September 2009 mama's deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 5 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    Hey meissie,

Ja, als het goed is komen ze morgenavond haha. Heb ze besteld bij wehkamp. Ook nog 2 hele leuke rokken en een mooi tuniek van esprit besteld. Ik ben echt te veel aan het shoppen, haha! Maar ik heb echt de lente in de bol, Britt en mij helemaal in het nieuw gestoken :D Gisteren de hele kleding kast van Britt opgeruimd, alle maatjes 50/56/62/sommige 68 weg gedaan, was echt een rommeltje. Nu heeft ze alleen nog 68, 74 en sommige zelfs 80.

Ze heeft trouwens ook een heeeeeeeeeel leuk jasje gekregen dit weekend van een vriendin van mij, ik zal ff spammen :D

2. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Goedemorgen,

Ben weer aan het oppassen, eeigen kids zijn lekker op het KDV, kan Roos lekker veel buiten spelen. Kan hier ook wel alleen veel minder vanwege de andere muppets.

Torties was het de housewarming van Bianca?? Wat raar dat er zo word gereageerd zeg. Jij bent de moeder dus jij beslist wat wel of niet goed is!

De rest ff snel over heen gescrolled....klets vanaf hier weer meee!

3. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    @mamatob: coole shoes!!!!! en dat jasje van britt!!! echt ontzettend lief!!!

@mare gefeliciteerd met het nieuwe familielid!!!

oh meiden ik word zo geplaagd door de rode duivels!!
    dit is de 2de keer na de zwangerschap/bevalling dat ik ongi ben en het is zooooo veel!!! pfffff eerste keer was helemaal niet zo erg!! maar nu jeetje miena!!!! niet te geloven!! waar komt het allamaal vandaan!!!

4. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    aaarrrggg mamatob:leuk jasje!!ze ziet er zo lief uit!!!

5. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    @ jasje: Thanks :) ja lief he? Een heuse hippe trenchcoat voor onze kleine meid :D

@ ongi: ja kan veeeel zijn he?? in het begin zeker. Ik ben nu weer aan de pil dus bij mij is het weer een stuk minder geworden gelukkig. maar die eerste paar keer pffffff..................

6. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    ik heb ook laatst een jasje moeten bijkopen omdat ze nu in de buggy ligt en zonder jasje is dat maar koud en dat is ook zo'n lief mooi roze jasje!

ongi:hier niet meer!!heb een spiraaltje,nu 3 of 4 maand en ik krijg sinds deze maand mijn ongi niet meer!

7. Femya

Femya Niet meer actief

Goedemorgen meiden,

Wupped welkom! Wat is hij snel zeg met alles wat hij al kan!!

Rensje wat een verhaal zeg van je smoeder! Pfff dat is toch te erg voor woorden. Ik heb van de kraamverzorgster gehoord dat ze tot ze 2 jaar zijn eigenlijk een mutsje op moeten ivm bescherming van de fontanel.

Lastige smoeders: Wat lijkt het me ontzettend moeilijk om daarmee om te gaan, ik hoop dat ze toch gaan luisteren naar jullie en ook respect zullen krijgen voor de moeder van hun kleinkind. Het is echt te belachelijk voor woorden wat ik hier lees. Knuffel voor meiden waar het niet lekker loopt.

Franceska wat leuk dat Sem zijn eerste diploma binnen heeft, ik moest het nog een keer lezen, dacht dat je het verkeerd had opgeschreven, dit is voor het eerst dat ik hoor dat er diploma’s voor baby’s zijn J

Kar wat fijn dat het goed nieuws is, wat een opluchting!

Rox leuk dat je af en toe even langs komt, lijkt me niet teveel hoor de voeding van Jara.

Hyves nog een keer mijn mening, als iemand niet actief hier mee schrijft en we eigenlijk weinig tot niets weten over iemand, lijkt het me niet logisch dat iemand lid wordt van de hyves. Dus als Sam28 weer mee komt kletsen en we wat weten over haar privé dan is ze welkom om lid te worden van hyves. Toch?!

Slapen ik lees zoveel dat er kindjes zijn met een slaapritme, dus ik ben ook blij met antwoorden dat ze verschillend slapen. Inderdaad Hellen wij slapen ook niet elke dag evenveel. ’s Nachts slaapt Yanoah eigenlijk wel altijd door, soms wordt hij wakker voor zijn speentje, maar nooit meer voor een voeding, af en toe als hij last heeft van een sprongetje kan het wel eens voorkomen dat hij ’s nachts weer wil drinken.

Hellen leuke foto van Roos! Balen dat het vannacht weer ellende was! Yanoah ligt trouwens ook nog steeds in de maxicosi op de wandelwagen hoor, en voorlopig blijft dat ook zo. Het is zo makkelijk en nu kijkt hij mijn kant op, in de wandelwageninzet zie ik hem niet, daar vind ik hem nog een beetje te klein voor.

Babijtje bij jullie ook al zo’n slechte nacht, vervelend is dat he als je ineens niet meer kan slapen. Hoop dat je niet al te moe bent vandaag!

Sembem veel plezier op kraamvisite!

Pluk groot gelijk hoor dat je Kinley meer voeding geeft, jammer dat Jan er zo tegenover staat, gelukkig sta je stevig in je schoenen en doe je wat je zelf het beste vindt. Wat was Kylian snel met praten!!

Joyce heel veel plezier in Landal!!

Mooie schoenen MamatoB! (Je zou je naam eigenlijk moeten veranderen in MamaofB :D) Wat goed dat je presentatie goed ging, ik moet 6 april een presentatie geven ook voor zo’n grote groep, best spannend, maar ook wel weer leuk om te doen. Sterkte voor je meisje, lastig hoor die tandjes! Wat een leuk jasje.

Jaaaa Jusi wat goed dat is gaan rollen!! Leuk hoor J

Sofie Noa is heel klein he meid, dus het is logisch dat ze een stuk minder eet dan de grotere kindjes, ik zou me er niet druk om maken tenzij ze niet genoeg aankomt, maar dat is niet het geval toch?

Torties wat een vervelende reactie heb je gekregen, jij weet wat het beste is voor Alisa en als ze haar willen zien moeten ze maar overdag even langskomen toch. Groot gelijk dat je haar thuis hebt gelaten en inderdaad, als ze mama zijn zullen ze erachter komen.

Mare wat leuk dat je naar de film kon gaan. Hmm misschien niet zo handig inderdaad een 3d film terwijl je niet echt fit bent. Gefeliciteerd met je nichtje. Wat geweldig dat het goed is gegaan na zo lang niks te mogen doen. Jammer dat je niet op kraamvisite kan gaan.

Eerised wat fijn dat jullie 3 nachten samen zijn geweest, lekker genieten van je gezinnetje!

Ariel succes met oppassen vandaag!

Zo dat was het geloof ik…

Ik ga nu eerst koffie drinken en dan weer aan de slag, ons weekend was erg leuk, heerlijk nu die lente weer begonnen is, hopelijk wordt het snel nog warmer en kunnen we weer lekker buiten zitten.

8. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    @ twinkle: zie tekst er tussen! :)

9. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Wat hyves betreft ben ik het helemaal met Twinkle eens! We hebben hem natuurlijk niet voor niets zo prive gemaakt!

10. Madwin03

Madwin03 Actief lid

15 okt 2009
    342
    0
    0
    NULL
    NULL
    Laat je weten hoe het was?
    Wij moeten een praalwagen maken en hebben Alice in Wonderland als onderwerp...
    En hoe is het met David gegaan?

11. Oh man, ik ben echt gaar..
    Haha! Het was trouwens echt super gezellig.. Go Apres Ski!
    Zo gelachen.. We waren met zn 3tjes gegaan en de vriend van mijn beste vriendin heeft ons gebracht en gehaald maar je moest nog een behoorlijk stukje lopen naar de ingang.
    Maar het regende joh, NIET NORMAAL!! Echt zo erg..
    Dus wij keihard rennen, zonder jas want anders moesten we die weer ergens ophangen. Ineens was er echt een diepe plas van een 1,5 meter breed en we zagen m te laat.. Springen we er midden in, helemaal nat, al voordat we binnen waren.. Toen stond ik daar dus in de stromende regen, helemaal dubbel van het lachen!

MamatoB, dat jasje is gaaf!
    Haha jij de koopziekte :p .. Niet te merken hoor meis ;)

Ongi, hier soms heel erg.. Maar telkens als ik stress heb o.i.d. dan ben ik ook weer ongesteld, maar dan een heel klein beetje!
    Word er iig niet goed van, heb het gevoel dat ik sinds de bevalling meer rode dagen als niet rode dagen heb gehad ;) ..

Hellen, ik had gelezen dat Roos beter sliep ofzo. Was dat in het weekend? Als je met je lief bent?
    Gabriëlla slaapt langer als Fer er is, huilt nooit als ze moet slapen en is gewoon echt veel zoeter.. Kan geen toeval zijn!

Ariel, succes met oppassen! Hoe oud zijn de kindjes?

Twinkle, ik ben het helemaal met je eens hoor.
    Nog nooit van Sam28 gehoord/gelezen!
    En van die meelezers of die sporadisch is wat hebben geschreven.. Dat wil ik gewoon niet ;) ..

Ik ga is even een wassie draaien. Anders heb ik weer achterstand :p

12. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Mare: gefeliciteerd met je achternichtje!

MamatoB: schattig shirtje en jasje ( is die laatste niet van de Hema? Ik heb er ook mee in mijn handen gestaan, volgens mij)

FrancescaK: ik heb hier bij iedere menstruatie nog steeds he tgevoel dat er iemand een kraan heeft opengezet. kan de eerste dagen soms zelfs mijn bed verschonen. Vervelend he?

Twinkle: ben het met je eens over Hyvers!

Eerised: fijn dat je een leuke avond hebt gehad! ja..inderdaad: Roos slaapt (meestal) erg goed als Han er is. ik denk, dat ze de rust aan mij ook wel kan voelen, denk je niet/ de hele week sta ik in een soort van "waakstand"als ik met haar alleen ben. Als Han er is kan ik even ontspannen.

Hier een hééééél goede nacht:D. Ze ging na een voeding om 19 uur naar bed, meldde zich weer om 22 uur ( dus ik dacht: dat wordt weer niets vannacht), vervolgens piepte ze om de speen om 23.30 uur en toen....was het stil tot half 6. Ik schrok ervan!! Ze sliep nog toen ik ging kijken, maar werd al snel rammelend van de honger wakker. Goh..ik ben er nog confuus van!

Gisteravond had ik weer even heel moeilijk met Han's vertrek. De ene keer gaat het wel, de andere keer sta ik op instorten. We hebben ook weer zo'n fijn weekend gehad, samen.

@gezondheid: Verder merk ik dat mijn haar weer erg dun wordt. Ik heb al een paar jaar de diagnose alopecia androgenetica (vrouwelijke vorm van mannelijke kaalheid) en tijdens mijn zwangerschap werd mijn haar-tot mijn grote vreugde- weer wat dikker. De eerste maanden na de bevalling was ik doodsbang voor uitval..maar die bleef uit! Maar nu...ik kan wel huilen :(! Wat gaat het nu ineens hard! En nee: het zal niet weer goedkomen, zoals bij degenen die geen alopecia hebben. Ik vrees, dat wat ik nu zie, blijvend is. Ik kan mijn hoofdhuid dus heel goed zien, mede omdat ik donkerharig ben. Ik vind het zoiets vreselijks!

@ ziekte Roos vorige week: volgens mij was het de 6e ziekte. Na een paar dagen koorts kreeg ze allemaal rode vlekjes, mn. op romp en nek en een dag later was alles weer weg.

13. Hellen dat denk ik ook hoor..
    Je bent zelf meer ontspannen en nog gelukkiger omdat je compleet bent zeg maar, en dat voelt ze!
    Hier valt het mij ook op hoor.. Ze is relaxter als papa er is, ach echt een papa's kindje.. Wat wil je, ze is geboren op zijn verjaardag :p!

Lastig is dat, juist als het weekend zo leuk was.. Is het heel moeilijk! Knuff meis.
    Hebben jullie al een oplossing voor het autotje? Die was toch kapot heb ik gelezen..

Wat goed dat ze zo lang heeft geslapen, wat moet dat heerlijk zijn geweest!!!!! Go Roos, go Roos.. ;)

14. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    't is wat he? Wij zorgen de hele week voor die meiden en als papa in beeld verschijnt, zijn ze ons vergeten ;)

Autoverhaal is nog in volle gang

15. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ Hellen, had je gisteravond mijn PB nog gehad?
    ben even druk in het huishouden en dan reageer ik op alles en iedereen. :)

16. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Jaa.....ik wacht nog even op het correcte kentekennummer :)

Heb jij de foto van Roos voorbij zien komen ;) ?

17. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Jaaaaa wat een schatje zeg! Staat haar erg leuk :D

18. Madwin03

Madwin03 Actief lid

15 okt 2009
    342
    0
    0
    NULL
    NULL
    Torties: Wat jammer dat je vriendinnen niet begrijpen dat het voor Alisa beter is dat ze thuis is gebleven! Ik vind jou echt heel verstandig!!!

Mare: Gefeliciteerd met je nichtje! Fijn dat alles toch nog goed is gekomen! En super dat David uit het flesje je melk heeft gedronken.
    Jammer dat ze niet doorhadden dat hij zo vermoeid was. Maar wel fijn dat jullie hebben genoten van de film!

Hellen: Wat een mooie foto van Roos! Fijn dat jullie zo'n gezellig weekend hebben gehad.
    Wat erg dat je hier uitvalt en je weet dat het niet meer terugkomt.
    KNUF!!!

Franceska: Pas voor de tweede keer ongesteld?:$ Woh dat had ik ook wel gewild... ik al weer heel wat keren. Heb ze niet geteld. Maar hier loopt het de eerste dagen nog steeds heel hard. Dwars door de grootste OB heen binnen een uur :( Dus heb er nu maar voor gekozen om naar mijn werk dan voor beide te gaan en OB en maandverband. Kan het toch niet hebben dat ik op mijn werk doorlek. En zo gaat het goed...

MamatoB: Ook al zo'n mooie foto! Mooie jas heeft Britt aan, staat haar goed!

Wij hebben van de week een nieuwe jas voor onze dochter gekocht. Maat 128 :$ Het gaat zo hard!
    De mannetjes zijn al voorzien.
    Voor Yanoah heb ik een hele mooie jas van Esprit gekocht. Maar eerst mag hij de jas van zijn broer aan want dat is 68.
    Hij kan nu zijn jasjes maat 62 nog aan :(. Ongelooflijk he?
    Maar hij is nu wel bezig met een groeispurt heb ik het idee.
    Ik legde hem vanmorgen in de box op het kdv en toen werden de pijpen van zijn broek toch wat aan de korte kant ;)

Nou zou ook nog even aan het werk gaan ;)

19. Hahaha Hellen, ja inderdaad..
    Achja, dat liever dan dat ze in het weekend alleen maar bij mij wil zijn, zou ik lullig vinden voor papa ;)!

Ikbenhetmaar, is het gelukt met het pakketje kleding?
    Ga straks even geld overmaken. Eerst die kleine bolle een potje geven nu.. :p

Hellen, ok nou hopelijk komt het goed!
    Waarschijnlijk neem je m over van iemand van hier toch?

20. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    zo net naar de winkel geweest en wat is het weer heerlijk buiten!!
    ben nu groentenpapjes aan het maken voor noa en als dat klaar is ,wil ik zeker gaan wandelen!!!

kletsen/gillen jullie kindjes ook zo de hele dag??
    ik word er mee wakker en ga er mee slapen,niet normaal wat noa afkletst!!(zal ze niet van vreemden hebben :) )

Deel Deze Pagina