September 2009 mama's deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 5 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    tantan:ik kan je naam nog herrineren,maar niet je "verhalen/antwoorden/vragen".
    maar jij hebt ook een moelijke zwangerschap precies gehad,maar zo te horen is het toch goed gekomen!?
    mooie jongens!!en ze lijken wel op elkaar hè

2. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Tantan ik ken het hoor in het Juli 2006 topic waren de dames niets beter.;)
    Maar voel je vrij je hier in het gewoel te storten hoor, terug lezen en bijhouden zijn niet verplicht er is een verbod op sorry zeggen en klagen mag altijd :D

Hier liggen de kids in bed en is mama weer schoon.
    Morgenvroeg moet ik een uitstrijkje laten maken, vind het toch elke keer weer spannend aangezien mijn oma baarmoederhalskanker heeft gehad.
    Ze verzekeren mij wel elke keer dat het niet erfelijk is maar ja je weet natuurlijk nooit.

Groetje sAnita

3. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Pluk dat is idd spannend morgen, succes!

4. sembem

sembem Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.200
    0
    0
    Succes Anita en uiteraard is het spannend.

5. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Wat een rust hier..... ;)

6. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Eerised, vind je het goed dat ik in jouw topic een update over Bjarne plaats?? We zijn uiteindelijk dan vanmiddag in het UMCG geweest (de verwijsbrief was zoek!! Grrr..). En het plan van aanpak is bekend. Maar het is zo'n verhaal. Ik wil 't best hier plaatsen hoor, als er geinteresseerden zijn. ;) :D

7. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Oh ik lees iets over verkouden kindjes. Ik heb een tip van een kinderarts, gelezen in het tweeling-mama's topic. Raar, maar het schijnt ECHT te helpen: Luuf onder/op de voetjes smeren, sokjes aan en in bed. :D :D

8. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    inderdaad booky!heel rustig.

kar;wat een gekke tip!heb ik nog nooit van gehoord!!

9. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Kar heb toevallig net je blog op hyves gelezen. Wel spannend zeg dat wachten.. Hier draaien de duimen al voor een goede uitslag!!

10. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Ja raar he?! Wat hebben voeten nou te maken met een verstopte neus.. Maar het schijnt echt te helpen. Misschien is het lekker warm of juist koel aan de voetjes ofzo? :D

11. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Dank je Booky. Op zich niet al te negatief, het gesprek vandaag. Op dit moment vind ik het vooral zielig dat hij twee keer onder narcose moet. :( Heb het anderhalf jaar geleden met Sverre meegemaakt (ook MRI-scan) en pff.. :( Hij herstelde snel maar het in slaap vallen is zo naar.

12. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @Rensje; balen joh die dag van jou vandaag! Hopelijk gaat het morgen betr

@Ariel & Torties; ziet er gezellig uit! Leuke foto's

@Tantan; wat leuk om weer wat van je te horen! En wat een mooie mannetjes heb je zeg. en Mika kijkt al wijs zeg.

Zo hier zit ik lekker voor de buis met een bakkie koffie naar het blok te kijken. heb net heerlij een uur gesport dus dit heb ik wel verdiend vind ik :D

13. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Kar idd die tip ken ik ook niet van de Luuf. Maar goed onthouden :).

Fijn hoor dat het gesprek niet al te negatief was vandaag. Ja die narcose vond ik ook erg naar. Mats lag vorig jaar in het ziekenhuis. 's Middags na de ha gegaan, door naar het zh en de volgende dag operatie (kleine ingreep hoor). Maar het onder narcose gaan vond ik erg heftig.

14. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    ik ben zeer zeker geintresseert

15. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Goed bezig Babijtje!

16. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    #4116 Jusi, 17 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2010
    Tantan, welkom terug. :)
    En ik ken je verhalen nog wel hoor. Heb je topic toen ook gevolgd toen je plat lag. Gelukkig gaat het nu allemaal goed met jullie, fijn te horen. :)
    En hier zijn we gelukkig allemaal goede vriendjes. We kunnen wel goed roddelen. :D Maar niet over de vaste kern zeg maar.
    Of er moeten mensen stiekem over me roddelen, dat kan ook natuurlijk. :D

Kar, ik ben ook wel benieuwd naar je verhaal over Bjarne.
    Brand los zou ik zeggen. ;)

17. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    En wat Kenji vanavond nou weer had, ik weet het niet. ;)
    Rond 18.30 begon ie te jengelen, dus ben ik even snel zijn speen in wezen doen. Een paar minuten later begon ie te krijsen, niet normaal! :$
    Dus toen is Jurgen maar naar boven gegaan, om te kijken of ie zijn speen wou. Toen ie dat ding erin deed, werd het krijsen alleen maar erger. Jurgen heeft hem toen getroost, en uiteindelijk maar mee naar beneden genomen. Daar op het speelkleed gelegd, maar ook dat was niet goed. Ik was gelukkig al klaar met eten, Jurgen nog niet, dus heb ik hem opgepakt en op schoot gehouden.
    Kenji was toen weer in zijn oogjes aan het wrijven en aan het gapen, dus weer naar bed gelegd. Maar hij heeft hooguit een half uur op bed gelegen, en toen was het weer krijsen.

Ik heb hem toen maar zijn pyjama aan gedaan, en zijn flesje gegeven, en toen was het weer goed. Lekker gespeeld in de box, tot ie weer moe werd. Dus ik haal hem eruit, en geef hem even aan Jurgen, zodat hij hem een kusje kon geven. Wat ie elke avond doet. Maar dat was dus niet goed, krijsen wat ie deed. Man, niet normaal! :$ Jurgen hem weer getroost, en ik hem maar snel naar bed gelegd, waar ie als een blok in slaap viel.
    Gek kind. ;)

18. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    helleu dames!!! :D

Zooo... ik heb eindelijk rust... lig eindelijk lekker op de bank met de laptop op schoot :D

Britt is vandaag ontzettend vrolijk, ze lacht en kraait en wappert met haar handjes, slaat me vrolijk in mijn gezicht, trekt aan mijn onderlip met haar vingertjes, geniet van haar peren-hapje, brabbelt etc. :p ondanks dat ze zo blaft als een zeehondje (verkouden en vast zittende hoest) is ze echt heel lief en vrolijk :D

@ werk: morgen presentatie geven voor 100 man. Gelukkig heb ik geen podiumvrees :D

@ sofie: waar woon je dan? Heb ik jou op hyves? misschien is dat handig om vriendjes te worden op hyves. kunnen we een mini-meeting plannen :D

xxx

19. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    heb je al een pb gehad van iemand?
    anders stuur ik die van twinkle even door die het naar mij had gestuurd :)

20. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    Hihi, dit had Britt gisteren. Niks was goed. Mijn husband was alleen thuis met haar en ze heeft gewoon overal tegen geprotesteerd, totdat ze haar laatste fles kreeg, toen was het opeens weer allemaal goed :D

@ MRI: Britt heeft ook een MRI scan gehad toen ze twee weken oud was ongeveer, maar die hebben ze zonder narcose in de scan gedaan... :( ze heeft er wel gewoon door heen geslapen :$ :)

Deel Deze Pagina