Hallo dames, Ga proberen te reageren hoop dat het lukt (nog van gister avond) @ Eerised, meid ik vind het gewoon knap dat je alles in je eentje doet met je jonge leeftijd!!! petje af hoor, vind het oook moeilijk om 32 uur te werken, en thuis komen koken, de kleine verzorgen en naar bed en dan het huishouden, administratie, bla bla bla @ mijnkleine, ja voor ik ga beginnen met werken gaan we naar Berlijn schoonmoeder je hebt het druk, hoe gaat het met je moeder? @ mamatob, wat is britt toch een schatje!!! @ Mare, wat een leuke foto!!! hij wil buurmeisje opeten @ Helen, jammer dat je zo weinig hebt geslapen!! hopelijk kan je in het weekend bijslapen! maar wel fijn dat het goed gaat met roos @ Sofie fijn dat je printer werkt @ Madwin, een dikke knuf meid, mijn vader is al 6 jaar geleden overleden en mijn moeder zie ik niet (wat overigens heeeel erg moeilijk is voor mij) @ Helen, lees net dat je je lief in het weekend ook voortaan niet kan zien. dikke knuffel meid!! ga dit al ff posten voordat het weg is
Ja heel verschillend Maan, dins en woensdag heeft ze geslapen van 12.30 uur tot 15.00 uur Gisteren in eens van 11 uur tot 15 uur en vandaag van 11 tot 13.00 uur en daarna helemaal niet meer. Normaal gaat ze ook om 19 uur naar bed maar ze was nog zo vrolijk aan het spelen met Kylian dat ik haar om 19.30 uur de fles heb gedaan en in bed heb gelegd en tegen 20.30 uur was ze eindelijk stil (ze lag te brabbelen) Gek kind. Groetjes Anita
Sembem, lief dat je naar me vraagt, vandaag was mijn laatste dag uitzendbureau heeft vandaag gebeld. En ze begon me "aan te vallen" dat ik had kunnen weten dat mijn man ging werken bla bla bla. Ik zo waarom bel jij me vandaag, begon ze te stotteren zeikwijf sorry!! geen probleem dus!! yes een week vrij en dan weer beginnen met werken Met Gizem gaat het ook goed, groentehapjes gaan er niet echt geweldig erin, maar yoghurt vind ze lekker!! en slapen doet ze overdag ook niet veel. maar s nachts gaat het goed. Ben nu alleen thuis, mannetje is naar zijn neef toe, snap hem ook wel probeerde ook iets voor mij te regelen. Zodat ik niet alleen thuis zat, maar ik had er geen zin in. Zie je hem de hele dag neit, gaat hij 's avonds ook weg..... wordt er niet makkelijker op sorry voor mijn gezeur meiden!! maar vind jullie hartstikke tof!!!! hoe jullie ook elkaar willen helpen!!!
Fijn dat alles geregeld is Merakli. Kan je met een gerust hart een weekje van je dochter genieten en daarna met goede moed aan je nieuwe baan beginnen.
hoi dames!!~ nou mijn kleine grote man heeft zijn aller eerste diploma gehaald!!! guppie 1!! zo trots op en ukkie!! hij heeft het goed gedaan! schrok wel een beetje van alle opa's en oma's aan de kant en klampte zich vast aan mama maar verder heeft hij alles gedaan wat hij moest doen!! heb verder niet echt bijgelezen! Nog wat belangrijks gemist??? hoe is het met iedereen verder???
Hallo allemaal, ook ik ben in september bevallen , om precies te zijn 3 September, dmv van een KS van onze pracht zoon Daan. 50 cm en 3060 gram en 3 weken te vroeg Nu is Daan 68 cm en 8400 gram. Inmiddels zijn we ruim 6 maand verder en dacht ik , ach kom laat ik eens hier me zelf tussen plaatsen. ondanks ik niet zo kletser ben lijkt me dit wel gezellig. Daan ontwikkeld zich als gewone baby , is kern gezond en altijd vrolijk. zijn eerste tandje is er eindelijk doorheen. Daan had al sinds 2de maand hier enorm last van. momenteel zjin er nog meer die op komst zijn. afwachten en letterlijk doorbijten dus. Verder is Daan druk met alles om zich heen. Hij kruipt bijna,zijn armen strekken is echt nog wel beetje het hekelpunt athans hij kan het wel maar nog niet tegelijk als ie zijn billen omhoog doet. Staan vind hij helemaal geweldig. Zitten doet ie al sinds de 5de maand helemaal stabiel, en hij wil ook niet meer anders. hij doet momenteel zijn uiterste best om zelf te gaan zitten. Verder heen en weer van buik op rug is ook een grote hobbie van onze drukke man. Tja wat valt er verder te vertellen, we zijn begonnen met babyzwemmen, was hier in de regio niet eerder dan 6 maand mogelijk. Wel zijn we al naar de eerste enting zelf gaan zwemmen, Daan is daardoor absoluut niet water schuw meer, en heeft er de grootste lol mee. Voor de mensen die mij beetje gevolgd hebben in het zwangerschapsforum die weten dat zijn vader en ik elkaar nog niet echt lang kende voor de zwangerschap. maar liefst 1 maand of zo. maar we zijn nog steeds samen en genieten samen van onze kleine engel. hopelijk gaat ik het hier gezellig krijgen , maar als ik alles beetje vluchtig bekijk zal dat geen probleem zijn. nogmaals hallo allemaal en iig een fijn weekend gewenst Groetjes Bianca Dit is ons moppie
Goeiemorgen! Welkom Wupped! Jij bent ook een vroege vogel zeg! Hier een goeie nacht gehad, Noah werd weer is een keer om 06.15 pas wakker ipv 05.15. Ga hem nu even een flesje geven, tot later!
JA daan wordt momenteel vroeg wakker hij heeft me vanaf 3 uur al bezig gehouden vanaf 5 50 was ie echt wakker maar ze pap zit er in , en hij ligt weer lekker te slapen
Goedemorgen meiden, effe snel een berichtje van mij, Lees straks effe alles terug!!! Ben zo blij Enzo heeft eindelijk weer doorgeslapen!!! jiehoeeeeeeeeee. Was vanmorgen pas om 5.30 voor zijn fles maar daar ben ik al heeeeeeeeeeeeeeeel blij mee. Eergister nacht was het gewoon 2.00 3.00 tot weer 4.30 en daarna 6.40 wakker. Echt helemaal gek werd ik. Nu weet ik wel zeker dat hij in een sprongetje zit en is ontichelijk verkouden. Donderdag is mijn schoonmoeder met hem gaan wandelen zodat ik kon poetsen voor de nieuwe kijkers (huis). Toen deed ik hem zijn mutsje op (gewoon van katoen) en toen begon mijn schoonmoeder.. jee rens het is 17 graden buiten. Dus toen zei ik "ja maar enzo is verkouden en er staat toch nog wat wind, wil niet hebben dat hij nog meer verkouden word. Tuurlijk trek ik hem zijn winterpak niet aan!!! Komt ze terug had ze zijn jas en muts uitgedaan.............. Ik boos. Nu is ons manneke dus echt zo ontzettend verkouden en hij hoest als een gek. Kan er niet tegen dat mijn schoonmoeder dan toch haar zin door gaat drijven.aaaaaaaaaaaaaaah @mamatob.... die schoonmoeders he.. haha tot straks... mama is in ieder geval bijgeslapen hihi xx rensje
goedemorgen dames!! hier ook een goede nacht! van 21.00 tot 08.00! Sem heeft zijn pap binnen en ligt nu lekker te spelen in de box!! vandaag een beetje poetsen en nog ff langs men moeder en dan eten bij men schoonouders! vanaaf lekker thuis! @wupped: welkom hier!!! onze kindjes zijn op de zelfde dag geboren!! Sem heeft nog steeds geen tandjes! maar jeee wat is jou manneke snel!! al zelf zitten!! sem kan het ook maar alleen op schoot. als ik hem op de grond zet valt hij om!! rollen heeft hij inderdaad ook door en dat resulteerd in hard gillen als hij op zen buik ligt met zen hoofd tegen de spijlen! hihihih heb al heel wat arnikind vallen en stoten gel gebruikt hihihihi Hopelijk vind je het hier net zo gezellig als wij!! bijlezen is meestal niet eens te doen maar schroom je daardoor niet om lekker mee te kletsen! ik werk in de kinderopvang maar ben aan het zoeken naar een kantoorbaan waarbij ik tussendoor het forum kan lezen grapje hoor! maar het gaat soms zo hard!! Veel plezier in ieder geval! ow ja en veel plezier met babyzwemmen! hier is het al vanaf drie maaand dus onze sem heeft gister zijn eerste zwemdiploma gehaald!! @rensje: ow wat kl*te als ze zo doen he!!! jij bent toch zen moeder!! ik kan daar echt niet bij joh als mensen dat doen!!! Wel fijn dat je mannetje door heeft geslapen!!!
Goeiemorgen! Vandaag zou Kenji de eerste keer pap van een bordje krijgen, maar ja, het was geen succes. De eerste lepeltjes gingen goed, maar het ging hem te langzaam, dus zette ie het maar op een krijsen. Even getroost, en weer verder gegaan, maar weer hetzelfde liedje. Uiteindelijk heb ik de pap maar in een fles gedaan, maar ook dat was niet goed. Hij kreeg het er niet goed uit, dus heb ik toch maar een gewoon flesje melk aangemaakt. Daar heeft ie maar 100 cc van gedronken, en toen hoefde hij echt niet meer. Nu ligt ie net weer in bed. Jurgen ligt er ook nog in, dus ga ik zo maar iets nuttigs doen hier.
@ rensje: Mijn god!!! Wat zijn sommige mensen toch stront eigenwijs !!! :x Kan me voorstellen dat je boos was! Jij bent Enzo z'n moeder en jij weet als beste wat goed voor hem is, en niemand anders. Heb je haar er op aangesproken? Ik vind het altijd erg lastig om mijn s-moeder ergens op aan te spreken, omdat ik vaak op zo'n moment te boos ben om iets uit te brengen, of omdat ik weet dat als ik boos word op haar, ze zal gaan huilen en de beledigde majesteit zal gaan spelen Maar heb me wel voorgenomen om veel directer tegen haar te zijn. Ik ben al een stuk directer tegen haar geworden, maar er mag nog wel een schepje boven op. EN ik heb me voorgenomen om de eerstvolgende keer dat ze iets zegt over Britt d'r gewicht, haar te zeggen dat ik er genoeg van heb dat ze telkens doet alsof Britt te zwaar is (want dat is ze NIET) en haar op te pakken en naar huis te gaan, direct. Zodat ze eens merkt wat haar opmerkingen kunnen opwekken. Dan maar een keer schrikken, de zachte aanpak werkt overduidelijk niet. xxx
Hey meid, wat jammer dat het Kenji niet snel genoeg ging ik heb één keer pap gegeven met een lepeltje, maar toen wist Britt echt nog niet wat ze er mee moest (ze was toen wel pas net 4 maanden), dus wil het ook weer eens gaan proberen. Kreeg gisteren van de buurvrouw gratis en voor niks 4 doosjes met Nutrilon Melkpap (vanaf 6 maanden) kado!!! Zij werkt bij de supermarkt en krijgt vaak van die bonnetjes voor gratis spullen, en toen dacht ze aan ons dus die melkpap wil ik wel eens gaan proberen, die vervangt ook een fles. xxx
Oh ja, kreeg nog een bericht van Saartje (die we niet kenden): [FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]Hoi Christianne, Ik ben Sam28 van zwangerschapspagina. Mijn zoontje is op 10 september 2009 geboren en heet Semm. Ik heb tijdens de zwangerschap ook wel meegekletst op het forum. Groetjes Saartje Ik kon me haar niet meer herinneren, maar mijn geheugen is ook een vergiet de laatste tijd! ALs iemand haar kent, (neem aan van wel, ik ben gewoon dement ) zeg het dan ff, dan kunnen we haar op hyves ook accepteren!! [/FONT]
mij komt ze niet bekend voor maar ik kletste toen ook nog niet zoveel mee! dus sorry aan mij heb je niks!! nou ga de stofzuiger maar eens pakken!! sem ligt net weer ff in bed! maar heb echt een schop onder men kont nodig! zijn er vrijwilligers??? hihihi @Mamatob: ik vind het ook heeel moeilijk om mijn s moeder aan te spreken! ik vind ook dat roy dat eigenlijk moet doen! het is zijn moeder! gelukkig doet ze eigenlijk niet veel dingen die niet kunnen!
Ik kan me haar wel vaag herinneren, de naam van haar kindje tenminst wel. Semm met dubbel m. Ik wil even melden dat wij gisteren goed nieuws hebben gekregen van de mri- en ctscan van Bjarne! Er is op dit moment geen verkalking in zijn slakkenhuis te zien! Er moeten nog wel weer allerlei andere gehoortests gedaan worden maar voorlopig in ieder geval geen operatie voor implantaten! We zijn zo blij en opgelucht...! *einde ego-bericht *