September 2009 mama's deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 5 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Tering, wat is er weer veel gekletst!

Vandaag heeft Kenji weer goed gegeten, maar niet zoveel als gisteren. ;) Nu is het bij 1 vol potje groente gebleven (6+), en een half Danoontje. Valt mee dus haha. :D

En nu ga ik koken, denk dat ik er vanavond nog wel ben.
    Doeiii!

2. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.248
    4.480
    113
    Nou Kinley wilde dus echt niets eten van het warme eten, dus heb er net maar een fles in gemikt.

Nu ga ik de dame en heer even in hun pyama's hijzen.

Groetjes aNita

3. sembem

sembem Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.200
    0
    0
    Het is een AEG en de prijs zal ik even met de chef overleggen. Hoor je nog.

4. sembem

sembem Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.200
    0
    0
    Dat was ik idd. Het ene moment denken we, we kopen een buggy en het volg moment nemen we ineens het onderstel en maxicosi mee.
    We zien wel.

5. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    hallo,

ariel en eerised we hebben de dbx-88 gekocht,is die goed??

mamatob:ik woon niet ver van limburg:D

hellen:ja,ik schaamde mij ook op dat moment!dat ik die plekjes niet eerder had gezien seg!

das ook niet duidelijk hè wat roos nu heeft:(

twinkle:ach is yanoah ziekjes!?veel beterschap met je ventje!

hier een drukke namiddag geweest,deze middag gekookt voor 7 man en dan die afwas en dan zijn we met de kids gaan wandelen in het bos en even naar de speeltuin,thuis gekomen noa fruitpap gegeven en een tasje koffie gedronken en nu dadelijk de kids in pijama en brood eten en dan begint de rust.pppffffff

6. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    hoi meiden!

ik ben weer klaar met werken en heb net lekker spaghetti gegeten!!
    SEm heeft lekker gewandeld met oma! en ik ben op het werk ook lekker met de kinderen naar buiten geweest!

7. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    Sofie, hier ook de 88! Prima ding hoor!

8. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    heb die 30 pagina's niet bijgelezen hoor!!
    heb ik iets heeeeel belangrijks gemist???

9. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    @ sofie: Oehhhh :D mini-meeting plannen? :D

@ rensje: wat vervelend joh!! Heeft hij soms last van een sprongetje?

@ hier: Britt weer kei-vrolijk van KDV terug gekregen. Ze heeft lekker gespeeld, gelachen, kiekeboe gespeeld en een lekker peer-hapje gekregen. Nu ligt ze nog even lekker een uurtje in bed voordat ze haar laatste flesje krijgt.

@ twinkle: ja, t is wat met die s-moeders.... :(

10. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    @ Twinkle, Noah slaapt op z'n rug. Maar Rosalie die sliep altijd op dr buik.

11. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    @ Sofie; die is prima hoor!!

12. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Op onze hyve staan foto's van vanmiddag toen Torties hier even was met Alisa! Voor degene die het interesseert ;)

13. sembem

sembem Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.200
    0
    0
    Gezellige foto's hoor meiden.

14. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    elizabethje:je hebt gelijk hè!?ik heb me minder warm gedouched en ik heb geen jeuk meer gehad.

mamatob:ja heel graag een mini-meeting plannen!!!

elizabethje en ariel:eek:ef dan heb ik toch een goede!!want ik wist echt niet welke te kiezen en aangezien we al een angel-care hadden,wou ik iets anders,want door de angel-care hoor ik nog 4 andere kindjes doorwenen,dus iedereen in de straat heeft een angel-care!
    de goedkoopste alecto koste wel 47 euro,maar dat vind ik wel betaalbaar.

ariel:leuke foto's!

15. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Leuke foto's Ariel!!

Pff dat bijlezen gaat hier ook niet lukken. Vandaag weer gewerkt voor het eerst. Jeetje het lijkt net alsof je nooit bent weg geweest ;). Morgen een dagje vrij en vrijdagochtend weer 5 lesjes.

16. sembem

sembem Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.200
    0
    0
    Fijn dat je werk weer goed ging booky.
    Was het met de jongens ook allemaal goed gegaan?

17. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    oh booky das wel terug wennen zeker!!hoelang ben je thuis geweest ?een maand of 7?

18. Tantan

Tantan Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.103
    0
    0
    Roosendaal
    *zwaai*

(en heel erg diep schamen :):):)). Ik heb inderdaad erg weinig van me laten horen hier...... Even in het kort waarom (en ne, het ligt echt niet aan jullie!). Ik schreef sinds oktober 2007 mee op zwp, en sloot me toen aan bij de juli2007 mama's hier. Er kwam heibel in dat forum, en toen zijn we gesplitst. Onze groep ging verder op hyves, en toen leerden we elkaar echt goed kennen, kwamen ook de eerste ruzies enzo. Ik ben daar in mei 2008 weggegaan. Maar er bleven bepaalde personen mij lastig vallen, ook toen ik weer zwanger was van Mika. Elk berichtje werd van mij nageplozen, en ik besloot om me als lid van zwp te laten verwijderen (was eind december 2008 geloof ik, omstreeks die periode). Wel bleef ik meelezen met bepaalde topics, maar haakte ik hier al snel af omdat het zo ontzettend snel ging en ik voor mijn gevoel geen aansluiting kon vinden. Voor vele van jullie was het allemaal nieuw, zaten met zoveel vragen enzo. Dus gaf hier het meelezen op. Toen iedereen ging bevallen las ik nog wel even mee, later stopte dat ook weer. En nu lees ik ook weer een kleine week mee, maar durf gewoon niet meer mee te schrijven, omdat ik zo lang stil was hier...:):):).
    Maar tijdje terug las ik dat jullie benieuwd naar me waren, dus heb ik nu besloten om me weer te melden :D

Ik ben op 13 september 2009, na een zwangerschap van 41 weken en 1 dag bevallen van Mika Levi. Met 31 weken zwangerschap werd een groeiachterstand geconstateerd, en werd ik opgenomen in het ziekenhuis. Kreeg later thuismonitoring en heb ik totaal 11 weken volledige bedrust gehad. Verschrikkelijk vond ik dat want kon hierdoor ook niet voor mijn oudste (Ruben) zorgen of uberhaupt met hem spelen. Mika groeide weer redelijk, nog wel onder het gemiddelde maar wel in zijn eigen lijn. Bij de geboorte was hij 53 cm en 3190 gram. Op zich een keurig gewicht, maar als je hem zag was hij heel erg mager (je kon zijn ribben tellen). Nu is hij weer helemaal gezonde hollandse glorie! Na mijn bevalling had ik zelf helaas nog 4 maanden last van bekkeninstabiliteit, maar nu gaat dat ook goed.
    Hij is een heerlijk ventje wat ontzettend sterk is (kon meteen na zijn geboorte zijn hoofdje al optillen bijvoorbeeld, met 8 weken van buik naar rug rollen en met 4 maanden van rug naar buik. Hij wil nu ook constant staan). Ruben is een heerlijke grote broer.
    Enne nee, ik ben geen faker ;) :D, vraag maar aan Kar76, zij is een hele goede vriendin van mij.

Hieronder nog 2 foto's van mijn mannetjes, en op de laatste sta ik zelf ook. Ik heb ook hyves, wil je mijn hyves-vriendje zijn moet je me maar even PB-en. De link van de hyves van de september mama's, is die hetzelfde gebleven? Wie wil me anders dat adres even PB-en?

Nogmaals sorry dames, dat ik zo lang afwezig was! Lag echt niet aan jullie!

19. sembem

sembem Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.200
    0
    0
    Hey Tantan, wat leuk dat je er weer bent.
    Je hebt het allemaal niet kado gekregen he maar als ik je goed begrijp gaat het nu allemaal prima bij jullie.

20. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Meiden ik zit vanaf de zomervakantie thuis. Dus ruim een maand of zeven. Ja ging goed met de mannetjes, Mats was op het kdv en vandaag paste mijn moeder op Nils. Na de zomervakantie gaat Nils ook op de woensdag naar het kdv.

Tantan, wat leuk om weer wat van je te horen. Wat een vreemde dingen heb jij hier meegemaakt zeg, niet te geloven :(.
    Goed om te horen dat alles goed is met jullie mannetjes! Wat een mooie naam heeft hij gekregen. Leuk zeg die foto's!!

Deel Deze Pagina