Zooooo, terug van het cb. Kyrian is nu 8024 gram en 69 cm. Beetje dipje in z'n gewicht en dan maak ik me vaak meteen zorgen of ik het wel goed doe. haha, maar de wvk zei dat het normaal was rond deze tijd met bv. Gabriël ook ingeschreven op de basisschool. Meneertje wilde bekant niet weg daar, hahahahaha.
@andi: idd heel normaal. anders altijd even checken op de bv curve dan valt het reuze mee in de meeste gevallen.
ariel:noah een flinke vent!zo goed gegroeid en zo groot seg! mare:noa draagt maat 68 nog,maar gaat met sommige kledingstukken wel naar maatje 74. rensje:leuke foto!! hier nog geen sprongetje,maar kan nog komen. mamatobresentatie voor 100man!?hoe ist geweest?? eerised:ziek aan het worden!? gaat het nu al wat beter??oh lees het net,je bent terug beter,gelukkig! pluk:eet kylian zoet-zure saus?hier moeten ze daar niks van weten,maar ook omdat dat een beetje pikant is. madwin:niet panikeren,die krijgt zijn scheutje nog wel,de ene groeid sneller als de andere hè ariel:hier was noa deze maand ook niet veel gegroeid hoor. das positief dat hij niet bij de school weg wil,dan moet je je zeker geen zorgen maken op de eerste dag school,die gaat zich goed amuseren! joyce;als ik u hier niet meer zie op het forum,geniet van je weekje landal hè! hier vandaag de hele namiddag lekker in het zonnetje op een terrasje gezeten en lekker wat gegeten en gedronken en noa lag heerlijk te genieten en te spelen/gillen/brabbelen in haar buggy,ze is de hele namiddag wakker geweest en nu net na haar fruitpap is ze als een blok inslaap gevallen,ik denk dat ik haar straks wakker moet maken of ze slaapt de nacht door!
Andi: basisschool alweer. pff...nu wordt ie echt groot! @kruipen: Roos probeert het al heel wat weken.Ze krijgt nu ook al regelmatig haar knietjes onder d'r kont, maar ze heeft nog steeds geen notie wat ze nu met die handen en armen aan moet. En oh wee..wat wordt ze toch nijdig als het niet lukt! En ze spuugt daarbij ook nog regelmatig, Mare! Ariel: fijn dat het zo lekker gaat met Noah! @Maat: we zitten nog in 68 hier.Ze was pas natuurlijk ook nog maar 64 cm Rensje hier wordt volgens mij ook flink gesprongen. We merken het met name bij het naar bed gaan Oeh Eerised: beterschap meis!Whahaha 2 of 3 pagina's verder heb je het alweer over avondeten. Gelukkig dat je je weer goed voelt! Madwin: wat naar dat Yanoah niet lekker groeit.Ik hoop echt,dat ze een oorzaak vinden. want ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Ikbenhetmaar: wat een schattige badjasjes!!! Ohhhh wat een lekker weer he,meiden? Ik had veel huisbezoeken,maar ik kon af en toe toch even wat van de zonnige buitenlucht opsnuiven. Heerlijk!
Kylian heeft geen problemen met pikant eten hebben wij ondervonden Hier vanmiddag met mijn ouders en Kylian naar de moestuin gewandeld. Kylian wilde op de trekker en dat mocht, nou dat heeft mijn vader geweten want die moest hem 3/4 van de hele reis drukken. Gelukkig vonden we halverwege een lekkere dikke stok zodat hij in ieder geval niet meer hoefde te bukken. Volgende keer dus maar gewoon lopend mee of achter op de fiets. Daarna gezellig met zijn allen brood gegeten en toen mijn ouders om 18 uur weg gingen wilde Kylian nog een stukje wandelen. We hebben een klein rondje gedaan van 20 minuten en daarna heeft hij nog tot 19 uur buitengespeeld met zijn buurjongentjes. Kinley genoot van alles zo in de wandelwagen,die heeft een fles pap op en ligt nu net als grote broer lekker op 1 oor. Madwin ik hoop dat de KA duidelijkheid kan geven waarom je kleine zo weinig groeit en steeds ziek is. Groetje Sanita
@madwin, wil niet vervelend zijn maar mijn mannetje is nog kleiner hoor. Die was vorige week op cb 64 cm 6980 gram!! Dus ook geen flinkerd, terwijl hij er wel zo uitziet. Is echt heel raar iedereen zegt tegen ons "ooo hollands glorie" of hij doet het goed he". Moet wel zeggen dat hij 5 cm is gegroeid vanaf de vorige x dat hij op cb is geweest. Dat weet ik natuurlijk niet bij jou! Snap wel dat je je zorgen maakt omdat je kleine zo vaak koorts heeft. Enzo is nu 6 maanden en heeft gelukkig nog nooit koorts gehad. Nu weet ik wel dat kleintjes heel snel koorts hebben. Succes meis... @hellen, zag trouwens dat roos op dezelfde dag is geboren als enzo!!! Dus dan zal het vast wel een sprongetjes zijn. Zag ook op de hyves dat enzo en roos de kleinste zijn hihi.. wel toevallig....! Hoe laat ben jij bevalllen???? misschien ook wel bijna hetzelfde. Ik 18.05??? haha Zag trouwens (weet niet meer wie) schreef dat de kleine "nee knikken had uitgevonden" Nou hier is enzo de hele tijd aan het nee schudden. En een lol dat hij dan heeft. Zie dat enzo steeds meer nieuwe dingen ontdekt!!!! Zo trots op mijn manneke veel liefs rensje
oh joh er stond net iemand als een gek aan de deur te bellen. Ik heb gewoon niet open durven doen.!!! schijthaas he... Schrok me rot!!! moest meteen aan die milly boele denken.
Whahaha rensje, ik kan me dat wel heel goed voorstellen hoor en ik zag meteen je geschrokken, oh-jee-wat-moet-ik-nu-doen- gezicht voor me. Ik doe savonds ook nooit open hoor, ik schijt 7 kleuren stront dan man.
Ik ben echt een schijthaas eerste klas! Waarschijnlijk is het gewoon een bekende maar ik zie niet wie er aan de deur staat. En hij/zij belde gewoon 2x!! Zat gewoon stijf achter mijn laptop, en kevin is naar voetbaltraining...!!
@ iedereen, zijn er trouwens nog meer kindjes die mee doen aan de olvarit eerste hapje verkiezing??? Enzo staat net niet bovenaan, moet nog 5 stemmen hebben en dan staat hij bovenaan. Zouden jullie niet nog even willen stemmen op www.olvarit.nl en dan actie olvarit. Zoeken op enzo uit grave!!! Zou echt heeeeeeeeeeeeeel fijn zijn, want dan wint hij een fotoschoot.... veel liefs rensje
Heb even vluchtig alles doorgelezen en schrok een beetje van jouw bericht IKBENHETMAAR! Wat een besluit meid, het zal vast en zeker geen makkelijk besluit zijn maar ik weet zeker dat jij voor jezelf en je gezin het beste besluit zal nemen. Hou je taai meid. Dikke knuffel.