Ikbenhetmaar: je faalt zeker niet. Je bent een geweldige moeder, dat je zo voor je kindje kiest en een bewezen goede ondernemer. je hebt niets om je voor te schamen. Bovendien: wie weet als Linde ouder is, zie je het wel zitten om weer opnieuw iets op te zetten. En ik dacht nog even: waarom neem je niet iemand aan, maar da's natuurlijk naast de kosten toch ook weer een gedoe.... Mare: nee nog niet geprobeerd eigenlijk! aangetekende brief etc; voor zover ik weet is email tegenwoordig ook rechtsgeldig. Kan me vergissen, natuurlijk. @inkomen: zegt niet alles hoor. Ik verdien best veel alleen: 2100. Maar daarvan gaat alleen al 1700 hypotheek, gas & licht, eigen bijdrage KDV en water af. Verzekering, telefoon, etc heb ik dan nog niet eens meegerekend. Verhuis-ze Fightforlove! Grand daddy daycare sms-te net, dat Roos bijna een hele portie lepeltjespap opheeft. Zo..dan kan ik nu met een gerust hart aan een huisbezoekenmarathon beginnen. (tot heden zat ik te rapporteren en hier te reageren..ik typ erg snel nl.) Ben pas weer einde vand e dag in de lucht.dus niet teveel kletsen he dames!!!!
Mijnkleine, ja ik zag vanmorgen trouwens dat Gabriella dr vriendje word ingepikt. Als ze straks wakker word zal ik is zeggen tegen dr dat ze dat niet kan laten gebeuren .. Kar76, kom zelf niet op een kdv. hier op dorp is een nieuwe met hele andere stoelen, die zitten hier allemaal in de omgeving en hebben geen trip trap. miss op mp kijken en anders nieuw! wil wel zo'n eetblad.
Ikbenhetmaar, dikke knuf voor jou! Verstandige beslissing heb je gemaakt, zoals ik het lees. Tripp Trapp.. Ohh, als wij het geld hadden, had ik die echt wel aangeschaft voor de jongens.. Financiën.. Ik ben zelf fulltime thuisblijfmoeder en da's idd een 24/7 baan.. ben blij dat het zo kan. Manlief heeft nu nog geen hoofdprijs als loon (1500 ong), maar we komen er van rond. Vanmiddag heeft hij gesprek met de KvK en hij gaat dan ook een eigen bedrijf hier beginnen.. Spannend! Strakjes Gabriël weer van de psz halen en vanmiddag eerst met Kyrian naar het cb en daarna Gabriël inschrijven op de basisschool.. *slik*
ja inderdaad zo boft iedereen op zijn eigen manier weer met iets anders denk ik en ook hebben we allemaal de balen van welke 'prijs' we daar voor moeten betalen denk ik.. en inderdaad, het is boffen, maar ook zwaar ik vind ook dat wij boffen met ons huis enz. alleen omdat de kunnen betalen moet ik dus wel 32 uur werken en Sander vol-continu dus hij werkt ook 2 van de 4 weekenden en doordeweeks als hij 'weekend' heeft werk ik dus weer, dus onze vrije tijd als gezin is erg schaars!
@Mare ik bedoel trouwens niet de table top maar ik weet nu wat ik wel bedoel play tray: 4SmallOnes PlayTray die wil ik maar volgens mij kan die er pas op als de babyset eraf is maar dat weet ik niet zeker oooh haha ik zie nu dat je en ook al had gevonden
even gekopieerd van de site: Kan ik de Playtray ook gebruiken wanneer de babyset (beugel en baby rugplank) op de Tripp Trapp heb? Ja, maar u moet zich er wel van bewust zijn dat Stokke een hoge tolerantie heeft voor wat betreft de buiging van de beugel, daarom kan het zijn dat de Playtray niet over alle beugels past. ik weet alleen niet zo goed wat ze daarmee bedoelen. david wil echt graag kruipen maar het lukt hem niet. en mama moet daardoor ineens weer nog meer wassen. elke keer als hij op zijn buik ligt spuugt hij zoveel. maar ik houd hem niet meer tegen. hij wil zo graag en moet ik dan ervoor zorgen dat het niet kan? er was trouwens iets mis gegaan in het ziekenhuis waardoor er geen belafspraak ingepland stond. nu worden wij dinsdag middag gebeld.
@ Mare, weer wat mis gegaan bij het zh, wachten tot dinsdag nog. Lorenza spuugt ook altijd als ze op haar buik ligt, maar niet zo heel veel.
@Joyce lekker toch niet te gek, niet zoveel geklessebes gebeurd er tenminste nog wat op me werk @Mare ooh nou ik weet inderdaad ook niet precies wat ze ermee bedoelen maar het zou waarschijnlijk dus wel moeten passen ik ben bang dat je david niet tegen houdt als hij zo graag wilt..
Goeiemiddag! We zijn vanochtend naar het cb geweest en Noah is 9460 gram en 72cm! Dus hij is niet de langste! Maar hij is wel flink voor z'n leeftijd, eigenlijk ook ietsje te zwaar maar dat maakte niet uit volgens de arts. En als het wel wat had uitgemaakt had het me niks kunnen schelen. Daarna zijn we nog even een broodje wezen eten in het winkelcentrum. En hebben we groente en fruit bij de boer gehaald. Ik ga dus deze middag even aan de slag om groente en fruit voor Noah te maken! Vin is ook vrij, dus zal hier vandaag niet meer zo veel te vinden zijn. Lees morgen wel even bij.
Ahhh Linde is dus echt het langste @ Ariel, hij is wel goed gegroeid he!, en ag iets te zwaar, als ze kruipen gaat het er zo weer af. Ik lees zo even terug.
@ariel: lekker stevig mannetje dus. was dat bij rosalie ook zo? welke kledingmaat dragen jullie lange kinderen dan? david is echt klein maar wel dik. maar hij moet nu in rompers en broeken echt maat 74. en shirtjes maat 68. hij heeft korte armpjes en smalle schouders
Nou hier maatje 74 Broekjes past nog wel in maatje 68, maar 74 kan ook al. en van rompertjes moet ze bijna al 86/92 hebben denk ik, want sommige 74/80 zitten best krap. Volgens mij heeft ze een lang lijf.
@Joyce woow! hoe groot/zwaar is lorenza nu dan ? alisa was twee weken terug 66 cm en 7951 gram en past van sommige dingen nog 62, verder veel 68 en een enkele keertje heeft ze iets van 74 aan rompers ga ik net over van 68 naar 74/80
Oh maar haar rompertjes zijn nu al best lang 74/80, maar die beginnen ook alweer krap te worden, ben voor de laatste keer bij het cb geweest toen ze 4 maanden was en toen was ze 65 cm en 7200 gram volgens mij, maar we zijn alweer 2 maanden verder nu, heb geen idee hoe lan of zwaar ze is nu. Maar ze heeft volgens mij gewoon een lang lijfje, want bij mano had ik dat ook niet, maar die paste ook al maatje 74 toen hij 6 maanden was hoor
@Joyce ojaah maar lorenza was met 4 maanden al 65cm en alisa met 5.5 maand 66, dus ik denk inderdaad dat lorenzo zo en zo wat langer is dan Alisa vandaar dat je een maat grotere rompers nodig hebt natuurlijk! logisch!