September 2009 mama's deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 5 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Ja, en ze is ook wel een bolletje aan het worden hoor :D

2. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    hee meiden,
    heb effe tussen de boterhammen meegelezen!!! zover als het kan haha... Moet namelijk ook nog steeds poetsen voor morgen als die kijkers komen. aaaaaaaaaaaaahhh helemaal geen zin in.
    Ons manneke ligt zwaar te protesteren in zijn bedje.. kan ik altijd slecht tegen... maar hij is zo moe. Slapen hoo maar!!
    @mamatob denk inderdaad dat hij in een sprongetje zit.
    Want ook als hij bij mij is vind hij het allemaal wel prima, maar als hij even alleen in de box ligt dan is het gillen.
    Maar is op dit moment best lastig als je je huis op kop hebt staan en nog zoveel moet doen.
    (en dan zit ik hier te typen hihi)

@salarissen... jee zeg sommige hebben echt veel hoor.
    Ik werk dan 24 uur per week, maar moet echt wel wennen dat ik niet meer fulltime werk betreft inkomen dan. Ben er toch dik 600,- euro op teruguit gegaan. We hebben gewoon geluk dat kev met het voetballen ook geld verdiend en dat is dan extra.

Trouwens ons manneke is vandaag al wel wat vrolijker, vooral toen hij mee mocht in de kinderwagen voor een boodschapje..

Zijn er trouwens nog meer mama waar de kleine in een sprong zit??? want zijn toch allemaal even oud op een paar weken na dan!!!
    Nou ga echt effe poetsen tot straks,
    veel liefs rensje

3. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @ rensje Hier merk ik niet veel van de sprongetjes, nog niet echt last van gehad dus.

Wat een schatje !

4. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    @joyce, zie dat lorenza en enzo ongeveer 2.5 week schelen. Dus misschien dat het dan toch ook aan aantal weken ligt?? weet ook niet hoor, moet wel zeggen dat het iets is van de afgelopen 3 dagen...!!

@tripp trapp, wel lekker zeg, krijg ook die mail binnen. Heb verdorie 4 weken geleden een heel nieuwe tripp trapp gekocht met alle toebehoren..... fijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nu echt tot straks... veel liefs rensje

5. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    net heel stuk getikt, was alles weg!! :x

@ rensje; ik denk dat Britt het sprongetje al een beetje gehad heeft, want ze is weer een stuk vroljiker nu en kan opeens allemaal extra dingen. :) kan me voorstellen dat dat rot is als je huis in de verkoop staat....

hier me kapot gelachen, had mijn s-moeder gesmst of ze wat meer kon oefenen met van rug naar buik met Britt omdat wij dat ook doen nu, omdat van rug naar buik de laatste tijd niet lukte. Krijgg ik een sms terug van haar ' ik kwam net terug van de wc en toen lag ze opeens op haar buik' :D haha, oefenen heeft toch geholpen :D

oh ja, was alsof mijn s-moeder het voelde, ze was alleen maar bezig dat britt en ik zo mooi uitzagen vanochtend! :(;)

PS: zometeen presentatie geven voor 100 man...pff... :)

6. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @mamtob, succes met de presentatie !

7. Ik ga zo met de kleine naar bed.. Ben ineens hartstikke beroerd :( ... Bijna spugen draaierig en hoofdpijn.. :

8. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @ rensje,maar ik heb bij alle sprongetjes niet echt iets gemerkt aan haar zeg maar , ze is dan niet extreem huilerig ofzo.

9. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @ eerised, beterschap meid ! Vervelend dat je je nu opeens beroerd voelt.

10. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ Joyce, dankjewel dat je vroeg hoe het nu is.. me hoofd is 1 grote chaos, ga vanavond een grote update doen op internet, dus ga me even op me werk storten vandaag, morgen weer een dag.

11. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    das goed meis, nog een keer een knuffel vandaag van mij :D

12. sembem

sembem Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.200
    0
    0
    Dat was ik Mare. Ik moet zeggen dat ik alleen verschil in prijs zie en verder zeer weinig maar dat is uiteraard ieder voor zich.

13. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Dankje Joyce, lekker laatste dagje werken voor jouw he? :D

14. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Ja Heerlijk ! Dan lekker maandag naar Landal :D

Pff begin toch ook wel moe te worden nu, mijn ogen worden zwaar :D Nuo ja nog 2 uurtjes ongeveer en ik ben bijna klaar met alles wat ik moest doen vandaag.

Ff lekker ertussenuit, ben ik wel aan toe.

15. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Ikbenhetmaar belangerijke beslissingen die je nu neemt meid, dat zal er wel even inhakken maar falen is het echt niet hoor.
    Hoe kun je nu falen als je 100 % voor je meisje kiest ;)

Hier toch weer een eetprobleempje met Kinley, die doe ik nu sinds ze 6 maanden is een fles pap voor het slapen gaan.
    Maar ze wordt dus steeds vroeger wakker voor haar "ontbijt' (ook een fles pap)
    Eerst was het steevast 7.30 uur, toen verschoof het naar 6.30 uur, nu is het 6.00 uur en vanmorgen was het zelfs om 5 uur al zover.
    Dus hebben we maar besloten (in overleg met de cb arts) dat we 's nachts weer fantomalt toe gaan voegen, schijnbaar heeft ze de extra caloriën toch nodig.
    Baal er wel een beetje van maar goed het is niet anders.

Vanmorgen naar de huisarts geweest voor het uitstrijkje, de co-assistent mocht het doen.
    Nou die kon dus mijn baarmoedermond niet vinden, daarna de assistent opgehaald en die had het zo voor elkaar (gelukkig je weet nooit wat ze allemaal wegsnijden bij zo'n keizersnee;))
    Toen meteen gevraagd of ze die lelijke sproet op mijn kleine teen eventueel weg konden halen.
    Na even mijn teen goed bekeken te hebben kreeg ik te horen dat het in ieder geval niet kwaadaardig was (schok zover had ik niet eens nagedacht), toen nog een huisarts erbij en omdat ik er geen last van heb vonden ze het verstandiger het gewoon te laten zitten, gewoon omdat die op een hele lastige plek zit.

Ach ja ik heb toch al lelijke voeten dus ik draag toch geen open tenen schoenen.

Groetjes Anita

16. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @ Pluk, :D Moet weer erg lachen om je verhaal.

Vervelend, dat Kinley steeds vroeger wil eten, maar als je met fantomalt het op kunt lossen is dat prima toch.

17. Nouja, volgens mij zat er wat dwars ofzo..
    Ben net naar de wc gegaan voor de grote boodschap zeg maar en heb gespuugd en ineens voel ik me weer prima!

Pluk, vervelend dat ze ineens weer vroeger wakker word.
    Dan maar weer aan de fantomalt.. Was je daar weer helemaal mee gestopt?
    Hopelijk werkt het.. Klein vreetschuurtje :p!

Pc doet weer is achterlijk savdfjkgnds**Moet nog op de rest reageren, maar ben ondertussen van alles aan het doen dus geen tijd.. Sorry**

18. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @ eerised, nou das ook raar dan, maar ja beter dat je je weer normaal voelt nu.

19. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Ja we hadden de stille hoop dat een flinke papfles de truuk ook wel zou doen, maar helaas pindakaas.
    HEb gelukkig nog een klein beetje staan en dan morgen maar even een nieuwe pot halen.

Groetjes Anita

20. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    ik ga even peuki roken en verder reageren.;)

Deel Deze Pagina