September 2009 mama's deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 5 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    Goeiemorgen dames!!

Vandaag een drukke dag, moet wat eerder gaan werken, normaal begin ik om een uur maar vandaag probeer ik om elf uur te beginnen , vanmiddag grote presentatie, dus moet me goed voorbereiden. Britt ligt nu nog even haar ochtend slaapje te doen. Ze hoest nog flink, echt zielig. Vanochtend sprong ik uit bed en vloog ik haar kamertje in omdat het klonk alsof ze stikte in haar hoest, ligt ze me lachend aan te kijken van uit haar bedje ;)

@ ikbenhetmaar: heb foto's gemaakt van het jurkje inclusief model :) zoals je kunt zien is Britt erg blij met haar jurkje :p

2. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    en nog eentje ... :p

3. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    :D Wat lief, Britt is echt een schatje ! En beterschap !
    Ben vannacht ook een keer of 3 opgesprongen omdat ik dus ook d8 dat lorenza stikte. Maar was ook niks aan de hand.

4. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Lees straks even alles bij hoor, ben mega druk met de boekhouding, men wat een pokkewerk.. gelukkig is het alleen maar alle facturen betalen, alle facturen bij elkaar pakken, bankafschriften downloaden en hoppa in de tas mee geven aan me vader..:D

@ MamatoB, aaaaah wat een schatje!
    Lief dat je even een foto showt! :D

5. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    Ja,akelig klinkt dat dan he? Echt zielig. Maar gelukkig zijn ze het zo weer vergeten op deze leeftijd.

Oh heerlijk, ik heb hier gewoon de tuindeuren wagenwijd open staan, lekker die lente lucht :p

6. GRRR even snel hoor. Zit via m'n mobiel..
    Maar ik heb sinds gister Nutrilon Forte nummer 2 (van 6 tot 18maanden), maar dat spul blijft klonteren. Hebben jullie dat ook met die gewone nutrilon? Nutrilon standaard? @ik word er helemaal gek van.. Wil sowieso weer een x standaard gaan proberen, scheelt bijna 3euro op een pak namelijk!

7. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Nee klontert niet hoor Eerised

8. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    hey meis,

Hier geen ervaring met de Forte, maar de Nutrilon standaard die ik gebruik klontert nooit...
    En dat scheelt inderdaad veel geld zeg! Misschien heeft Gabriëlla nu wel genoeg aan de standaard, aangezien ze nu ook bij-voeding erbij krijgt? Is zeker een poging waard zou ik zeggen. Wie weet vindt ze het wel prima :)

xxx

9. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @ eerised, ik wil ook de standaard weer gaan geven ze krijgt nu nog omneo. Maar idd als je een ander gewend bent, blijft hij wel klonteren :D

@mamtob, lekker he ? ik genoot gisteren ook echt van het mooie weer, het was echt heerlijk in het zonnetje :D En weet je wat ik echt lekker vind ruiken als het heeft geregend in de lente :p

10. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    Ja heerlijk!!! Dat ruikt echt lekker :D
    Vind het wel jammer dat ik vandaag moet werken, anders was ik echt lekker met haar gaan wandelen vanmiddag :( en morgen heb ik vrij maar dan gaat het weer weer minder worden :(

11. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Nee hij klonterd ook niet echt, maar hij is anders van structuur, dus dan lijkt het zo zeg maar, ik weet wat ze bedoelt.

12. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Ja het word helaas weer minder, had het wel lekker gevonden zulk weer voor volgende week :D

13. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    ja, we hebben lang genoeg kou en sneeuw en nattigheid gehad, nu wordt het tijd voor warmte!!! :D

14. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Ja maar niet te warm he, want anders gaan we allemaal weer klagen, en hebben onze kindjes het weer veelste warm..;)

15. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Meiden ik ben er vandaag niet meer hoor, ga zo een goed gesprek aan met me vader om bepaalde knopen door te hakken, ik denk toch dat ik ga stoppen met de zaak. (wel thuis door te zetten), ik wil gewoon meer tijd met me meisje. :(

16. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    ohw echt waar meid?? Jeetje, da's toch een heftige beslissing... ik weet dat je er al langer over liep te piekeren en denken, dus je zult de keuze weloverwogen nemen, maar kan me voorstellen dat het een emotioneel besluit is voor je :( maar inderdaad, als je het gevoel hebt dat je te weinig tijd met je meisje krijgt, dan kan ik me voorstellen dat je die beslissing neemt. En alle alternatieven heb je vast al honderd keer bedacht dus daar ga ik je ook niet mee lastig vallen. Dan gaan we gewoon je webshop enorm promoten en kun je lekker van thuis uit geld blijven verdienen!! Komt goed!! Heel veel sterkte! xxx

17. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    begrijpelijke beslissing Ikbenhetmaar..maar ik vind het wel jammer dat ik straks, als ik eventueel in Overijssel beland met Roos, dan niet meer bij je kan komen shoppen ...

18. Oke, ja de Forte 1 had dat niet.. Vind het maar vreemd spul die 2!
    Maar heb nog van die zakjes standaard 2 liggen uit de babydoos, ga ik is proberen voor dat kleine vreetzakje van me haha.

Heerlijk weer ja, wij gaan ook nog een stukje lopen vandaag.
    En voor mij is het niet snel te warm hoor, heerlijk juist..
    alleen voor de kleine natuurlijk. MAar wij gaan dan veel naar het recreatieoord denk ik en zwemmen bij vrienden ... @heb echt zin in de zomer!

19. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    ooh :$
    nou als ik ooit een keertje tijd heb zal ik eens kijkje
    heb je een linkje van een bepaald forum toevallig?

20. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ MamatoB & Hellen, het doet me meer als dat ik dacht hoor, zit hier even tranen met tuiten te huilen. :( Die zaak is me echt alles, maar Linde ook.. tis kiezen tussen iets wat ik eigenlijk niet wil.

Deel Deze Pagina