Nee maar het is wel een goed alternatief als je eens een avondje gezellig wel wil Hellen. De moeders waarvan het kindje bij ons in het ziekenhuis liggen doen niets anders dan kolven.
@ariel:Ja voor een avondje weg moet ik kolven. maar desnoods huur ik dan wel weer een kolf. @torties: ja dat is zeker wel luxe. maar op mijn werk is de enige plek waar geen camera is het beveiligingshok. dus als ik wil kolven moet dat daar en dat doe ik dus echt niet. de beveiliging loopt daar namelijk in en uit en soms moet het ook omdat ze iemand hebben opgepakt enzo. nee mij niet gezien daar
Ja , ik vind het ook erg irritant , maar word niet agressief hoor Moet toch zo weer ff de was ophangen en ff kijken wat ik allemaal nog moet wassen om mee te nemen. Dus heb genoeg te doen
Nee dat valt hier wel mee Dat heb ik alleenals ik hem echt nodig heb om wat op te zoeken ofzo en hij doet het dan niet.
Mare: toch heerlijk als je niet moet kolven? Ik kolf nu nog maar 1 x per dag en dat is dan met name om mijn productie op peil te houden. Wat ik kolf wordt zelden tot nooit opgedronken door Roos, omdat ze dus die fles weigert en nog lang niet handig genoeg is met de tuitbeker. Alle andere keren voed ik ook live, ik ga dan van mijn werk even op het KDV langs. Ik kolf soms met een avondje weg, of, zoals vorige week, dan voed ik vlak voor ik wegga en meteen weer als ik terugkom. Vervelende is dan wel, dat ik dus geen uren weg kan gaan en een avondje stappen zit er dus echt niet in. En ik had gehoopt dat Roos wat minder vaak zou gaan drinken, maar vooralsnog blijft dat alleen nog een mooie droom. Ik ben toch minimaal 6 maximaal 8 keer etmaal de pineut, e.e.a. afhankelijk van Roos' fitheid en mijn cyclus/stressgehalte/fysieke conditie. Ik vind het geven van BV nog altijd heel bijzonder, maar ga niet ontkennen dat ik toch ook wel reikhalzend uitkijk naar het moment dat ik kan gaan afbouwen.
@hellen: wat ontzettend rot voor je dat je je vent nog maar zo weinig kan zien als jullie geen vervoer krijgen. Hoop dus ook echt voor je dat het wat wordt met die auto!!! xxx
@hellen: ik wist niet dat je nog maar een keer kolfde. dat valt dan weer mee. ook al valt het niet mee dat je heen en weer moet e.d. ik zou graag minder willen voeden maar ik ga er vooralsnog eigenlijk ook van uit dat het nog lang duurt voordat david zelf afbouwd. op zich vind ik het ook niet zo erg maar jaap begint steeds vaker te zeuren dat hij wat meer met z'n 2en wil ondernemen. ik heb er niet heel veel behoefte aan, alleen soms dus.
Mare, volgens mij zit jij een beetje in dezelfde situatie als ik 2 jaar geleden. Weet precies hoe je je voelt!