@torties: logisch dat je je vader weer bij je moeder wilt krijgen! ( al zou ik dat iet nooooit zo willen maar ja dat ligt aan de situatie he!) ze heeft nog steeds niks van hem gehoord terwijl het al een week speelt!!! vieze egoist is het!! Sem moest voor zen diploma onderwater zwemmen en lekker op de buik drijven en op zen rug! met een ballon spelen en natuurlijk ontzettend veeeeel spetteren!!!! Veel plezier morgen!! tis ontzettend leuk!! @ hellen: zo heb ik sem ook een aantal keer gevoed!!! dus kan me helemaal inbeelden hoe het eruit ziet hihihih! heb er zelf ook foto's van!! hihihihi grappig he maakt ze ook geen reet uit hoe ze zitten als ze maar melk krijgen hihihihihihihi!
Goedemorgen! @Elizabethje; lekker dagje gehad dus. Balen zeg! Dikke knuf @Pluk; vervelend dat Kinley toch nog kwam. Hopen dat het snel over is. Wat raar zeg dat de vorige eigenaar het tuintje nog niet opgeruimd heeft, lekker makkelijk. Goh jullie betalen al wel huur, terwijl je er niet eens op kan, dat is toch te gek @Jusi; leuk hoor dat Kenji nu van rug naar buik heeft gerold. Wat een ontwikkeling weer he. Jurre vindt het helemaal geweldig om 's avonds na het badderen op ons "grote" bed te rollenbollen. Hij gaat het hele bed door. @Torties; wat jammer zeg dat je vriendinnen zo reageerde op het feit dat je Alisa niet had meegenomen. Ik geef je groot gelijk hoor, ik zou om die tijd Jurre ook niet meenemen. Jammer dat er geen begrip voor was Leuk babyzwemmen. Laat je even weten hoe het was! En waar zou jij je naar om willen laten scholen?? @Hellen; ach balen joh die slechte nacht. Is het vannacht beter gegaan? Hier een slechte nacht gehad. Jurre om 19 uur naar bed. Werd om half 9 huilend wakker. Wilde niet meer slapen, dus naar beneden, bleef maar huilen, hij had koorts. Paracetamol gegeven. nog niet willen slapen, dus toen maar op schoot in slaap gewiegd. Weer naar bedje toe, half 1 wakker, niet meer willen slapen, weer verdrietig, bij papa en mama in bed, in slaap gevallen en toen om half 4 weer verdrietig wakker. Marc met hem naar beneden toe, flesje gedronken, maar hij bleef huilen. Temp gemeten, koorts, dus weer paracetamol. Nog niet willen slapen, dus weer naar beneden en bleef huilerig, vermoedelijk pijn van zijn tandjes. 1 is er nu door en de ander komen er ook aan. Ik ben om 4.45 mijn bed uit gegaan, want kon niet meer slapen. Om 6 uur zijn Marc en Jurre op ons bed in slaap gevallen, nadat we daar even met Jurre op gespeeld hadden. Toen ben ik maar gaan douchen en zit nu hier om de tijd te overbruggen om te gaan werken (moet om 6.50 weg). Gelukkig is maandag Marc zijn papadag, dus hij ging er vannacht uit, zodat ik nog even kon slapen. Fijne dag vandaag!
goedemorgen, ik lees over veel slechte nachten. wij hadden een voor ons redelijke nacht. @hellen: zittend voeden is hier ook al een paar keer gebeurd ivm reflux maar voor david niet handig. hij is zo bewegelijk dat hij de borst elke keer los laat als hij zit. de film: alice was echt een geweldige film. 3d was ook leuk maar doe ik nooit meer. is toch echt heel erg vermoeiend en ik was de hele avond nog duizelig. ik had uiteindelijk dus 100 cc gekolfd. zijn gewone voedingstijd zou rond kwart over 6 geweest zijn maar toen wij kwamen had hij de fles al op omdat zij hem niet konden troosten. maar dat heeft ook niet geholpen. zij snappen dus gewoon niet wanneer hij trek heeft en wanneer hij oververmoeid is. maar ja. thuis heb ik hem in de doek gedaan en heeft hij tot half 11 geslapen. dus de laatste voeding was om half 6. hij was dus erg moe mijn arme ventje. gelukkig was hij thuis wel vrolijk straks moet ik naar het cb voor de vaccinatie. helemaal geen zin in eigenlijk
goedemorgen!! hier een goede nacht! sem heeft geslapen van 21.00 tot 08.00 heerlijk dus! heb em net een bord pap gegeven en nu zit ie in zen wipper te spelen! vandaag lekker dagje thuis! beetje rommelen en misschien nog wel een stuk wandelen!! word mooi weer! zonnetje komt hier al door! dus hang zo de was ook maar ff buiten heerlijK!! Gisteravond met men mannetje monopoly gespeeld!! gewoon eens geen tv en pc maar leuk een spelletje doen met elkaar! Nou het was super gezellig!! ik heb hem natuurlijk dik ingemaakt hihihihii!! Allemaal een fijn weekend gehad??
mamatoB: Wat een gave schoenen zeg, waar heb je die gezien als ik vragen mag. Helemaal super. Hier afgelopen weekend gewerkt, was niet druk dus lekker weekendje. Hier weer een prima nacht gehad, zo meteen aankleden en dan op kraamvisite bij een collega.
@sembem: Ik heb ze bij wehkamp besteld! Staan bij de pumps & sleehakken, haha Ben echt benieuwd hoe ze zitten! Ben qua hoogte wel wat gewend moet ik zeggen, loop dagelijks op hoge hakken. Ik ben ook maar 1.68 m dus mag wel wat verhogen @ mare: ohwww shit moeten ze nu weer een vaccinatie met 6 maanden... pfff dacht eigenlijk dat we er nog even van af waren ik moet donderdag met Britt naar CB. Ik dacht echt dat ze er voorlopig van af was, zal ik dan verkeerd gelezen hebben in het groene boekje! Wel leuk dat de film leuk was, alleen jammer dat je er duizelig van werd! Zou ik denk ik ook hebben. Ik heb sowieso al snel dat ik duizelig word. @ hier: Britt werd gisteravond (laatste fles om 20.30 u gehad) wakker om half twaalf. Huilen huilen, ze wilde alleen maar bij papa of mama op de arm maar zodra je haar neerlegde was het gillen en heeeeeel zielig huilen inclusief trillend onderlipje! Heel zielig. Dus nog een toetje gegeven van 60 cc, daarna even lekker gewiegd, zacht slaapliedje gezongen en weer in bed gelegd, waarna ze als een blok heeft geslapen tot vanochtend zeven uur. Ik denk dat ze ook weer een derde tandje krijgt, want ze heeft ook een knalrooie wang, diarree en kwijlt nog meer dan normaal. Heb trouwens zo'n leuke kleertjes voor haar gekocht bij de V&D!! Wist helemaal niet dat die zo'n leuke kleertjes hadden! En helemaal niet duur ook! Nou ja, we hadden een trappelzak, drie rompertjes, een wikkelvestje, een t-shirtje, een woezel en pip knuffel ding voor aan de maxi cosi, sokjes, nog een rompertje met korte mouw, nog een heel leuk truitje en een broekje, alles bij elkaar 61,- euro!
@ mare: wat voor vaccinatie krijgt david als ik vragen mag? Omdat ik zo aan het twijfelen was heb ik het net nog even opgezocht van die vaccinaties, maar bij rijksgezondheidsprogramma staat: De eerste inentingen worden op de leeftijd van 2 maanden gegeven. Daarna volgen injecties bij 3, 4, 11 en 14 maanden en 4 en 9 jaar.
@mamatob: nee rustig, rustig, geen extra prikje. david heeft de laatste niet gehad omdat hij ziek was dus die halen we even in @torties: was nog vergeten te reageren. ik denk dat het idd een gevalletje is: zij zijn geen ouders en kunnen zich niet inleven. wel jammer want als zij even logisch zouden nadenken of naar jou zouden luisteren, zouden zij erachter komen dat je gewoon goed gehandeld hebt.
hellen en babijtje:balen zo'n nacht! de kindjes zitten precies allemaal in een sprongetje! mare:leuk dat je een redelijke nacht hebt gehad!! maar spijtig dat je zo duizelig was van de film! is het wel een goede?wil hem ook gaan kijken. francascak:leuk hè zo'n avondje zonder tv! hier spelen wij ook graag eens een gezelschapsspel,dat is een keer iets anders. mamatob:britt heeft er precies wel last van gehad,maar gelukkig is de nacht toch nog goed gegaan. vroeger woonde ik vlakbij de grens en ging ik ook soms bij de v&d,ze hebben er echt wel leuke spullen voor weinig geld! hier goede nacht gehad,van 20.30u tot 6.30u.
oh en dan vergeet ik nog helemaal te vertellen dat mijn nichtje eergisteren is bevallen van een dochtertje. marie heet zij. en woog bijna 3300 gram en is ca 50 cm. mama en dochter doen het goed en zijn ook weer thuis. (in duitsland beval je standaard in het ziekenhuis) nadat zij nu 15 weken op bed heeft moeten liggen is het dus nog helemaal goed gekomen. ik zou zo graag op kraamvisite willen gaan maar dat zit er helaas niet in
@sofie: ik vind de film echt helemaal super. ik ben dan wel echt een tim burton fan. en johnny depp is sowieso al goed. maar jaap vind die film ook echt te gek. zeker een film om in de bios te zien
mare:dan weet ik zeker dat we gene misser zullen hebben als we hem gaan kijken! mamatob:gaaf t-shirt!
@ sofie, ja echt wel leuke kleertjes!! heb me echt staan vergapen, zooo veel leuks, van die rompertjes met ' I love you' er op en zo ***smelt*** @ tandjes/sprongetjes : denk dat we bijna allemaal in zo'n onrustige sprong/tandjes-fase zitten ondertussen. Als ik dat zo hoor zijn alle kids een beetje van slag, de een wat meer dan de ander maar het zal wel echt bij deze leeftijd horen. ONGELOFELIJK dat onze kindjes allemaal al rond een half jaar oud zijn!!! ik weet niet hoe dat bij jullie zit, maar ik vind het ontzettend snel gegaan!
zij wonen hier zo'n 400 km vandaan dus daar zouden wij echt een dag of drie voor moeten uittrekken om erheen te gaan en dat zou echt enorm veel stres opleveren. misschien dat we het van de zomer nog eens doen ofzo
Meid, ik ben het helemaal met je eens. Jij bepaalt als moeder wat het beste is voor je kind, en als dat rust en regelmaat inhoudt is dat een heel terechte keuze. Ik pas me ook aan aan het ritme van Britt. Ik ga echt nog wel leuke dingen doen, maar plan het wel zo dat Britt haar dag/nachtritme zo weinig mogelijk verstoord wordt. Dat is toch logisch? Ik vind dat eigenlijk niet meer dan normaal. En je vriendinnen, tja.... wat zal ik daar eens op zeggen.... t is inderdaad duidelijk dat ze nog geen kinderen hebben...
oh zo, ja begrijpelijk! Dat is inderdaad een hele onderneming dan!! Kan me voorstellen dat je liefst zo snel mogelijk ging maar dat gaat dus niet zomaar 1,2,3. xxx
Hey meiden! Iedereen een fijn weekend achter de rug? Wij wel.. Heerlijk genoten! Fer was om 17.00 thuis vrijdag en vanmorgen om 06.00 zaten we in de auto om 'm weg te brengen. Gewoon 3 nachten, echt een luxe! Heb deze week de laptop thuis, dus kan straks op het gemakje reageren, zonder een crashende pc .. Ben wel gaar, want was laat thuis van het stappen en heb de afgelopen nachten weinig geslapen. Mamatob, gave schoenen!! Ik heb ook veel van zulke hooge hakken, maar loop er niet veel op omdat ik al 1.80m ben haha, ze zijn onwijs gaaf en sexy!!!e= MAre, gefeliciteerd met je nichtje, jammer dat je nog niet op visite kan. Ikbenhetmaar, zodadelijk maak ik de verz.k. over, sorry! vorige week crashte de pc, en toen was ik het zat, dat ding staat al 4 dagen uit nu. Je had het nog niet verstuurd he? Zo effe ontbijtjee en zo de rest reageren. Liefs