@Ariel ja ik vind het een leuk boek heb er nog niks mee gedaan maar in de boekhandel even zo hier en daar een blz bekeken en ik wil er wel wat leuks van gaan maken ja inderdaad 4 uur zal het worden!1 tot 15u moet ik werken, daarna neem ik de rest van de middag vrij! de tripp trapp neemt volgens mij de minste ruimte in van alle kinderstoelen! en je hebt van een andere leverancier ook een blad wat je erop kan zetten was vorig jaar op de negen maanden beurs te koop misschien kan je de tripp trapp incl babyset enz voor een leuk prijsje op marktplaats scoren! zal ik dat winscherm en achterzitje in die kleur voor je bestellen? de zitjes komen alleen binnenkort binnen zei de leverancier, dus niet ala minute op voorraad
@ Elizabethje, ja ik geef Linde savonds een rijstebloem papje, 180+6, en dan 6 eetlepels rijstebloem zodat het lekker dik is, en slapen dat ze erop doet
Ikbenhetmaar, huh ben je zo erg afgevallen dan? MamatoB, jaaa bijna.. Het gaat zo hard! Vind het soms echt moeilijk. En heb soms gewoon kriebels voor een 2e. Maar eerst maar is kijken hoe het met Gabriëlla dr oortjes gaat lopen. Want ik twijfel heel erg daardoor.. Of ik nog zo snel wel een 2e kindje wil.. Elizabethje, oh ok.. Ja ik moest er aan denken omdat zij nu al maaaanden die Pepti enzo gebruikt en het vergoed krijgt! Dat is een duur geintje zeg.. Wij hebben ongeveer 5 potten van 12,85 per maand. Dat vind ik al duur. Zal zo is googlen op de trip trap als kinderstoel. Je hebt er zoveel.. Ik weet het niet meer. En ik denk als Gabriëlla 9 maanden is ongeveer dat we op die andere Maxi-Cosi over moeten..
@torties: weet je van welke leverancier het blad was voor de tripp trapp? @mamatob: lief dat je probeert mee te denken. inbakeren hebben we geprobeerd ondanks de contra-indicatie ivm reflux. maar heeft ook echt niet gewerkt. ingebakerd sliep david echt helemaal niet. mijn man is vergeten gisteren de ka te bellen zal hem zo maar weer eens herinneren.
@ Torties; dat zitje heeft ook geen haast hoor. Ze mogen toch pas met 8 maanden mee op de fiets Dusse dan heb ik zo'n achterzitje nodig en het windscherm he dus niet het voorzitje.
@mare: wel heel goed hoor dat jullie de KA gaan bellen vandaag. Het wordt tijd dat jullie jullie verdiende rust gaan krijgen, en een happy tevreden kindje dat lekker slaapt. Dit is voor jullie en ook voor David geen doen zo. Duim voor jullie dat er snel een oplossing gevonden wordt. dikke knuf. @ eerised: joh, die s-moeder van jou kan er ook wat van inderdaad pfff... ja mijn s-moeder bleef gisteren ook maar bezig, 'boh, die zit tot de nok toe vol na zo'n fles' 'ze heeft dan de hik omdat ze gewoon te vol zit na de fles' 'krijgt ze ook nog fruit er bij? en ze krijgt al zo veel!' :x :x :x :x :x :x Ik zweer het je, als ik nog een paar van die opmerkingen krijg, dan pak ik Britt, en zeg ik, als je haar te dik vindt, kan je een dunner kleinkind zoeken om op te gaan passen, toedeledokie! :x
@Mare nee dat weet ik helaas niet! maar ik moet daar zelf ook even voor googlen want ik wil em wel (wij hebben de tripp trapp) @Ariel nee achterzitje + winscherm in isis grey staat genoteerd ik zal em deze week bestellen dan voor je ? dan ga ik even uitzoeken welke ik zelf wel kan die gelijk bij de bestelling erbij (ik denk dat een voorzitje voor Alisa het leukste is ? dat ze lekker kan kijken? )
Als je nog ff wacht tot de kinderbijslag (1 april) Ik zou wel een voorzitje doen ja. Is denk ik voor jezelf ook prettiger.
Wilde zwaaien Eerised maar er stak een levensmoeie vrouw over dus heb m'n handen maar aan het stuur gehouden.
Witte Kinderstoel Wij hebben deze kinderstoel. De zeer goedkope variant van de Tripp Trapp. Ff persconferentie kijken hoor.
@ Ariel, aaaaaahhh wat schattig! Echt een mooie meid. doe je even een berichtje in me gastenboek? Gastenboek van jutenjuldeventer
Hihi das toch geen Alecto En wij hebben de DBX-85 en die bevalt prima. De DBX-88 is hetzelfde alleen dan heb je een schermpje waar ook de temp van het kamertje in staat. Ik zal als ik jou was wel sowieso een DECT nemen die zijn storingsvrij
Als wij binnenkort gaan verhuizen heb ik hier een vaatwasser te koop. Is gekocht in juli 2009 dus net een half jaar oud. Geef maar een gil als je interesse hebt.