @ Kledingmaat; maat 38-40 doe ik een moord voor hoor
Ja Linde is echt laaaang.. Als Gabriëlla nou ietsje langer zou zijn, is het wat meer in verhouding .. Ze had 8 februari namelijk +1,5 lengte en +2,5 gewicht..
Jullie leverancier is indd nie echt goedkoop zie ik. Ik kan dat zitje + regenscherm voor 80 euro in totaal kopen...
@ eerised; ja ik denk ook dat ze niet goed bij d'r hoofd is op dat gebied. Maar het stoort me steeds erger dat ik elke keer als ik Britt ga halen, wel een of meerdere opmerkingen naar m'n hoofd geslingerd krijg, of aan mijn adres, of aan dat van Britt. Ik heb tegen mijn man gezegd, dat ik een dezer dagen een keer heel erg boos word en uit flip, en dat het dan wel echt afgelopen is met de pret. En hij weet, ik word niet gauw kwaad, maar ALS ik kwaad word is het ook echt menens. @ mare: ik las iets over inbakeren om kinderen die lastig in slaap komen te helpen met slapen: hoopte dat dat wat voor jou zou zijn... maar had al een hele tekst gekopieerd voor je van een site, totdat ik zag dat het maar mag tot 6 maanden, omdat ze zich dan ingebakerd op de buik kunnen rollen en da's gevaarlijk als ze ingebakerd zijn... dus helaas is dat ook geen optie voor David. Hebben jullie al een afspraak gemaakt met de KA? Hoop echt dat ze de oorzaak vinden zodat die ook aangepakt kan worden, want dit moet niet veel langer duren he. xxx
Wat een oplichter die leverancier Torties .. haha Ariel, ik geen tips.. Ben ook op zoek naar een kinderstoel die weinig plek in neemt.. En ook in te klappen is.. Kledingmaat, ik maat 38.. Van smallere modellen maat 40.. Heb vaak problemen met de lengtemaat, 34 is aan de korte kant, en 36 hebben ze bijna nooit meer!
Mijn kleding maat: normaal altijd 38, nu is 36 veelste wijd en moet ik om alle broeken een riem dragen..
@Eerised, dit is een proefmaand en die krijg je pas vergoed als ik echt bewezen is dat hij kma heeft. stel na een maand dat dat niet zo is, krijg je dus niks... Met 1 pak doe je ongeveer 5 dagen dus reken maar uit. @Ariel Britney was vorig jaar al behandeld... ach ik moet ook niet miepen en gewoon kiezen anders heb ik straks vrij weinig te vertellen haha... @Ikbenhetmaar met een lepel... mmm eigenlijk nog niet geprobeerd... ook een idee ja. Nou ik hoor nu toch echt koekkruimels roepen hihi... tot straks meiden! Wel van het lekkere weer genieten hoor!
MamatoB, gewoon voor jullie opkomen hoor.. Doe ik ook bij rare/vervelende opmerkingen, dan doe ik heel lomp terug! Of ik word boos. Maar vaak reageer ik gewoon dat ik een dikke baby fetisj heb. Ach en het zegt meer over haar hoor meis. Mijn s-moeder heeft ook vaker opmerkingen gemaakt. Dat het belachelijk is dat Isis nu 8525gram is en 71cm lang is (met ruim 9,5 maand), en Gabriëlla met ruim 4,5 maand al 9100gram en 68cm was. En ze spuugde zo erg na het RS-virus omdat ze heel lang slijm had.. Dat kwam niet door de slijm.. Neeeee, ik stopte dr helemaal vol met van alles! En ga zo maar door ..