haha ariel ken het gevoel. ik heb geen rijbewijs en op de fiets kon ik lekker naar de hei of naar het centrum. maar het mag ook pas als een kind echtg oed kan zitten toch? dat je hem zeg maar niet meer omver kan duwen met 1 vinger?
Hier schiet ik ook niet echt op...Ze liggen nu wel eindelijk in bed allebei. Hopen dat ze ook even slapen. Ik ga dus ff snel wat doen! Jij komt rond 4 uur Torties??
In principe mogen ze vanaf 8 maanden mee op de fiets. Maar ik doe het pas als Noah echt goed kan zitten. Kijk zo'n stukje van 5 minuten kan je best doen als ze nog een beetje wankel zitten. Maar langer zou ik dan niet doen.
Hihi tis maar wat je een mini meeting noemt haha Torties heeft mijn Freddy nog en boek Neem je Alisa ook mee trouwens?? Wil me schoondochter wel weer is zien
Hihi als ze wakker is neem ik der wel mee het is papadag dus op het moment ff geen idee hoe het thuis gaat geen bericht is goed bericht denk ik dan maar
@ mare: jeyyyy go david! go david! go David! terecht trotse mama!!! kijk, voor zulke dingen doe je het allemaal he, dat je ziet dat je ventje zo met sprongen vooruit gaat! @ hier: ja, ben ook erg blij dat mijn man er begrip voor opbrengt en mij snapt. Hij heeft ook met zijn exen al meegemaakt dat die nog veel meer problemen met zijn moeder hadden, en hij weet ook dat mijn schoonzus al jaaaaaaaaaren problemen met zijn moeder heeft, allemaal vanwege hetzelfde, de opmerkingen over gewicht, de lompe uitspraken, de bemoeienissen... dus ik ben niet de eerste die hij daar over hoort klagen en dat scheelt gelukkig ook. Maar het blijft moeilijk, want mijn gevoel is nu HEEL sterk: Laat opa's en oma's maar opa en oma zijn en gewoon af en toe een avondje of middagje oppassen, ipv standaard opvang te bieden, dan krijgen we ook geen heibel, ga ik niet uitflippen :x, en gaat Britt gewoon lekker naar het kinderdagverblijf, waar ze zich super happy voelt en goed verzorgd wordt met lieve leidsters. Maar ja, mijn man wil toch heeeeel graag dat zijn ouders dat niet ontnomen wordt dat ze mogen oppassen op Britt.... Ik heb al bedacht dat we dan altijd 1 keer per week minimaal een avondje met Britt bij hun op bezoek gaan, zodat ze haar toch minstens 1 x per week zien, want dat vind ik ook heel belangrijk, maar dan is wel duidelijk dat wij de opvoeders zijn en niet zij... maar ja of ik dat er door zal krijgen ....
@ pluk : ja, ik vraag me soms zelfs wel eens af of ze haar wel de hele fles op laat drinken, maar ik wil daar niet te lang over nadenken, want als ik er alleen al aan denk dat ze dat niet zou doen, word ik al he-le-maal gek van kwaadheid.
@mamatoB meid ben het wel met je eens hoor ik zou Alisa ook zo nog een dagje naar het KDV doen ipv schoonmoeder, ookal gaat het bij ons beter dan als ikjou verhalen hoor.. alleen het KDV heb ik ook me twijfels, maar dat vind ik zo lastig want bij de dinsdag heb ik altijd een heel goed gevoel en bij de vrijdag niet! eigenlijk wil ik haar dus op een andere dag naar KDV maar dat komt weer niet uit zeg maar.. poehee, het is toch wat altijd met die opvang!
@ MamatoB, heel herkenbaar, mijn schoonmoeder past dus NIET op, en daar is ruben het soms niet mee eens hoor, want het is toch zijn moeder. Maar ik ben heel hard geweest door te zeggen, prima dan stop ik zelf wel met werken, want Linde gaat daar echt niet naar toe! 1x heeft die haar zonder dat ik wist op zaterdagmiddag daar heen gebracht (ik was aan het werk), en toen ik dat hoorde heb ik de zaak dicht gedraaid en ben haar gaan halen, en daarna heeft die dat wel even duidelijk te horen gekregen, sinds dien doet die het echt niet meer
En gaat rustig met de babyfoon op zak de stad in om te winkelen e.d. Terwijl ik me dan afvraag of de babyfoon wel zo ver bereik heeft, van mijn huis is het lopend een kwartier naar de stad, en zij woont nog 2 straten verder..
Ik zou echt helemaal gek worden als mijn moeder of schoonmoeder rookt bij de kleine. En ook gewoon niet meer op visite gaan... En ja ik ben ondertussen ook bezig met het huis
Even in vogelvlucht: Een faker hier? PB mij ook eens even de vermoedens..me like juicy details. Gek genoeg..maar ik vlieg hier soms maar even kort binnen, heb ik zelf bij helemaal niemand zo'n gevoel, terwijl ik meestal wel feeling heb voor zulke dingen! MamatoB: die foto van Britt is schattig! Trek je niets aan van je schoonmoeder hoor. Kijk, vergeleken met Rozemoos is ze misschien wat zwaar ..maar maar elk kind is anders en als ze straks lekker gaat kruipen is dat er zo weer af hoor!! Jammer van het huis Sofie! Oww...ik ontdekte pas op het CB ook voor het eerst plekjes op Roos haar rug...dat was wel even en lullig moment voor me. Elizabethje: ik schrijf regelmatig op Roos'haar site. Op mijn eigen web-log en hyves blog ik zo goed als niet, momenteel. Mare: schattig neefje! Rensje: het is ook echt een schatje hoor! Torties: ook al zo'n leuke foto Okee..ik stop nu bij pagina 385 en probeer later vandaag weer verder te reageren..maar Roos ligt haar hoofd eraf te gillen.. Ze heeft dus nog steeds wisselend koorts/verhoging, maar drinkt wel weer goed. Overleg met de dokter gaf het resultaat dat ik , als ze vannacht weer flink omhoog gaat met de temp, ik morgen even langs moet komen, want afgezien van de snotneus kan ik weinig vinden en nee..ook geent tandjes. verder nieuws en foto's vind je in het dagboek van haar babysite
Er zijn babyfoons met een bereik van 3 kilometer....Maar die van mij heeft een paar 100 m bereik maar als ik naar beneden loop voor een vuilniszak (5e etage woon ik) doet ie het toch echt niet meer hoor...