ja dat is zeker waar. ik ben sowieso best wel een huismus dus gelukkig heb ik nu mijn forum-dinnetjes even serieus: mijn vriendinnen wonen helaas allemaal verder weg: emmen, duitsland, engeland.
Owh ik juist niet, ben het liefst de hele dag op pad.. Maar Linde heeft er meer aan als ze regelmaat en rust heeft.. dus dat doe ik niet te vaak.
jaap is ook het liefst altijd op pad. dat heeft hij al behoorlijk moeten veranderen voor mij en nu nog veel meer. maar ach, dat heeft hij gelukkgi voor david en mij over. maar ik merk wel dat ik sinds david echt bijna nergens meer kom. maar dat ligt er ook aan dat ik oppas niet zie zitten. het kost mij al moeite om hem naar bed te krijgen.
zo klein meneertje is wakker en papa komt zo thuis dus ik ben pleite! vanavond hebben we visite van de bovenbuuf dus ben er ook niet meer zo veel vandaag! doei doei
Ja in jullie geval is het natuurlijk ook extra zwaar en moeilijk, Ik ga rustig savonds weg als Ruben thuis is, Linde slaapt toch wel. Ga ook met een goed gevoel weg dan.
Hai, even snel een berichtje plaatsen, het is veel te druk geweest op werk en Ruben heeft Yanoah maar eerder opgehaald van het kdv omdat hij toch wel heel zielig huilde en hoest als een zeehondje Ik denk dat het een combinatie sprongetje met verkoudheid is, maar ga toch lekker iets eerder naar huis om te knuffelen met mijn kleine ventje. Yanoah ligt meestal bij ons in bed, maar kan ook prima in zijn eigen bedje slapen, alleen is hij nu zo verkouden dat ik het eng vindt om hem alleen te laten slapen, hoe doen jullie dat? Hij lag echt heerlijk te slapen, maar ik deed geen oog dicht, dus heb ik hem maar bij me gepakt. Is dit overdreven? MamatoB wat een vreselijke opmerkingen zeg van je s-moeder!! Oh ik zou daar zoooo boos om worden. De zus van Ruben heeft zo'n verschrikkelijke schoonmoeder. Ze trekt de kids van haar dochter ruim voor op de kids van haar zoon en Rubens zus dus, dat vind ik echt heel erg naar. Maar op Curaçao had ze Yanoah vast (toen bijna 5 maanden, 7,5 kilo) en ze zegt oh hij weegt net zoveel als Jeremy (1,5 jaar, 15 kilo). Dus mijn kind komt helemaal onder aan de ranglijst. Ik vind het zo erg dat mensen zo zijn! We hebben kleertjes gekregen van haar, maar ik gooi ze in de bak voor oude kleding. Eigenlijk had ik ze niet eens aan moeten nemen... Wat vreselijk dat iemand weg gaat terwijl er een hulpeloos kindje in huis ligt. Pff hoe haal je het in je hoofd met de babyfoon op stap te gaan. Ik ben een keer post gaan halen terwijl Yanoah sliep, maar wist niet hoe snel ik weer naar binnen moest gaan. Ik heb gehuild vanmorgen bij het nieuws van Milly hier dus ook sneller tranen sinds de bevalling. Wat verschrikkelijk voor de familie en vrienden zeg. De fakers waar we het over hebben schrijven al heel lang niet meer hier hoor, als het al fakers zijn... Dus niemand zich afvragen of jij diegene bent, ik geloof niet dat er iemand is die zich anders voordoet hier
Ik laat Noah ook als die heel erg verkouden is gewoon in z'n eigen bedje slapen. Goed luchten als die niet op de kamer is en een gesneden ui onder het bed en het hoofdeinde omhoog.
Ben je dan niet heel erg bezorgd dat hij ineens stikt? Yanoah kan bijna geen adem halen door zijn neus, maar probeert het wel, ik vind dat echt heel erg eng. Jij hebt natuurlijk al wel ervaring met Rosalie, misschien helpt dat...
Babijtje wat grappig dat Jurre al in de kinderwagen inzet zit/ligt sinds 10 weken! Hier heb ik afwisselend de bak en het autostoeltje op het onderstel gehad. Nu dus alleen nog maar het autostoeltje. Met de kinderwageninzet zit hij toch van je af? Dat lijkt me niet fijn dat je hem niet kan zien. Zou je wat foto's willen spammen van de wagen? Ik vind het inderdaad een super kinderwagen. Oh ja er vroeg iemand (Sembem geloof ik) naar hoe we dat deden toen we naar Curaçao gingen, we hebben toen de kinderwagen (onderstel met autostoeltje erop) meegenomen tot in de luchtbrug en daar werd deze onderin het vliegtuig gedaan, maar de mensen naast ons hadden de maxicosi gewoon meegenomen in het vliegtuig en daar aan de stewardess gegeven. Je kinderwagen lijdt er wel van hoor, er wordt best mee gegooid denk ik, ons autostoeltje had een voetstap op het zonnekapje. Dus denk goed na. Uiteindelijk is er niets kapot gegaan hoor, maar toch... We waren wel heel erg blij dat we de kinderwagen bij ons hadden, het is anders echt niet te doen door de douane heen.
@Twinkle; Jurre zit inderdaad van me af, maar hij vindt het heerlijk, kan mooi van zich af kijken. Ik heb nu geen foto's dat hij er in zit, maar op mijn hyves staat er wel eentje in zijn kerstoutfitje, dan kun je het zien. Hij zit nu inmiddels nog wat meer rechtop
heey meiden effe snel een inval van mij!!! Want het is hier hommeles met onze kleine(grote) man!! word helemaal simpel drama om te gaan slapen!!! Ben net maar gaan winkelen en dan is hij rustig, en op het laatst is hij voor de 1e x vandaag in slaap gevallen!!! en ligt nu nog in de kinderwagen te slapen. Hij wil ook niet rustig effe zelf spelen ofzo. Moest vandaag het hele huis weer poetsen want krijgen vrijdag weer nieuwe kijkers voor ons huis. Nou het is nog een bende want krijg echt niets gedaan. Ons manneke wil de heletijd rondgesjouwt worden. Gelukkig komt dadelijk papa de hulptroep!!! hihi.... Nog effe snel nu eten koken voordat onze hummel weer wakker is... Lees vanavond effe alle berichtjes weer door.............. tot straks veel liefs rensje
zo linde heeft vandaag vis risotto gegeten, heerlijk vond ze het, met een toetje erachter aan, en nu ligt ze in bed te kletsen. Nog even snel een stofzuiger door de kamer en ik ben helemaal klaar