@mijnkleine wat een super foto's wn succes vandaag! @ikbenhetmaar zou me graag in het gesprek mengen maar ik moet echt werken nu! ik lees wel mee, maarik vind het ook een hele moeilijke beslissing voor je, maar wel knap!
Volgens mij neem je een weloverwogen beslissing, ikbenhetmaar. Zo komt het tenminste wel op mij over. En ik denk, dat het je ook zeker die gewenste rust zal brengen. Dat gevoel heb je vaak al op het moment dat je een moeilijke knoop hebt doorgehakt (zoals nu) he?
Ja dat snap ik, maar het is wat je zegt je moet een beslissing gaan nemen, want anders ga jij er aan onder door. En dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Nee ik heb nu echt geen rust hoor hellen, was het maar zo.. ik ben zo bang dat ik er spijt van ga krijgen.. we hebben het nu zo goed, de zaak onderhoud ons compleet.. ruben zijn salaris gaat direct door naar de spaarrekening.. en tuurlijk geld is niet alles, maar het speelt wel degelijk mee.. ondernemer zijn is vaak de wereld van de grote getallen en die omschakeling terug te zetten naar een "normaal" salaris valt niet mee.
@ ikbenhetmaar, het komt helemaal goed meid, als de beslissing voor jou goed voelt. En van dat salaris dat snap ik, maar daar wen je ook weer aan.
Hebben wij hier ook gehad, toen mijn vriend van baan is veranderd, hij had best goed salaris en is precies van baan veranderd toen mano net geboren was, dus ik ging toen ook van 5 naar 3 dagen.
@ Joyce, ja maar hier gaat het niet om 1 of 2 duizend euro he.. hier gaat het om veel meer geld in de maand.
Poeh ikbenhetmaar succes meid met je beslissing, maar inderdaad ik mis het contact met mijn meisje ook werk 32 uur! Zit hier gewoon te stressen om niks eigenlijk, werk nu via uitzendbureau en dinsdag heb ik een mail gestuurd dat ik vanaf maandag stop met werken. Helemaal geeeeeen reactie gehad! gisteren gebeld en vanmorgen, dame gaat me terug bellen. In mijn contract staat dat ik 1 werkdag van te voren het moet melden. Kweet ff niet wat ik moet doen, en 29 maart ga ik starten met mijn andere baan. Ze hadden eerst 22 maart gezegd, maar ik had zoiets van wil 1 week met mijn meisje doorbrengen Vind het maar niks hoor dat uitzendbureau niet reageerd
Tuurlijk het komt qua financieen ook echt wel goed, zelfs ruben zijn salaris kan ons 3en onderhouden (godzijdank), maar voor me gevoel faal ik ontzettend, maar dat is een stukje trots wat ik vandaag nog aan de kant moet gaan zetten.
@ Merakli, stuur ze een aangetekende brief.. dan kunnen ze nooit zeggen dat ze niets ontvangen hebben,
@ ikbenhetmaar, Knuffel meid !! Daar kunnen we je niet mee helepen , dat moet je echt zelf ff aan de kant gaan zetten.
Heb een mail gestuurd is dat niet voldoende dan? En ik snap je ook wel, maar de tijden met onze babies komen ook niet terug....
@ merakli, nee een mail is niet voldoende, doe het vandaag nog aangetekend versturen dan kunnen ze je niets meer maken!
pppoooeehh ikbenhetmaar:wat een beslissing!! maar ik snap wat je bedoeld om er nu te zijn voor linde! als jij je goed voelt bij die keuze en je hebt de voor en nadelen goed overwogen en je blijft bij je keuze,dan is dit wel de oplossing. zoals er nog werd gezegt,je kan de winkel terug openen als je wat meer tijd hebt of als linde naar school gaat . ikzelf heb "maar" 4j gewerkt en toen werd ik zwanger van glenn,wij leefde van een minimumloon,ex-vriend kreeg 1200 euro en ik 350 euro,dus wij leefde echt wel op een minimum,maar het is haalbaar!er is zelfs jens bijgekomen. ik moet wel zeggen,alle luxe is weg en je moet elke cent omdraaien eer je hem kan uitgeven,maar ja haalbaar,op het laatste toen wij uit elkaar gingen hebben we wel een klein beetje schulden gehad,maar dat was door de ruzie's en de scheiding enz... nu woon ik 7j samen met mijn vriend en we vinden het super om thuis te zijn voor de kinderen! ons loon is nu wel veel hoger als toen,maar nu zeggen wij tegen elkaar :geld is wel belangrijk,maar de liefde in het gezin is nog belangrijker. dus jouw loon gaat serieus naar beneden,maar het versterkt de band met linde wel omdat je er altijd bent voor haar. succes met je beslissing!
@ Sophie, zo erg is het bij ons nooit geweets, maar goed Lorenza is er nu ook bijgekomen en nog steeds kan ik elke week stadten dus het is hier ook goedgekomen.
@ikbenhetmaar: ik vind het een hele goede keuze van jou. je faalt echt niet. je kiest voor je meisje en er is niets belangrijkers dan dat. ik hoop dat je er samen met je vader uit kan komen en met een (redelijk) goed gevoel kan stoppen. @hellen: als d'r neus zo dicht zit, heb je dan wel eens een paar druppels melk erin gedaan? werkte hier echt goed terwijl zoutoplossing geen zoden aan de dijk zette. @mijnkleine: mooie foto's van jou en kenji en zijn nichtje natuurlijk ook. @tantan: gezellig dat je weer eens komt en je bent niet verplicht elke dag te komen hoor. kom maar wanneer het je uitkomt. @kar: wij zijn geen hyves vrienden volgens mij?! ik wil wel je verhaal over bjarne lezen. ik moet zo nog foto's kijken van noah en alisa. hier was gisteravond de buurvrouw met haar dochter. zo grappig. zij is 4 maanden ouder. ik had david voor haar gezet en david vond haar schitterend. hijw ilde haar heel graag aanraken. maar hij trok toen aan haar oor, heel voorzichtig om te voelen maar dat vond zij echt niet leuk en ging brullen. waarop david ging lachen wat een ventje