@eerised: nee hoor meestal kook ik, ik bedoel meer dat ik nergens zin in heb en hoop dat jaap wel een wens heeft dan ga ik dat wel koken
Hoppa, weer 1 pagina erbij. En nu ga ik weer hoor, even met Kenji naar het CB. Misschien tot vanavond en anders tot morgen!
Hier ook vers fruit; vaak banaan met peer of appel. Zo jammer dat er in de winter zo weinig keuze aan echt lekker fruit is! Groente wel uit potjes, ze vinden Friso erg lekker tot nu toe. Behalve de bloemkool. Maar dat stinkt ook!! Blegh. Eerised: Bjarne heeft vorige week een gehoorscreening bij het audiologisch centrum gehad en daar kwam uit dat hij erg slecht hoort. Nu moeten we dus naar de KNO arts en een CTscan van zijn hoofdje. Bij meningitis verkalkt het vocht -soms- dat in het slakkenhuis zit. Het wordt dus slechter en slechter. En die kalk kunnen ze zien op een CT. Mocht het zo zijn dat er kalk te zien is, dan moeten we naar een academisch ziekenhuis. Als ik internet moet geloven zijn dan alleen gehoorimplantaten nog een optie. Maar dat weten we dus nog allemaal niet. Bij Bjarne merken we ook dat hij slecht hoort. Hij is veel meer in zichzelf gekeerd. Lacht ook minder. Is ons soms echt kwijt volgens mij, zo zielig. Ah hij wordt weer wakker, ik zal hem eens uit bed gaan plukken.
Moaaaaa seg hey!! Zo hou ik het al helemaal niet meer bij??? !!!! Geloof dat ik niet eens gezien ben tussen al dat gewauwel door.. Sembem, mag ik ook pb, ben ook wel nieuwsgierig! Eerised, veel succes morgen meis!!!
Kenji ligt alweer in bed ondertussen.. Kleine slaapkop! Poppestrontmachine, hahaha OMG hoe kom je dáár op haha!! edit: lees het al, gewéldig @Jusi, nee het is ook niet bij te houden als je je niet gruwelijk verveelt en dus maar wat aan de pc/laptop hangt Ben benieuwd hoe Kenji gegroeid is! @Lijstje lengte-gewicht: Ik ben bezig met een hyves voor de Sept-moeders om daar een lijst bij te houden, hij is privé en alleen na toestemming kunnen leden lid worden. Ook is hij niet zichtbaar voor niet leden ivm privacy en kunnen dus ook alleen leden een bericht posten, foto's zien en sturen etc. Als jullie het geen leuk idee vinden kan ik hem er zo weer af gooien
Eh, ik wilde eigenlijk gaan leren vandaag... Haha jullie zorgen ervoor dat ik SOG (studie-ontwijkend-gedrag) vertoon vandaag