September 2009 mama's deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 5 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Volgens mij heeft de Quinny wel een verstelbare rugleuning hoor Hellen!

2. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    @mamatoB
    als Britt 4x 210 schoon opdrinkt dan zal ze het wel nodig hebben hoor! niks te veel dan! elk kindje hjeeft zijn behoefte, Alisa kreeg een tijde 3x 210 en 1x 240 ging helemaal op
    toen ze sxavonds wat ging laten staan de 4e ook 210 gemaakt
    en doordat ze nu meer bijvoeding krijgt
    heeft ze genoeg aan 3x 180 en savonds na de groente voor het slapen 90 of 120

@Ariel
    thnx voor de info!, ga ik aan me broer doorgeven want die heeft uitbouw/opwouw en bijbouw plannen!

3. Ik heb weinig tijd..
    Maar wil effe op hellen reageren. Jij hebt toch dezelfde kinderwagen als mij? Die Quinny, bruin/zwart met bronzen onderstel?
    Die kan best ver naar achter in buggystand. Bijna plat.

Gaat weer verder poetsen. En vanmiddag Fer ophalen, kan niet wachten. Ben echt hopeloos vandaag.. Mis m verschrikkelijk, kijk om de 5min op de klok, wahh, tijd gaat langzaam :(..

Tot later, ben denk ik niet veel online vandaag en dit weekend leive meiden.

4. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    Doen de dames die meewillen met de meeting nederland WEST (of als je regio zoetermeer/rotterdam niet te ver vind)
    zich even aanmelden voor de plaatselijke meeting?
    lijstje waar nu Ariel en ik op staan staat op pagina 445!

5. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik maak er wel ff een blog voor op onze hyve! Dan blijft het wat overzichtelijker...

6. Madwin03

Madwin03 Actief lid

15 okt 2009
    342
    0
    0
    NULL
    NULL
    Allereerst bedankt voor jullie lieve reacties op mijn verhaal van gisteren. We hebben zelf wel een verklaring waarom Yanoah niet zo goed groeit, namelijk omdat hij zo vaak koorts heeft.
    Maar waarom heeft hij zovaak koorts???
    Hopelijk krijgen we daar volgende week vrijdag antwoord op.

Ikbenhetmaar: Wat een ongelooflijk moeilijke keus heb jij moeten maken! Ik wil je heel veel sterkte toewensen!!!

Mare: Veel succes bij de manuele therapeut. Hopelijk kan hij David helpen! Bij onze oudste zoon was de manuele therapeut echt een uitkomst. Die is er enorm door veranderd in positieve zin!

Franceska: Veel plezier vandaag! Voor welk diploma gaat Sem?
    Mijn oudste twee kids hebben ook altijd gezwommen. En hebben heel wat zwemdiplomaatjes gehaald. De oudste zit inmiddels op wedstrijdzwemmen. De jongste gaat binnenkort met de echte zwemlessen beginnen. Dat was overigens wel enorm balen! Hij was al begonnen met leszwemmen bij het ouder en kind zwemmen. Maar kon daar toen hij 4 werd alleen mee verder gaan op de vrijdag... en dat is dus mijn werkdag... Hij heeft nu dus een jaar niks kunnen doen... ben dus heel benieuwd hoe de zwemles straks zal gaan.

Mijnkleine: Wat super dat dat paard gedekt mag worden door zo'n superpaard!!! En dat je moe bent kan ik heel goed voorstellen. Het is niet niks wat je nu allemaal extra moet doen! KNUF!

Ik ben ook heel erg moe. Maar ik weet ook wel waardoor het komt. Mijn moeder is heel ernstig ziek en zal niet lang meer te leven hebben... Dus als ik niet aan het werk ben, ben ik met haar naar het ziekenhuis of ga bij haar langs. Best een raar idee dat ze er straks niet meer zal zijn. Dan heb ik geen vader en moeder meer.
    Eigenlijk wil ik daar nog helemaal niet aan denken!

Waar ik ook erg van baal is dat ik thuis amper op deze site kan komen. Nu moet het onder werktijd... nu is gelukkig mijn baas in bespreking... maar eigenlijk kan dit natuurlijk niet ;)

Als ik jullie niet meer spreek! Allemaal een heel fijn weekend toegewenst!!!

7. Oh Torties, ik wil ook mee met de mini-meeting. Maar zit via mn mobiel dus kopieren en plakken gaat niet zo makkelijk..
    Alleen niet in het weekend, doordeweeks maakt het niet uit, liefst maandag,woensdag of donderdag. Maar kan eigenlijk de hele week gewoon..
    Hoor het wel..

*poetst weer verder in hopeloze stand, haha*

8. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Dikke knuff voor Eerised en een nog dikkere voor Madwin! Ik wil je heel veel sterkte wensen de komende tijd. En ik hoop dat jullie volgende week een antwoord krijgen op de vraag waarom Yanoah zo vaak koorts heeft en waarom die niet goed groeit.

9. Madwin03

Madwin03 Actief lid

15 okt 2009
    342
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben idd ook een Quinny. En die kan inderdaad zo goed als plat.
    Maar hier ligt Yanoah nog heerlijk in de kinderwagenbak.
    Toch een voordeel dat hij niet zo groot is ;)

Hij heeft ook nog voornamelijk maat 62 aan, en gaat nu langzaam aan naar 68.

We hebben trouwens een fietskar gekocht en zijn gisteren twee keer met de fietskar weggeweest. Yanoah vond het geweldig!!!
    We hebben een tweedehand maxicosi gekocht en die er in vastgesnoerd.
    Ik zal van het weekend er wel even een fotootje van plaatsen. Als ik op de site kan ;)

10. Madwin03

Madwin03 Actief lid

15 okt 2009
    342
    0
    0
    NULL
    NULL

Dank je wel!!! Heel lief van je! Zit nu met tranen in mijn ogen achter mijn beeldscherm...
    Ben ook nog wel erg gauw emo...

11. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    ghmm op maandag kan ik ook wel, is me vrije dag, maar dan heeft Ariel der oppas dag geloof ik...
    me moeten maar ff kijken! eerst maar eens een deelenemers lijst :) Ariel gaat em als Blog op de hyve zetten, maar ik dacht al dat jij ook wel zou willen ;)

12. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ahhh :( Nou wil ik je helemaal graag een echte knuffel geven!

13. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    maandag en dinsdag heb ik indd de oppas kids hier!

14. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    @Madwin
    ik knuffel mee hoor!!! sterkte meid!

15. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
  16. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    @mijnkleine; wat is voor jou goed te rijden voor een meeting?? Dan kunnen we even een locatie gaan bedenken ;)

17. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    @Ariel
    waarom doe je dat fiets voorzitje eigenlijk weg?
    en de kinderstoel?

18. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Dat fietsstoeltje doe ik weg omdat ik er 1 heb van Bobike. Die past beter bij de kleuren van me fiets. Hoe bedoel je luxe probleem. En die kinderstoel doe ik weg omdat ik 2 dezelfde kinderstoelen wil hebben en deze neemt aardig wat ruimte vind ik. Dus ik ga die stoelen bestellen die Sembem geloof ik liet zien van de week.

19. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Eerised: cool..jaa ik heb dezelfde ja. Hmm..dan ga ik binnenkort toch maar eens kijken of dat kleine monstertje van erin kan :)

Madwin: heel veel sterkte meis. je hebt ook wel veel op je bordje liggen zo!

Roosje heeft redelijk wat bij me gedronken, maar had meer belangstelling voor de omgeving. En dat terwijl ze dus al 7,5 uur niets op had...

And the shit keeps on coming: de auto waar mijn lief mee reed (oud bakkie, vorig vorig jaar gekregen van mijn broertje) is officiëel afgekeurd vandaag. Niets meer aan te doen en niemand binnen de familie heeft nog geld om een ander tweedehandsje te kopen. En dat is balen...want ik heb echt niet de puf om elk weekend met kind en al af te reizen naar Overijssel en hij niet het geld om elke week met de trein te komen. Dus tenzij ik ineens de loterij win, zit de kans erin, dat we elkaar straks ook niet eens meer elk weekend kunnen zien. En daar word ik wel erg verdrietig van. En ja..misschien moet ik me diep gaan schamen als iemand net verteld dat haar moeder terminaal is, is dit natuurlijk peanuts vergeleken bij zoiets écht heel ergs....Maar toch..als het echt zo zal gaan dat ik Han niet elk weekend kan zien, dan wordt het voor mij wel helemaal erg zwaar....

20. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    ik zal eens met me moeder overleggen, misschien heb ik in beide interesse!
    is het een fijn fietstoeltje?

Deel Deze Pagina