@Eerised OMG wat een inkomen! daar droom ik van! San en ik hebben gezamelijk, daar werk ik dus ook voor, 32 uur. 2800,-
Torties, jij hebt veel te melden.. haha Mare, ik zag ook de namaak, maar vind de echte mooier, maar wel duur! Sofie, oh echt? Heeft hij alleen niet lang gedaan dus. Wat doet hij nu voor werk? Fer rijdt bij een van de betere bedrijven voor int. werk. Echt het geld is heel goed daar en het werk ook. Hij heeft bij een ander bedrijf ook banden gereden en dan was hij soms nog minder thuis en het hoogste wat hij daar ooit heeft verdiend was 2900e. Dat bedrijf staat ook bekend onder de chauffeurs als een goud bedrijf. @ dus hij mag ook niet zomaar weg van mij.. Het gaat opzich prima zo!
@Mare en eerised de echte vind ik ook mooier, ik heb em gekocht en inderdaad veel geld, maar ik heb er geen spijt van, hij staat echt mooi bij ons! en zo makkelijk aan de kant te schuiven alleen die table top moet ik nog even zien te krijgen dan en het voordeel van zo een duurzaam ding is dat ie zo lang mee gaat en mocht je em ooit weg doen dan krijg je er op marktplaats nog aardig wat geld voor terug
ja hij reed voor het koffiemerk "java",maar dat was altijd richting luik (de belgische ardennen) en dan mocht je maar 90km rijden en hij vond dat zo saai, en dan heeft hij nog een flink ongeluk gehad met die vrachtwagen en toen was hij dat echt wel beu! maar omdat hij maar in 1 lijn reed (luik-kantoor) verdiende hij ook wel niet zo heel veel (1400euro ofzo). nu werk hij als arbeider in een fabriek waar hij bijna niets moet doen,gewoon de machines via pc in het oog houden en dan nog wat aantal kleine dingen en hij heeft hier toch een loon van 2000 euro + premie's.
Torties, ja.. Mn zus en haar man verdienen samen ongeveer net zoveel! En nu hebben we nog hoge vaste lasten omdat we een persoonlijke lening hebben van 600 bij zn ouders, afgesloten via de notaris. En die is over 1,5 jaar afbetaald.. Want Fer kon niet over zn hele salaris een hypotheek krijgen omdat het veelal nachtverg. en overuren zijn! We boffen wel hoor zo, maarja het is wel zwaar soms. En voor Fer ook.
Nou hier verdienen we samen ongeveer 2500,= soms wat meer in de maand. En we kunnen er goed van rondkomen hoor. En ik werk 24 uur in de week en mijn vriend dus soms ook op zaterdag (daarom dus soms meer)
het is nieuws van stokke zelf. als je mij je email adres stuurt stuur ik de mail wel door. of misschien staat het ook gewoon op de site van stokke?
Nou moet ik er ook wel bij zeggen dat onze lasten meevallen voor ons huisje, we hebben toen expres niet de maximale hypotheek genomen en er toen al rekening meegehouden dat ik 3 dagen ging werken zeg maar.
Torties, dat is waar. zal is overleggen met Fer. ik vind de trip trap ook heel mooi namelijk.. Hij zal het wel onzin vinden voor een stoel haha en hij wil ook verder gaan met klussen hier, ach effe slijmen .. Sofie, zo dat is veel?! Alleen voor de weekeinden? 2000 zonder premie's? Nee binnenland verdient niet zo. als chauffeur moet je nachten en overuren maken.
edit: ben net gaan kijken naar de table top en dat is gewoon en speel en leer matje dat je op tafel kan leggen
ja,das echt veel hè,maar nu werkt hij daar ook al 12j hè,dus zijn loon is ook wel positiever geworden metde anantal jaren en nu ook nog met noa hè ze houden minder af.
zoo de laatst keer een berichtj dat ik typ vanuit rotterdam.. vanmiddag is het dan eindelijk zo ver... vriendlief heeft gelukkig gistereavond mn laptop nog niet ingepakt hihi dat gaat hij straks doen hij is om 2 uur vanmiddag thuis dan breng ik levi naar familie.en dan verhuizen yeeeeaahhhh voor de rest heb ik niks boeiends te melden tis hier een zooitje dus ga nog ff wat laatste dingetjes inpakken en stofzuigen.. levi ligt net weer lekker te slapen dus heb nog ffies de tijd waar is eigenlijk de meeting van 2 mei?? als het een beetje in de buurt is kom ik ook wel denk ik... doeii doeii
Wij hebben tripp-trapps (gekregen als kraamkado bij alle 3, van mijn oom en tante!!) en ik vind ze ideaal. Sverre zit er al 2 jaar op nu. Op zijn KDV hebben ze ze ook. Dat zou je nog kunnen informeren trouwens, bij ons deden ze ze op het KDV een jaar geleden weg voor een paar tientjes omdat ze nieuwe kregen. Even schuren, verven en je hebt een stoel die nog járen mee kan!!
Mijnkleine, die foto's van Kenji en zijn nichtje, zo gaat het er dus bij ons aan toe tussen Mette en Bjarne! Zo lief.
Fightforlove, oh spannend. succes meid en veel plezier, leuk je huisje enzo inrichten! Meeting, locatie nog niet bekend. Joyce, dat is wel slim. Ik ken genoeg mensen die dan samen fulltime werken en een maximale hypotheek nemen en dan komen er kindjes en dan hebben ze problemen.. Als ze minder willen werken ofzo!
Hellen, blij dat Roos van de koorts af is en fijn dat je vandaag even geen zorgen hebt over haar. Zit je toch iets rustiger. Sorry voor het hap-snap reageren, zit op mijn werk en kan niet heel goed teruglezen en reageren.. En moet trouwens al weer lesgeven zie ik. Tot later!
@ eerised, ja precies, die konden wij ook, dus daarom hadden wij dat ook niet gedaan, die man van de hypotheker toen wist het allemaal zo mooi te brengen, met zijn mooie eengezinswoning met tuin enz. Maar dat hebben we niet gedaan, we zijn er niet ingetrapt Nee we hielden al expres rekening met kinderen , omdat we heel graag kinderen wilde. @kar76, lief ! Als ik mano en Lorenza samen zie smelt ik al helemaal, zou het ook leuk vinden twee kindjes van de zelfde leeftijd samen.