September 2009 mama's deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 5 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    dank je pluk!! hopelijk gaat ons manneke winnen!!!
    veel liefs rensje

2. Wat een rust hier.. Dat ben ik niet gewend, ben net klaar bij de kapper! Is mn beste vriendin, ze is nu nog effe mn moeder aan het fohnen. Miss dat ik zo nog effe kom als ik thuis ben. Eerst de kleine op bed leggen zo.
    Is nog wakker en heeft de groootste lol bij de grote spiegel hier..
    Ben echt moe, alweer.. whats wrong with me? Tis meer geestelijk, echt vervelend..

Tot later chickies!
    Liefs

3. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    :D Ik vind het ook rustig, was me al helemaal aan het voorbereiden op alle pagina's die ik terug moest lezen, nou het was er maar 1 :p

Ik ga ook ff stemmen rensje

4. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    Eerised, vond het ook al rustig. Heb ik een x tijd om te kleppen is er niemand haha!!! En die moeheid kan je een hand geven. Tis bij mij ook geestelijk hoor. Denk soms dat het een beetje bij het ontzwangeren hoort. Lekker dadelijk naar bedje!!!
    vast weltrusten voor straks...
    Duik er ook zo in want moet morgen werken, bah totaal geen zin in.
    veel liefs rensje

5. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    @Rensje
    ik heb ook gestemd :D

6. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Ja, ik moest ff zoeken, maar het is me gelukt, heb voor je gestemt.

7. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    Nou ben moeeee.. vanmorgen wat gedaan aan het huishouden en na eten nog verder gegaan. Anders hou ik het helemaal niet bij.

Nou heb nog steeds geen reactie van het uitzendbureau, ze had om 14.00 uur gebeld maar toen was ik aan het werk. Niks ingesproken, na ja toen ging naar de manager met de mededeling dat ik ging stoppen. En dat het uitzendbureau niet heeft gereageerd, belt ze meteen naar hun toe en zei dat ze teleurgesteld was. En ze kregen me toch op hun kop. Nou zij vond het goed, dus morgen laatste dag :D en dan een week uitrusten en naar Berlijn komend weekend. En dan beginnen :) heheeee

@ Eerised, dikke knuf meid!!

@ Madwin, hoop dat de kinderarts meer kan vertellen

@ Sofie lekker buiten geweest dus :)

@ Ikbenhetmaar, leuke badjas

8. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    Joyce en torties... kei bedankt meiden!!! Tis niet echt een overzichtelijke site he!! Zelf ik moest in begin zoeken hihi...
    Ga lekker slapen , en voor jullie dadelijk weltrusten!!!
    Morgen om om half zeven weer opstaan, maar het fijne aan vrijdag is weer dat het snel weekend is...!!
    waarschijnlijk tot morgen en nogmaals bedankt voor het stemmen.
    veel liefs rensje

9. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    @rensje: ik kon eerst precies niet op die foto klikken maar uiteindelijk gelukt en gestemd.

hier wordt david zo denk ik wakker (in de mc) en dan gaan we naar bed. en morgen naar de manuele therapeut

10. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    @ rensje: ik heb geprobeerd te stemmen, maar de foto waarop volgens mij jullie Enzo staat, is niet aan-klikbaar! :( lukt me niet! :(

@ eerised: ja, dat ken ik, zo moe zijn... heeft misschien ook wel te maken met de onderzoeken van Gabriella, is toch niet niks wat jullie te horen hebben gekregen he. Zoiets heeft altijd even tijd nodig om te bezinken en dat kan ook energie vreten. In elk geval sterkte, dikke knuf

@ sofie: had je mijn berichtje gelezen, of ik je op hyves heb? voor mini-meeting :D

@ hier: presentatie ging goed vanmiddag!! Heb van 11 tot half zeven vanavond gewerkt, was een beetje uitgelopen.
    Ik ben er wel zeker van dat Britt haar 6 maanden sprong gehad heeft al (ze is dan wel volgende week pas 6 maanden, maar ze was ook bijna 2 weken te laat geboren). Ze is zo vrolijk, zwaait, lacht veel meer, maakt andere geluidjes. EN sinds vandaag, zodra je haar op haar rug neerlegt, rolt ze vanzelf op haar buik! Vanavond wel vijftien keer achter elkaar! En proberen te kruipen, maar dat lukt nog voor geen meter :p

11. Ik ga nu naar bed. Ben kapot!
    Denk inderdaad dat het door alle informatie en nieuws komt van vorige week.
    En het is nog lang niet klaar natuurlijk, dinsdag om 15.30 naar de audicien en gehoorapparaatjes aanmeten en alles.

En op zich gaat het prima hoor, zo met Fer z'n werk.
    Maar vind het soms best pittig, om continue alles op mijn schouders te hebben hier.

Huishouden, kleine meid, administratie.. Tjaa, wat niet eigenlijk!
    En dan werk ik nog geeneens, moet je nagaan..

Ik bedoel, gewoon 24/7 verantwoordelijkheid ineens in m'n jonge leventje ;) . (Ok, in het weekend wat minder dan is papa thuis.. Maar hoop dat jullie me snappen)
    Ik zou dr natuurlijk voor geen goud willen missen..
    Ik ben blij dat m'n moeder er altijd voor me is, en dat ze met veel dingen mee gaat!

Ook al in de zwangerschap naar de VK enzo. En dinsdag mee naar de audicien. En 8 april gaat ze mee naar het Sophia.
    Ze neemt er vrij voor, dat vind ik echt zo lief.

Nouja, dat wou ik even kwijt. Beetje ego.
    Jullie zullen wel denken, wat lult zij nou allemaal..

12. MamatoB, ahhh wat leuk dat ze zo actief is!
    Gabriëlla heeft maandag 1x gerold, daarna niet meer.
    GO BRITT!!!! Grote meid hoor..
    Waar ging je presentatie over?
    Ja de sprongetjes worden altijd gerekend vanaf de uitgerekende datum, dus klopt wel toch?

13. Sorry hoor, ik sla iedereen over :(
    Heel lullig, excuses van hier.
    Maar ik ga slapen! Toedels meiden.

14. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    @ eerised: Vind ik helemaal niet gek hoor, er komt ook heel wat op je af nu. Stay-at-home-mom zijn is sowieso al een fulltime job, en zeker als papa doordeweeks niet thuis is lijkt me dat een hele opgave! In mijn zwangerschapsverlof toen ik de hele week ook thuis was, was ik 's avonds net zo moe (zo niet nog vermoeider) dan nu na een dag werken. Je bent gewoon non-stop bezig als je thuis bent!
    Wel superlief van je moeder dat ze zo betrokken is bij jullie. Echt super. Die steun kun je ook goed gebruiken.
    Ik heb het al vaker gezegd maar ik zeg het toch nog een keer; ik vind het heel knap van je dat je dit allemaal al zo goed doet, als ik kijk naar wat ik aan kon toen ik 20 was, pffff :p respect hoor!
    Weet je wat wel leuk is, als Gabriella 20 wordt ben jij nog geen 40! :D Echt cool als je er zo over nadenkt.
    Als Britt 20 wordt ben ik 49. Gek he, zo'n verschil? Maar ach, ik denk dan, je bent zo oud als je je voelt!! Dus wat dat betreft maakt het allemaal niet zo veel uit :D

Nou, ik ga ook pitten, en moet nog even werken aan de 365 regel ;) :D Truste!!!

xxx
    MamatoB

15. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    @Rensje: grappig, dat onze kids van dezelfde dag zijn. ik ben iets later bevallen: 21.22 uur..maar wél in anderhalf uur tijd ;) Mijn Lief en ik zijn ook niet zo groot, dus Roosje heeft dat vast van ons. Ik heb gestemd op Renzo, maar kon het niet laten om Roos ook even neer te zetten. Haar eerste potje was ook echt van Olvarit, nl.

*zwaait even terug naar MamatoB*

Eerised ik herken dat moe-zijn wel hoor. Het is volgens mij een beetje van beiden: lichamelijk en geestelijk. Ik kan me de tjd niet meer heugen at ik NIET moe was. Vooral aan het einde van de week kun je me opvegen. Maar ik heb net een baal strijk moeten doen en wacht nu tot Roos zich meldt, want die komt vast zo. Niets zo vervelend als nét liggen slapen en er dan weer uit moeten. Dus ik blijf even op.

Merakli: fijn dat alles goed is gekomen met het uitzendburo

Slaap lekker meiden, as I hope I do too! (De afgelopen dagen waren echt drie keer niks...:( )

16. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    @Hellen, ahh fijn dat Roos zich weer beter voelt!!

@Joyce, lange maar wel gezellige avond bij je zusje gehad :D

@Eerised, logisch dat je gebroken bent meid, het is nogal wat om 24/7 voor een klein meisje te moeten zorgen in je eentje, al het pittige nieuws van afgelopen tijd dat je een plekje moet geven en dan nog de boel op orde proberen te houden. Kun je niet een dagje ‘vrij’ nemen, kleine naar opa en oma en wat leuks gaan doen?

Enne, Gabriëlla hoeft niet te vrezen voor concurentie, Jaella is zijn nichtje ;)

@Mamatob, wat voor werk doe je als ik vragen mag? Erg druk geweest dus op ’t werk. Wel heel leuke foto’s van Britt!

@Ikbenhetmaar, dat is nogal een beslissing. Ken dat gevoel heel goed... Hier is mijn passie en mijn doel (topsport te kunnen gaan rijden) ook op een heel veel lager pitje gegaan door persoonlijke omstandigheden en dat voelt idd als falen, als het opgeven van je droom maar we zijn nog jong en als de ukkies wat ouder en zelfstandiger zijn kunnen we nog alle kanten op! Probeer contacten te onderhouden via de webshop en wie weet wat de toekomst brengt! Dikke knuffel!

@Merakli, uitzendbureau-problemen opgelost :D Top van je nieuwe baan! Even nog een weekje genieten met Gizem en richting schoonma? :D Super voor je!!!

@Sofie, mooie gedachte gang, liefde, geluk en gezondheid zijn idd belangrijker dan geld (al is dat geld wel makkelijk ;) ). Heerlijk toch dat jullie gelukkig, thuis kunnen blijven!

@Mare, haha leuk is dat he als ze elkaar zo gaan onderzoeken :D Kenji en Jaella konden ook niet van elkaar afblijven en hadden de grootste lol met elkaar :D Heb je geen foto’s?

Wat rot dat David spuugt als hij op zijn buik ligt! M’n moeder zei dat mijn broer juist op mijn buik moest liggen tegen de reflux vroeger.

@Fightforlove, veel succes met verhuizen en veel plezier op jullie nieuwe stekje :D :D !!!

@Kar, ik moest ook gelijk aan jou denken toen Kenji en Jaella zo met elkaar bezig waren :D Dat lijkt me echt prachtig aan een tweeling! :D

@Ariel, Noah een lekker, flinke boy. Zolang ze maar gezond en gelukkig zijn he! Heerlijk dagje met Vin samen gehad?

@Kledingsmaat, al een tijdje 74 in boven en onderkleding.

@Rensje, wat een leuke foto! Echt een heerlijk manneke!!! Hier herken ik de sprongetjes niet echt meer gelukkig dus geen idee?
    Heb ook gestemd voor je J

@Pluk, wanneer krijg je de uitslag van het uitstrijkje? Lastige sproet op teen beter laten zitten, dan maar sokken aanhouden he ;)
    Hopelijk slaapt Kinley weer wat langer met extra calorieën!

@Twinkle, beterschap voor Yanoah!!

@Madwin, kan me voorstellen dat jullie je zorgen maken, kan de arts een reden noemen waarom hij niet zo hard groeit? Misschien een kleine geruststelling, ik heb als kind onder de -2 lijn gezeten en kreeg ineens een groeispurt waardoor ik weer op de 0 lijn zat.

@Andi, ideaal dat Gabriël het zo leuk vond op school :D Hopelijk blijft dat zo!!!

17. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Zuid Limburg
    Zo ben er doorheen. Vanmorgen al opgeruimd en Kenji, Joepie en mezelf verzorgt.

Ben wel behoorlijk moe nu eind van de week. Heb Kenji bij me als ik thuis de paarden doe en aan het rijden ben dus ben tussen het werk door de kleine man aan het entertainen, voeden en verzorgen. Als hij een dutje doet geef ik de babyfoon aan m'n moeder en ga ik snel de paarden rijden voor klanten op andere stallen en lesgeven op locatie. Een heel gedoe en vooral heel veel geplan aangezien Kenji natuurlijk ook niks tekort mag komen.
    Dan nog proberen in huis alles voor elkaar te krijgen en dat eist langzaam aan z'n tol. Jammer dat ik deze week nergens vrij heb. Morgen gewoon m'n lessen geven (Bart heeft gelukkig vrij) en beesten thuis rijden, zondagochtend naar Brabant paarden kijken voor de verkoop, daarna komen klanten uit België naar hun paard dat bij ons in training staat kijken en dan moet ik nog een op locatie rijden. Hoop dat ik maandag vrij kan nemen, ben er nu en dan al helemaal aan toe vermoed ik..

Met Kenji gaat alles super, hij rolt vrolijk in het rond, brabbelt iedereen de oren van de kop, eet, drinkt en slaapt goed en leert elke dag weer kleine, nieuwe dingetjes tot zijn grote verbazing :D

Misschien hebben jullie al van Totilas gehoord? Het beste dressuurpaard ter wereld op het moment, die alle records heeft verbroken en tot nu toe elke wedstrijd in de Grand Prix wint... Een jonge merrie die ik train is als 1 van de 3 merries van België uitgekozen om door hem gedekt te mogen worden. Er waren 1000en aanvragen en daar is een kleine selectie uit gemaakt, zij is er een van :D Voor ons is dat heel gaaf en voor de eigenaren natuurlijk nog veel leuker.

Ga nu gauw werken!!

18. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Zuid Limburg
    Oké, Kenji dacht er anders over, die heb ik nog even in bedje gelegd. Hij was zo moe.. Lijkt me voor ons allebei verstandiger om hem even lekker te laten slapen voor we gaan.

19. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    morgeeee!!!

mijnekleine:jij zal eind van de week wel doodo-op zijn zo te horen!
    is je moeder al terug thuis en hoe lang moet ze rusten??

wel leuk dat 1 van "jullie" merrie's gedekt word door een bekent paard,komt jullie "naam" ook wat hoger te staan!

hier weer een goede nacht gehad en eigenlijk niet veel nieuws.
    ja noa brabbelt en gilt erop los seg!:$
    die hare tetter staat niet stil en als we gaan wandelen int stad ligt madam te brabbelen/gillen in hare buggy en de mensen die passeren beginnen gewoon te lachen van haar:D
    en ze begint eindelijk te snappen dat ze voor andere mensen niet moet wenen,dus nu begint ze naar iedereen pas te lachen,zij is echt het omgekeerde,meestal lachen baby's vanaf 3 maand naar iedereen en worden ze èènkennig bij een maand of 7,nee zij omgekeerd,gek kind!:D

vandaag ook weer een druk dagje!
    we moeten camping-spullen gaan kopen ,want de jongens gaan voor het eerst op kamp met de scouts,dus tegen vanavond moet hun tas klaar staan,want vanavond om 19.30u moeten ze daar zijn en ze komen zondag pas terug om 11u s'morgens.

groetjes

20. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    mamatob:ja,ik heb jou (en jij mij) op hyves!!
    voor mij is het altijd wel een stukje rijden ,want ik woon in het centrum van belgie,dus maar ik wil altijd wel eens een dagje weggaan,eventueel dagje antwerpen ofzo of maasmechelen,als dat allemaal haalbaar is voor jou hè!?

Deel Deze Pagina