September 2009 mama's deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 5 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    oh zo veel overtollige kilo's in de aanbieding, maar ik vrees dat het vanzelf wel weer goed komt hier hoor. :p

@hellen: misschien zijn de nachtvoedingen nu nog even de nasleep en komt het straks weer goed. maar het is in ieder geval al fijn dat ze geen koorts meer heeft.

ja david zit nu volledig los, hij kan ook al corrigeren als hij teveel naar een kant gaat. alleen als hij overenthousiast doet en dat gebeurt vaker dan valt hij soms om. als hij bijvoorbeeld in een keer bedenkt dat hij zijn voeten wil pakken.

oh man: wij willen zondag naar de biscoop nog voor mijn verjaardag, maar het lukt mij maar niet om genoeg melk te kolven :( dus nu moet ik echt heel vaak kleine beetjes kolven om genoeg voor een voeding bij elkaar te krijgen. ik hoop dat het nog lukt ik wil zo graag weer eens een keer iets leuks samen met jaap doen.

2. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    ja nog even een minimeeting nederland WEST :D

deelnemerslijst:

Ariel - Noah (Rosalie?) - Zoetermeer
    Torties - Alisa - Zoetermeer

3. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik hoop voor je dat het lukt Mare! Wat voor kolf gebruik je?? 1 van de februari 2008 mama's die kon absoluut niet overweg met de avent handkolf, maar kolfde met de elektrische echt veeeeeel meer. Anders zou je misschien 1 kunnen huren?

4. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    Jaaah gaan we ook doen :D
    en van de zomer een keertje dierentuin? zo als de kids 9 -10 maanden zijn zullen ze die diertjes wel leuk vinden denk ik :D en ook leuk voor ons

5. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ligt een beetje aan de dag of Rosalie mee gaat. Ik kan in iedergeval woensdag t/m zondag.

6. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    ja heb ook een handkolf en zou wel kunnen dat het daaraan ligt. heb nog niet over huren nagedacht. misschien wel een idee. even kijken hoe en wat

7. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Jaaa gezellie naar Blijdorp!!! :D:D

8. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Je kan ze meestal bij de thuiszorgwinkel huren voor weinig.

9. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Zo ik heb even een lijst gemaakt van de huizen die we gaan bekijken volgende week zaterdag op de openhuizen dag :) Heb dr zin in!!!

10. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    ooh ariel
    PB is wat linkjes ik ben benieuwd :D

vullende nederland west dames de meeting lijst voor hier in de omgeving aan als jullie ook mee willen? staat op 445!

voor de rest kan ik even niet zo actief reageren
    druk op werk

11. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    laatste kan ik geen hoogte van krijgen!

12. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Als het goed is krijg ik niets te horen, pas als ze wat vinden krijg je bericht.
    Gelukkig heb ik vorig jaar leuke sandalen (met dichte tenen) van
    Wolky kunnen scoren in de aanbieding en weet je ik heb zomers vaak last van vocht in de benen en dan moet ik toch die achtelijke elastieke kouzen aan :x
    Wat betreft Kinley die was vanmorgen om 5,30 uur alweer wakker, om 6 uur toch maar de fles gegeven en die is echt zo leeg dus ze wordt daar echt wakker voor.

Denk zelf dat het een combi is hoor want er staan ook 3 tanden te drukken.
    Ach we halen vanmiddag gewoon Fantomalt, de ervaring heeft mij geleerd dat het dan vaak na een paar dagen beter gaat.

Mare ik heb toen in het begin de Mandela dubbele borstpomp gehuurt, koste geloof ik € 35,- voor een week. Het is in ieder geval het proberen waard want na een week weet je echt wel of het voor je geschikt is of niet.

Groetjes Anita

13. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    Zat net ff op de Nutricia Chat, waar die voedingsconsulenten je via chat te woord staan (super handig trouwens!) en heb advies gevraagd hoe veel we Britt nu moeten geven met de vier flessen.

Zij adviseerde vier flessen van 180 + 6, en wat pap (fijne granen) er aan toe te voegen bij max. 2 flessen. Blijkbaar is vier keer 210+7 toch wat veel van het goede. Dus dan gaan we dat volgende week maar proberen he!

Zo dames, ik ga me optutten, want ga met Britt langs op mijn werk vanmiddag!

tot later!!!

14. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    T enige nadeel bij dat huis in de van goghstraat is dat het via veiling verkocht wordt. En als jij een bod uit brengt kunnen de verkopers dus blijkbaar alsnog afwijzen. Dit is al de 3e keer ofzo dat deze per veiling verkocht wordt. Eerst begon die 175000 nu dus al bij 185000. En er zit asbest in, dus als we ooit willen gaan uitbouwen dan wordt dat een dure grap!

15. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    *heeft nog heel veel kilootjes in de aanbieding. Wel tweedehands... *

@ Wandelwagens: ben ik nu zo raar dat Roos nog in de maxicosi op het onderstel gaat? Ik kan niet wachten om gewoon dat ding in de buggystand mee te nemen, maar ze zit nog niet zelfstandig...

Mare: heb je al de neusspray? dat vergroot de opbrengst ook wel wat. En dan vooral als je na de allereerste ochtendvoeding kolft. En idd: elektrisch levert vaak meer op.

Ariel: succes met de huizenjacht! Ik hoop dat ik ook kijkers krijg die dag...want vorige keer kwam er helemala niemand en dat is helemaal zo'n domper.

KDV laat weten, dat ze maar een paar hapjes pap in Roos kregen. Gek hoor...gister at ze bijna een hele portie op bij mijn pa. Ik denk soms toch dat het ligt aan de drukte daar en dat ze daarom geen tijd hebben om een beetje creatief te zijn met voeden. Maar goed. Omdat ze vanochtend om half 5 voor het laatst heeft gedronken en verder dus niet meer ( om half 7 wilde ze echt nog niet) moet ik er vroeg heen, want anders zit ze echt veel te lang zonder vocht. Baal er wel van dat ze niet hebben geprobeerd met de antilek beker...maar goed...

16. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    Hey Hellen,

Ik heb laatst advies gevraagd bij Prenatal op die afdeling. Zij zeiden me, dat de kleintjes wel al in buggystand in de kinderwagen mogen, maar dan wel schuin zodat ze toch nog een beetje schuin hangen en niet helemaal recht op zitten.

In een echte buggy (licht gewicht) mogen ze echt pas vanaf 8 maanden als ze helemaal zelfstandig kunnen zitten!

Dat komt ook omdat een kinderwagen meestal ook luchtbanden heeft en een veel betere vering dan een buggy. Dit ivm rug en nekje.

Het is niet goed om ze meteen al uuuuren er in te zetten, maar een tijdje mag wel, in de kinderwagen in buggystand bedoel ik dan he, niet in een buggy!

liefs
    mamatoB

17. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    ik heb saartje die op sept mama hyves wou aanmelden dit berichtje gestuurd:

Hoi Saartje,

Ik stuur je even een berichtje want je hebt je aangemeld op de sept.mama hyves, maar wij weten even niet wie je bent van het forum?? Kun je dat even bekend maken op het forum, dan kunnen we je accepteren :D

thanks!
    groetjes
    Christianne

hopelijk meldt ze zich dan zodat mysterie ook weer opgelost is ;)

18. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ahaa...maar dan moet je dus een verstelbare rugleuning hebben, denk ik dan. Eens kijken of de mijne die heeft (Quinny Speedy)

19. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Dat ligt er helemaal aan welke buggy je neemt hoor MamatoB ;) Hiervoor had ik een Maclaren XLR en die heeft op alle wielen vering. En die rugleuning kon ik 5 verschillende standen versteld worden ;)

Deel Deze Pagina