Jeetje Hellen dat is wel balen zeg! Jammer dat het niet een week eerder gebeurt is. Wij hebben net onze oude auto weggegeven....
Het is een hartstikke fijn fietsstoeltje! Ik doe hem alleen weg vanwege de kleur....Terwijl ik dit typ vind ik mezelf echt vreselijk verwend....
Voor Madwin is het heel heel erg naar, maar dat wil niet zeggen dat jij je niet rot mag voelen he.. echt klote hoor meis! zelfs dat wordt je 'afgenomen' !
ooh haha meis! ik vind de kleur juist wel heel leuk eigenlijk, en ik heb (geloof ik) een donkerblauwe fiets zovaak fiets ik dus dat ik dat weet
@sembem moet je even jezelf op de lijst zetten voor de plaatselijke meeting op de hyves! @Ariel okee! en heb je eigenlijk nog veel kleertjes van Rosalie in 80 die te klein zijn? (en groter, maar daar zal ze zelf nog veel inzitten denk ik) zoja dan kom ik een keer bij jou 'shoppen'
Hihi ik heb heel veel kleertjes in maat 80 en 86 die te klein zijn voor Rosalie. Ook veel Burberry, Replay en DKNY. Heb ook nog de schattigste D&G waterschoentjes maar die kon ik laatst opeens niet meer vinden
Meis je hoeft je helemaal niet schuldig te voelen ten opzichte van mij hoor!!! Ik kan me heel goed voorstellen dat dit heel erg moeilijk voor je is!!! Tja ik heb hier nog wel een auto over, op zich reed hij als een trein maar hij heeft een mankement met schakelen. En dat verhelpen kost bij de garage 500 eurie. Er moeten nieuwe koppelingplaten op o.i.d. Maar ik denk dat dit voor jullie ook te duur zal zijn?
heb alles bij gelezen, zal straks even op alles reageren. Maar madwin dikke knuffel meid! En koppelingsplaten is heel makkelijk zelf te vervangen als je iemand daar voor kent, ruben is monteur en zou het eventueel kunnen doen hoor.
Euhm...dat zal ik eens moeten overleggen! Wel heel lief dat je aan me denkt. Je hebt echt genoeg aan je eigen problemen, denk ik.... Wat is het er eigenlijk voor één?
@ Torties; ik heb trouwens ook een ontzettend schattig Tommy Hilfiger jurkje in maat 68. Zooo schattig met een legging, Rosalie heeft die gedragen tot ze bijna in maat 80 zat haha