Ze zal het ook heus wel doen want anders zit ze de hele middag met een krijzende Britt (want die pikt het heus niet hoor) Groetje sAntia
@ pluk: hihi, grappig, die opmerking over ' zonder een vinger valt ze ook al om' hier ook hoor, haha, Britt is dan net zo'n tuimelpopje, die valt zo voorover op haar gezichtje (op de bank) hihihi @ ikbenhetmaar : jeeeeeeeeeeeeetje wat is dat dan voor s-moeder zeg.... zomaar de stad in gaan en het kind laten liggen????? Ik zou nog niet de straat durven oversteken met de babyfoon, laat staan zo ver weg gaan!!! daar is het toch ook niet voor bedoeld!! En roken in huis.... jeetje.... ook waar de kleine bij is? Mijn s-moeder rookt wel, maar als Britt er is ventileert ze vantevoren en rookt ze niet binnen. Als Britt bij hun is gaat ze buiten staan roken. Dat vind ik dan wel weer oke.
Ik zou het ook nooit doen hoor. Wat als die kleine nou ineens iets doet. Want die kleine van haar is 3? Wat als ze uit bed valt? Neem niet aan dat ze kan vliegen?? Of heeft ze een bezem??
ja zeg dat wel, poehee! Ik ben echt veel blijer met het KDV, zeker omdat er zulke lieve leidsters zijn en ze zoooo goed met Britt om gaan... en als ik haar ga halen bij s-moeder kom ik met een lang gezicht thuis omdat ze ALTIJD iets te mekkeren heeft.... xxx
@ Ariel, ja die kleine van haar is 3. Maar dat deed ze al vanaf het begin, en nu nog steeds. Zelfs nu dat ze savonds de stad in gaat om een biertje te drinken... @ MamatoB, ja ook als de kleine erbij is rookt ze binnen, daarom komt Linde daar niet ..
ja precies! ik snap wel dat ikbenhetmaar haar dus niet zomaar daar heen brengt, zou ik ook niet durven hoor met zulke praktijken...
Gelukkig ziet Ruben nu ook in dat het gedrag echt niet veranderd van zijn moeder en dat Linde dus als er oppas nodig is, altijd bij mijn ouders is.
Gelukkig maar! Ik zou mijn kind er echt voor geen goud heen brengen! Maar wel vervelend! De stad in om een biertje te drinken? En dat kindje is dan alleen thuis???
Ja de buuv is bevallen (vandaag toch maar ingeleid) van een jonge zoon met de naam Levi. Ik laat de kinderen ook niet alleen in huis, ja ik loop soms even naar de otto die buiten staat tegen het huis aan maar daar blijft het dan ook bij. Mijn vriendin heeft er ook geen problemen mee, die legde de jongsten gewoon in bed om de oudsten van school op te halen. Laatst lieten ze zich ontvallen dat ze zo lekker even een biertje waren gaan drinken, maar dat mochten de kids niet weten (vooral de oudste niet) want dan kwamen ze erachter dat ze alleen in huis waren geweest. Pfffffff ik zou het niet kunnen hoor. Groetjes Anita
Ja soms hoor ik wel eens dat ze dan de volgende ochtend helemaal in de gloria thuis komen en dat zij dan net wakker is.. dus 6.30 thuis, want dan is ze meestal wakker.. niet normaal toch! lijk wel gek om me kind daar heen te brengen.
ik ga niet eens naar beneden om de afval weg te brengen zonder david. hij slaapt natuurlijk overdag ook alleen maar in de doek maar ik denk dat ik het anders ook niet zou doen. want stel dat precies dan iets gebeurt en ik ben er niet bij. dat zou ik mij nooit kunnen vergeven
Heej meiden ik ben weer terug en wat een heerlijk weer buiten zeg Ben er helemaal happy van geworden. Heb weer ff wat dingetjes geshopt, heb nog een poging terugleen gedaan, maar werkt ff niet want Lorenza huilt. Kom denk ik straks nog ff kijken hier, eerst ff lorenza pakken.
Ik ga even langzaamaan opruimen en pc uit op me werk.. wat een zooitje op me buro zeg, een vreselijke dag! tot straks Ariel sms me je huisnr nog ffies
@Ikbenhetmaar; lekker gewandeld? en die schoonmoeder van jou is toch ook een type he, ongelooflijk! @Torties; gefeliciteerd met het half jaar van Alisa! @Mamatob; wat fijn dat je man je begrijpt en dat jullie er vanavond over gaan praten. Het is ook echt erg hoor wat je schoonmoeder allemaal zegt! @Pluk; en heeft de kip al een ei gelegd?
Ja het ei is gelegd en naar de koelkast verhuist, vanavond verhuist die naar de pan want Kylian heeft besloten dat hij vanavond wel een gebakken eitje lust Groetje sAnita
Ariel, wat een leuke foto van Rosalie!!! En dat rokje is gaaaaaaaaf ... Staat dr goed hoor, die kleine chick van je.. MamatoB, gewoon doen hoor meid. Is ze gek geworden! Wel fijn dat je vriend het begrijpt.. Sembem, oooh dat heb ik ook zo vaak. Echt veel levensmoeie mensen hier hoor. Babyfoon, hier de Alecto DBX-85, vind het echt een fijn ding. Geen storingen en pikt het minste geluidje op .. Via MP, niet nieuw..