September 2009 mama's deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 5 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    hoi meiden!

hier een goede nacht gehad! we hebben sem net wakker gemaakt en manlief is em nu pap aan het geven!

Zometeen is het zover!
    Sem moet afzwemmen!!!!
    hihihihi met kleren aan! en hij heeft een hele horde aan fans die allemaal langs komen om te kijken!!

ik ben er vanmiddag weer!!

xxxx

2. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    @Sofie, heerlijk he zo'n kleine kletskont :D :D !! De jongens voor de eerste keer op kamp, dat vond ik geweldig als kind! Wens ze maar heel veel plezier :D

Poeh het begint donker te worden hier, als het maar niet gaat regenen want dan valt alles letterlijk in het water. Kan Kenji niet buiten bij de stallen houden als het regent.. Hopelijk valt 't mee!

3. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Zuid Limburg
    @Francesca, hahahaha moet hij nu al gaan reddingszwemmen :D Sem is dus een belofte voor de toekomst :D :D Veel succes haha!

4. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Goedemorgen dames,

Nog even doorkleppen dames en dan kunnen we naar deel 4!! :p

5. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Zuid Limburg
    Kent iemand Saartje? Die heeft zich gemeld op de Sep-hyve om lid te worden?

6. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    Goeiemorgen dames!

Hier een goede nacht gehad. Britt meldde zich pas om acht uur, waardoor we ons eigenlijk een klein beetje verslapen hadden :D maar gelukkig heb ik vrij vandaag :)

@sofie: Hihi, moet wel lachen om jouw verhalen :D wat schattig zeg dat ze nu naar iedereen begint te lachen :p
    @minimeeting: Maasmechelen is voor mij heel goed te doen! Misschien een dagje kiezen met goed weer, dat we dan naar de M2 of the village gaan? Kunnen we daar een terrasje pikken met de kids :D

@mijnkleine: kan me voorstellen dat je moe bent meid! Hoop dat je nog een beetje lekker kan slapen voordat jullie weg moeten. WOon jij niet ook in limburg trouwens? Zin in een mini-meeting met mij en Sofie?? :p Hoe is Maasmechelen voor jou te doen?

Oh ja, je vroeg nog wat voor werk ik deed: Ik werk als Office Manager bij een groot bedrijf. Ik geef leiding aan het receptie team, en ben verantwoordelijk voor alles wat te maken heeft met communicatie binnen onze vestiging. Dat is echt super leuk, ik ben echt gek op mijn werk. Gisteren moest ik dus samen met een collega een presentatie geven over een project voor 100 man collega's. Best spannend, maar ach, alles went :)

7. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    Veel plezier!!! :)

8. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Zuid Limburg
    @Mamatob, ooohja klopt nu ik het las wist ik het weer :D Geweldig dat je zo dol bent op je baan, dat kunnen niet veel mensen zeggen :D !! Geeft wel een heel voldaan gevoel als zo'n uitdaging als die presentatie goed is gegaan he!

Ja leuk een minimeeting! Maasmechelen is heel goed te doen vanaf hier, 20 min. ongeveer. The village is idd wel leuk met goed weer om een terrasje te pikken!

Oh Kenji wordt wakker dus ik ben er vandoor!!

9. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik heb geen idee wie Saartje is trouwens Mijnkleine...

10. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    @Eerised
    wij denken helemaal niet wat lult zei allemaal!
    ik kan me heel goed voorstellen dat je het ook zo fijn vind dat je moeder tenminste overal met je mee naar toe gaat.
    Als San een keertje niet mee kon naar de VK of nu CB dan gaat ookaltijd me moeder of oma mee :D super fijn vind ik dat ook!
    en me moeder had 3 weken vrij genomen vanaf me uitgerekende datum (jammer dat Alisa 2 weken te laat kwam voor haar..) zodat ze me kon helpen in de eerste weken en, als ik dat wilde op moment supreme, bij de bevalling kon zijn (dat was ze dus ook :D )
    fulltime mom zijn is denk ik geestelijk ook best zwaar.. vandaar je moeheid denk ik ook!

@mijnkleine
    ooh zeker weten onwijs gaaf dat de merrie die je traint gedekt gaat worden door Totilas :D
    Knap hoor meid, hoe je deze week al in de weer bent geweest!
    we hadden tussen de bedrijven door gevraagd of jij een voorstel voor een plaats voor de meeting wilde doen, omdat het voor jou, waarschijnlijk, anders niet haalbaar is.
    Als het tenminste dan gaat lukken, ivm hoe ontzettend druk je het nu hebt natuurlijk!

@francescak
    babyafzwemmeN?
    wat leuk zeg! dat hebben ze hier bij mij echt niet :( eingelijk niet eens leuk babyzwemmen! ik heb dus ook nog nooit gedaan met Alisa :(

@mijnkleine
    ik ken geen saartje persoonlijk..

11. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    hier ook geen idee wie saartje is:(
    saartje?meld je even?maak je bekent?!

mijnekleine en mamtob:eek:h maasmechelen village is natuurlijk altijd leuk hè.
    ik moet toch wel een 80km rijden,maar dan moet ik met vriend wel goed afspreken wanneer ,want hij werkt in het weekend en heeft dan de auto nodig,maar misschien krijgt hij de auto van zijn ouders mee.

francescak:veel plezier bij baby-zwemmen!

12. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    @ Torties; je hebt hier ook gewoon ouder en kind zwemmen hoor! ;) Is ook met allemaal lessen. Ik heb het wel eens met Roos gedaan. Wil binnenkort met dr gaan puppyzwemmen das van 2-4 jaar. En daarna naar 'echte' zwemles.

13. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    @Ariel
    wat leuk!
    is dat ouder en kind zwemmen hetzelfde als puppy zwemmen dan?
    zijn dat ook lessen? en is dat wat er een beetje te doen? anders ben ik van plan maandag ochtend te gaan namelijk..

14. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Goedemorgen meiden :D

Ben verwend, de kids hebben gewoon tot 08.30 geslapen , heerlijk :D

@zwemmen, niet voo mij weggelegd :p Dat word niks, dan breng ik mijn angst over op de kids, Lorenza gaat zometeen voor het eerst zwemmen in landal.

@eerised, nee hoor meid , ik denk dat ook niet, vind het heel knap van je wat je allemaal doet in je eentje !
    Mijn moeder ging ook altijd mee naar de vk als jef niet meeging.

@mijnkleine, nee ik ken ook geen saartje.

De kids worden hier steeds beroerder hoop dat ze maandag weer een beetje opgeknapt zijn.

15. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    ik ken ook geen Saartje!

***Roept om: "Saartje, melden bij de mama-balie" *** :D

@sofie: so hey, 80 km, da's toch nog heel ver rijden voor jou!! Voor mij is het maar ongeveer 30 minuten rijden...
    Ik heb trouwens op vrijdag altijd vrij, ik weet niet of het jullie schikt maar ik kan dan meestal makkelijker dan in het weekend.

Oh ja, heb net nog een foto bewerkt van de shoot die mijn man eind januari van Britt heeft gemaakt:

16. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Het water is verwarmd bij ouder en kind zwemmen. En ouder & kind zwemmen is vanaf 6 weken tot 2 jaar. Hierbij leren ze draaien, watertrappelen en onder water gaan. En vanaf 2-4 heet het puppyzwemmen en hierbij heb je ook verschillende niveaus en is een voorbereiding op het echte leszwemmen.

17. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @mamatob, mooie foto van britt :D

18. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hihihi onze kleine Buddha Britt! Wat een geweldige foto!!!

19. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ben je bang voor water Joyce??

20. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @ Ariel, ja heb dat verhaal wel eens verteld dat mijn zwemlerares toen ik klein was me met mijn hoofd onder water heeft geduwd, toen ik dat niet wilde, heb er nu een trauma aan overgehouden, ga nooit met mijn hoofd onder water, hou al niet van spetters in mijn gezicht :)

Maar tot zover ik kan staan in het water ga ik wel :D

Deel Deze Pagina