hihihi we hebben hier een fles zoetzure saus staan en Kylian vind die zo lekker dat hij vraagt of ik er ranja van kan maken Toen ik daar negatief op reageerde besloot hij dan maar de dop af te gaan likken. Nu zit hij te genieten van een beetje saus met een soepstengel om erin te stippen.
*kijkt op van emmer sop en zwaait even naar iedereen* Keek zojuist naar mn vensterbanken en moest opeens denken aan het nieuws met zn sneeuwhoogtes... heel gek...8)
@pluk: je zou bijna schrikken als ze jouw bmm ineens niet kunnen vinden. pff @eerised: ik wilde je beterschap wensen en las toen dat het al beter gaat. gelukkig maar en hopelijk blijft het zo. ik ben net lekker gaan wandelen en zag de eerste vlinder van dit jaar. david wilde helaas niet slappen dus hij ligt nu weer in de draagdoek te maffen
Ja ik denk dat het komt door m'n prikkelbare darm. Ik ben zondagavond voor het laatst naar de wc geweest, het lukt gewoon niet.. Dus dan moet het er ergens uit! Pluk, haha Kylian is ook een aparte, hihi zoetzure saus is wel lekker maar om het nou met een soepstengel te eten .. Elizabethje, hahaha stond het stof zo hoog dan? Ik ben ook ondertussen aan het soppen en stoffen hier. Beestjes, vlinders nog niet gezien.. Wel veel muggen en wespen! Papfles, dat werkt hier niet.. De keren dat ik een papfles heb gegeven werd ze juist eerder wakker! Ah net belde Fer heel even.. Hij wou weten hoe het met ons gaat en onze stemmen even horen! Ik de telefoon hard en bij de kleine d'r oor houden, helemaal lachen en rond kijken echt zo van: Waar issie nou?
@ eerised ,das grappig met mano nu, als ik iemand aan de telefoon heb wil hij ook en dan gaat hij hele verhalen vertellen, wat dan meestal niet te begrijpen is voor degene wie hij aan de tel heeft.
Hi meiden, dank voor de tips en geruststelling over de verkoudheid van Yanoah. Ik hou hem gewoon lekker bij me en als hij beter is mag hij weer alleen in zijn bedje slapen. Vandaag spuugt hij heel veel door het hoesten, maar na het spugen is hij weer helemaal vrolijk. De tip van luuf ga ik ook proberen. Lieve Ikbenhetmaar heel erg veel sterkte met deze moeilijke beslissing! Dikke knuffel meid. Ik ga naar buiten, fles van Yanoah ophalen op het kdv en dan even shoppen. liefs Twinkle en Yanoah ps via mijn mobiel, dus vandaar dat ik niet op iedereen reageer.
Joyce, ah lief is dat haha.. Ja die word ook steeds wijzer natuurlijk! Elizabethje, hahahahaha ja ik denk is wel dichtbij ..
Ja hij wordt een klein bijdehandje Hij is veels te bijdehand voor zijn leeftijd Merk wel het verschil nu ook dat hij naar de psz gaat , daar leert hij ook veel dingen
Rustig hier hoor.. Ga zo maar even naar dorp met de kleine gillerd.. Ik mag vandaag echt geen meter bij dr vandaan.. Best vermoeiend.. Heeft ze de laatste tijd steeds vaker!
Joyce, leuk is dat.. Ik heb het met mn neefje zo vaak! Dan denk ik echt: Pff had je dat mannetje de eerste jaren niet gewoon binnen kunnen houden? Want hij lult me met zijn 4 jaar bijna onder tafel .. haha!
Zeggen ze bij het CB ook wel zeker? Mijn neefje loopt ver voor geestelijk en met praten. Minimaal 1 jaar.. Als je ook naar klasgenootjes kijkt van hem, echt bizar.
Even ego hoor... We zijn vanmorgen bij het cb geweest en ons mannetje zakt steeds verder onder de lijnen... Hij was nu 67 cm en 7130 gram bij 6 1/2 maand oud... We geven hem eigenlijk al te veel opvolgmelk. En zijn ook begonnen met bijvoeding, maar daar maakt hij nog niks van... Verder is zijn ontwikkeling super! De wvp viel zowat van haar stoel toen we zeiden dat hij zich omdraaide en ook weer terug kon! Dat hoeft pas met 9 maanden zei ze! We moeten nu over een maand weer komen. Maar het zit me toch niet lekker dat hij zo weinig groeit. Een broertje van het vriendinnetje van onze dochter was ook op het cb en hij is van 6 november. Is net zo lang en toch 200 gram zwaarder. Onze Yanoah keek wel veel wijzer uit, maar leek wel een onderdeurtje bij hem. Terwijl ze toch even lang zijn, maar hij was veel gevulder. Gelukkig gaan we volgende week naar de kinderarts en hopelijk kan hij het een en ander verklaren. Want Yanoah is ook steeds ziek. 7 maart had hij ineens hoge koorts. En dinsdag 16 maart had hij alweer koorts en hij heeft nog steeds koorts. Waar dat toch aldoor vandaan komt??? Ik hoop vanavond nog even wat te kunnen reageren. Maar onze pc is errug traag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja Gisteren bij de H&M zei die ook wat en toen moesten de mensen die naast hem stonden ook lachen Maar ik weet niet wat hij zei, en als we boodschappen gaan doen ofzo hoor ik het ook altijd. Nou ja en mijn moeder enz. zegt het ook. @madwin, hoop dat de ka er een verklaring voor heeft.
He meis! Wat rot allemaal.. Maar ik wil je één ding zeggen, vergelijk niet met andere kindjes! Mijn nichtje was met bijna 10 maanden oud 8500 gram en 71cm. Gabriëlla is zwaarder en ondertussen even lang.. Mijn nichtje was in 2 maanden tijd maar 400gram aangekomen! Ben benieuwd hoe het komt dat hij steeds koorts heeft! Hopelijk niks meid. Probeer je niet teveel druk te maken, ze groeien allemaal anders. Knuff!
ik kan steeds niet terug lezen, krijg foutmeldingen? Jullie ook last van? Ow ik heb me toch schattige badjasjes binnen. met I love papa erop hahahaah Ga linde er vanavond 1 aantrekken.
Joyce, ach leuk toch! Ik ga nu effe naar dorp. Prapika halen en kipfilet.. Eet vanavond lekker kipkerrie met rijst! Samen met Grabriella.. *Dat kan mijn neefje dan weer niet, netjes paprika en Gabriëlla zeggen, hij zet de R er gelijk achter *